Sziasztok!
Kawagirl,amit beraktál képet a ninjával,arról is leér a lábad.Én sem vagyok nálad magasabb,de engem annyira nem zavar,hogy csak lábujjhegyen érem a talajt. (mondjuk borultam már álló helyzetben)
Sniper nekem a kawasaki jobban tetszik, mert sportosabb, erősebb, vadabb! Igazából a honda sokkal kifinomultabb, kényelmesebb, csendesebb, de a zx6 egy állat! Nekem ez nagyon tetszik!
Nekem van két motoros lány ismerősöm, Ők a ZZR 400-at választották. (egy kicsit le is ültették, hogy ne legyen gond, ha pont egy kisebb gödör mellett kell megállni.
Ha jó állapotban van bármilyen moci, akkor tényleg könnyebb eladni, mintha rommá lenne gyilkolva.
Bár mostanában, hogy szinte ingyen el lehet hozni bármilyen új mocit egy kicsit nehezebb dolga, van az embernek. Azt persze sokan elfelejtik, hogy havonta törleszteni kell a kicsikét, mert különben jönnek csúnya bácsik, és elviszik a szertett kétkerekűjét az embernek.
Azon, hogy melyik a jobb JAPÁN gyártó, kár vitatkozni, az új gépek egytől egyig mind jók, és hogy melyiket veszi az ember csak az ízlése dönti el. (szerintem)
hat30hat: A nagyon jó kezelhetőség mellet a 600-as cbr-ek egyik nagy előnye az értékállóság. Amennyire látom, ha jó állapotban van nem nehéz eladni és egy 1-2 éves gépnek, 5 évesen sem esik sokat az ára.
De a 636-osod "sem rossz". Kiváncsi lennék mik a tapasztalataid.
Milyen különbségeket tapasztaltál a két gép között? Mennyire más a kettő?
Hát dönteni neked kell, de mivel még ha jól tudom nincsen forgalmi gyakorlatod, ezért előszőr 1-2 évig (km-től, képességektől függően) legalább még valami kisebb (pl: 125-250ccm), könnyen kezelhető gépet. Igen, tudom, hogy az nem olyan dögös, meg nem olyan gyors...stb.
De kezdésnek lehet, hogy éppen elég erős lenne.
Néhány szempont:
- nagyon könnyű kezelhetőség
- kis súly
- egyenletes nyomatéktartomány
- ne legyen túl erős
- mindenképpen soros motor, ne V motor
- ne legyen új, mert csak tanulni vennéd, utána majd, ha jól megy lecserélheted nagyobbra
- éppen ezért, ha lehet ne veszítsen sokat az értékéből, hogy ne bukj rajta sokat
- legfontosabb: neked szimpatikus legyen és tetszen
- és amennyire ismerlek, gondolom csakis kawa
Konkrét tippem egyenlőre nincs, de a milyen motort vegyünk kérdés megvitatásában itt már sokunknak van tapasztalata. Igaz tomato?
Úgyhogy ha aktuális lesz és felveted a kérdést, szerintem biztosan sokan tudnak majd segíteni jó ötletekkel. Mivel csak jövőre veszel, ha jól tudom, ezért érdemes szezon elején kimenni a tesztnapokra, ahol kipróbálhatod a gépeket, hogy azt vehesd meg, ami neked a legjobban tetszik.
A másik lehetőség, hogy megveszed rögtön azt amelyik tetszik és nem csinálod fokozatosan. Ez olcsóbb (már ha nem lesz belőle totálkár) és gyorsabb, viszont rizikós, csak akkor ajánlott, ha van sok-sok önuralmad és türelmed, hogy ha megvan a gép, akkor sokat gyakorolj és amíg nem érzed, ne menj vele forgalomba. Sajnos még így is lehet gond, mert egy erős gép, még sokáig okozhat meglepetéseket.
Nekem szerencsém volt, mert találtam olyan gépet (egy 125-ös sportgépet), ami kezdésnek éppen elég jó volt és nagyon tetszett is.
Bocs ha túl hosszú lett, csak nem szeretném ha bajod esne, túl sok a baleset, többek között e miatt...
a nyomban a motor, a "vállon" a lába... azaz a kitüremkedésen.