Le lehet papíroztatni, de nem biztos, hogy érdemes. Ha mégis szeretnéd a legfontosabb, hogy legyen minél gyáribb a motor. Ha mégsem az valami, akkor legyen róla papírod.
A gumiméret pl. itt élet halál kérdése és ott se mindegy hogy mit raksz fel. (Alap hogy elöl hátul ugyanaz a típus, de abból sem mindegy pl. hogy GT vagy sima, stb.).
Először asszem műszakira kell vinni, utána biztosítást kötni, és úgy be az Landrasamthoz. Maga a papírozás nem drága talán kb 60 eur. A biztosítás nekem áprilistól okt végéig 188 eur volt első évben +kb. 60 eur adó (Kawa z750). Szóval lehet érdemes egy kicsit még magyar rendszámmal nyomni, és ha beléd kötnek akkor német rendszámozni. De majd te kitalálod neked mit a jó.
Sziasztok. Egy kis segitséget szeretnék kérni magyar motorom németországba valo lepapirozásával kapcsolatban,nem rég jöttem ki német országba, és ugy néz ki hogy jo darabig maradok is othon nem vár semi, tudom hogy utána lehetne olvasni de nem a legjobb a németem , legfökébb a menete érdekelne nem az árak menyire bonyolult érdemes e egyáltalán? vagy használjam magyar rendszámal mit javasolnátok ti hogy csináljátok, válaszokat elöre is köszönöm
A gumiméret pl. itt élet halál kérdése és ott se mindegy hogy mit raksz fel. (Alap hogy elöl hátul ugyanaz a típus, de abból sem mindegy pl. hogy GT vagy sima, stb.).
Először asszem műszakira kell vinni, utána biztosítást kötni, és úgy be az Landrasamthoz. Maga a papírozás nem drága talán kb 60 eur. A biztosítás nekem áprilistól okt végéig 188 eur volt első évben +kb. 60 eur adó (Kawa z750). Szóval lehet érdemes egy kicsit még magyar rendszámmal nyomni, és ha beléd kötnek akkor német rendszámozni. De majd te kitalálod neked mit a jó.
Valaki( k) esetleg NRW-ben? Dortmund, Münster környékéről?
Üdv, Gábor
II. Parkoló találkozó akit érdekel :
https://www.sportmotor.hu/foru...
Tanyanév esselbach
FB-on találtam egy csoportot, ott is vannak a környékről
Hali,én Zürich-ben vagyok,az sincs tul messze....:-)