A tesztből azt a következtetést vontam le, hogy pályára és melegben a Dainese jobb, mert súlyra könnyebb, lazábban befér a bőrruha alá, és kényelmesebb benne mozogni, mivel egy csuklós rész is van rajta, ami miatt könnyebben dől a felsőtestünk a kanyarokban. Utcára és hűvösebb időbe viszont a Forcefield a nyerő, mert biztonságosabb és mert melegebb.
elolvastam(párszor)
de csak az jön át a fejembe, hogy a dainese a fasza(mindannak
ellenére, hogy a másik a teszt alapján biztonságosabb),
mert véknyabb kényelmesebb, és jobban szellőzik
de nem leltem a sorok közt a frankót
vagy minden második sort kellett volna olvasnom
vagy csak egyszerűen hülye vagyok és nem jó a felfogókészségem
hali
sürgősen eladó Mz Ts 150sem. ma kapta meg a frissen fúrt 150es hengert... új gumik, stb. 79es évj.. érdeklődni telón délután..
Meg e-mailon:lebar14@freemail.hu
de csak az jön át a fejembe, hogy a dainese a fasza(mindannak
ellenére, hogy a másik a teszt alapján biztonságosabb),
mert véknyabb kényelmesebb, és jobban szellőzik
de nem leltem a sorok közt a frankót
vagy minden második sort kellett volna olvasnom
vagy csak egyszerűen hülye vagyok és nem jó a felfogókészségem
sürgősen eladó Mz Ts 150sem. ma kapta meg a frissen fúrt 150es hengert... új gumik, stb. 79es évj.. érdeklődni telón délután..
Meg e-mailon:lebar14@freemail.hu
Mé kell, hogy hajoljon az alsó(kb) harmada?
bizonság, vagy jobban tudsz tőle mozgani a motron
talán 280-al ugyanannyi
inkább
Te innen nézted ki amit pohitó vetté, vagy itthoni boltba&utána egyezkedté