Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

éppen ezért ér le a lába.
a nyomban a motor, a "vállon" a lába... azaz a kitüremkedésen.
pedig ilyenre a nyomvályúk miatt mindig meglesz az esély.
Szép az a zxr. Ez eladó? Vagy csak ilyet szeretnél?
Én nem szeretnék eldölni a piros lámpánál, pl.: a Szentendrei úton valahol....
Igazán érdekes látvány lenne...
Az a motor ültetve van..... Simán leért a lábam
Sziasztok!
Kawagirl,amit beraktál képet a ninjával,arról is leér a lábad.Én sem vagyok nálad magasabb,de engem annyira nem zavar,hogy csak lábujjhegyen érem a talajt. (mondjuk borultam már álló helyzetben)


Ezeket a tipusúakat nem szeretem

Sport vagy túra vagy (csopper)
Remélem nem sértődsz meg.

http://www.motorinfo.hu/img/news/napi/m1/802.jpg
Sniper nekem a kawasaki jobban tetszik, mert sportosabb, erősebb, vadabb! Igazából a honda sokkal kifinomultabb, kényelmesebb, csendesebb, de a zx6 egy állat! Nekem ez nagyon tetszik!
A Kawa zxr400-ról simán (78 cm az ülésmagaság) ezért is gondoltam, hoyg ilyet veszek

vagy: veszek egy CSOPPERT !!!!!
Nekem van két motoros lány ismerősöm, Ők a ZZR 400-at választották. (egy kicsit le is ültették, hogy ne legyen gond, ha pont egy kisebb gödör mellett kell megállni.
És van olyan motor, amiről leérne? Mert a 125-ös annyira azért nem nehéz mint bármelyik nagyobb cm3-is.
Jah! Az elöbb azt elfelejtettem, hogy a jó izlés a Suzukinál indul, és a GSX-R-nél ér véget!
Pici vagyok Csak 160 cm
Annak az ülésmagassága (HA jól emlxem) 82 cm...
Csak féloldalasan tudnám tartani, ugy meg nehéz.....
Egy 125-ösről nem ér le a lábad?
Sniper: : jó hosszú lett
veszek egy 125ös Apriliát Mit szóltok hozzá??
csak egy a gond vele: nem ér le a lábam a földre...
így van, a jóízlés dönt: YAMAHA!!!!
Ha jó állapotban van bármilyen moci, akkor tényleg könnyebb eladni, mintha rommá lenne gyilkolva.
Bár mostanában, hogy szinte ingyen el lehet hozni bármilyen új mocit egy kicsit nehezebb dolga, van az embernek. Azt persze sokan elfelejtik, hogy havonta törleszteni kell a kicsikét, mert különben jönnek csúnya bácsik, és elviszik a szertett kétkerekűjét az embernek.
Azon, hogy melyik a jobb JAPÁN gyártó, kár vitatkozni, az új gépek egytől egyig mind jók, és hogy melyiket veszi az ember csak az ízlése dönti el. (szerintem)
Heló ellenségek!

Most akkor kihez álljak?
Jövőre veszek Hondát, ...vagy Yamahát, ...vagy, Kawasakit, ...vagy Suzukit...

Addig ki az öt ócsároljak?!???


-t-
Hát igen, ez a baj vele. A Honda az mindig kifogástalanul működik, nem lehet a gépre fogni, hogy miért nem motorozol. pl: Nem működik, hideg van...
Háború!
CSAK 1 a gond a CBR-el hogy HONDA

Akkor nekem nincs esélyem mert kopasz vagyok??
hat30hat: A nagyon jó kezelhetőség mellet a 600-as cbr-ek egyik nagy előnye az értékállóság. Amennyire látom, ha jó állapotban van nem nehéz eladni és egy 1-2 éves gépnek, 5 évesen sem esik sokat az ára.

De a 636-osod "sem rossz". Kiváncsi lennék mik a tapasztalataid.
Milyen különbségeket tapasztaltál a két gép között? Mennyire más a kettő?
Hát dönteni neked kell, de mivel még ha jól tudom nincsen forgalmi gyakorlatod, ezért előszőr 1-2 évig (km-től, képességektől függően) legalább még valami kisebb (pl: 125-250ccm), könnyen kezelhető gépet. Igen, tudom, hogy az nem olyan dögös, meg nem olyan gyors...stb.
De kezdésnek lehet, hogy éppen elég erős lenne.

Néhány szempont:
- nagyon könnyű kezelhetőség
- kis súly
- egyenletes nyomatéktartomány
- ne legyen túl erős
- mindenképpen soros motor, ne V motor
- ne legyen új, mert csak tanulni vennéd, utána majd, ha jól megy lecserélheted nagyobbra
- éppen ezért, ha lehet ne veszítsen sokat az értékéből, hogy ne bukj rajta sokat
- legfontosabb: neked szimpatikus legyen és tetszen
- és amennyire ismerlek, gondolom csakis kawa

Konkrét tippem egyenlőre nincs, de a milyen motort vegyünk kérdés megvitatásában itt már sokunknak van tapasztalata. Igaz tomato?
Úgyhogy ha aktuális lesz és felveted a kérdést, szerintem biztosan sokan tudnak majd segíteni jó ötletekkel. Mivel csak jövőre veszel, ha jól tudom, ezért érdemes szezon elején kimenni a tesztnapokra, ahol kipróbálhatod a gépeket, hogy azt vehesd meg, ami neked a legjobban tetszik.

A másik lehetőség, hogy megveszed rögtön azt amelyik tetszik és nem csinálod fokozatosan. Ez olcsóbb (már ha nem lesz belőle totálkár) és gyorsabb, viszont rizikós, csak akkor ajánlott, ha van sok-sok önuralmad és türelmed, hogy ha megvan a gép, akkor sokat gyakorolj és amíg nem érzed, ne menj vele forgalomba. Sajnos még így is lehet gond, mert egy erős gép, még sokáig okozhat meglepetéseket.

Nekem szerencsém volt, mert találtam olyan gépet (egy 125-ös sportgépet), ami kezdésnek éppen elég jó volt és nagyon tetszett is.

Bocs ha túl hosszú lett, csak nem szeretném ha bajod esne, túl sok a baleset, többek között e miatt...