Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De most R1Bandiról van szó!
Szeva Lumbergh!

Na én is valahogy így gondoltam, szerintem vegye az új R6-ot, még marad egy
kis pénze apróságokra is. Tuti, hogy a Japcsik forradalmian új technológiája
könnyebben kezelhető és egy "amatőr" jobb időeredményeket tud vele kihozni.
Már alig várom, hogy teszteket lehessen róla olvasni.
kizárólag pályára nem vennék új vasat..
én pályáznék bármelyikkel, az az igazság, de pont szombat este kérdeztem egy nálam okosabbat, h miért nem az ezresekkel mennek pályára, és azt mondta, h a 600-asok sokkal jobban kezelhetőek, nem törnek ki, nem csúszkálnak kigyorsításkor, stb. az 1000-seket nehezebb motorozni..

egy másik havernak van r1 és r6 is; ő is az r6-tal jár pályára. persze az 1-est jobban is féltni, az is benne van a pakliban.

sztem bandi vegyen egy idei/tavalyi r6-ot, meg rá pályaidomokat, és uccu neki! a 2006-osra minden drágább lesz, ha összekarcolja pályán.. persze ha ez szempont..
Az R6-nak is vannak csábító dolgai! És most igazából a pénz nem számít. Ä
Pályára: R6, utcára: R1
Nem ez volt a kérdés! R1 vagy R6?
Lényeg hogy Yamaha legyen!

Én R6 ot vennék mert szerintem pályára elég az is, bár az a 200.000.- Ft nem különbség igazából tehát lehet én sem tudnék engedni a csábításnak!
De rossz neki, hogy ilyen nehéz döntést kell hoznia
Szasztok!

R1Bandi kérdésére jó lenne, ha mindenki válaszolna, szegény gyerek tiszta
rosszul van, decemberig el kell döntenie, hogy melyik motort vegye!

R1(2005)- 2.800.000,-
R6(2006)- 2.650.000,-

Ne azért írjatok R1-et mer hát az ezres és megy mint a barom,
hanem hogy a versenypályákra szerintetek melyik a jobb, ill.
ti melyikkel pályáznátok szívesebben? Várjuk a válaszokat! Üdv: Pimpi
Szevasztok!!!!!!
NAgyon jó volt az EURO-RING
Motochris-t nem lehetett lezavarni a pályáról......még piros zászlóval se
Volt Andyka is és rengeteg képet csinált......(130 db.)
Majd küldök mert az otthoni gépemen van......és most dolgozom
A végén már 1.40-s időket mentünk
már a bal oldalon is lekopott egy kicsit a lábtartó
Lum......
Most rendeltem meg a verseny dobot az FZ-re
Nagyon sirály lessz
T
hogy sikerült a borulás, r1bandi? és miért örülsz neki ennyire??

na jó reggelt, szép hetet, műmájerek! mi volt az euroringen? képek, valami?
Ja és persze: Inkább műszer(Yamaha) mint bányagép(Kawa). Bádogtankal.
A yamahákon túl alacsonyan van a lábtartó. Még az r1-en is, pedig az nem túramotor. Hehe én fenn is akadtam. Szerintetek mit "törjek" jövőre R1-et vagy R6-ot? Mekkora dilemma.
Jól mondtad..."ha majd kinőtted" ...akkor vehetsz most már 1 Motort is (YAMAHÁT)....a kawát meg oda adom a lányomnak hogy játszon vele
T
Ja és ne a lábtartóval bíbelődjetek, sztem Rossi se azzal foglalkozik..
Attól, hogy leér még lehetsz lassú is. R1Bandit is megkérdezheted a lábtartókról!
Neki majdnem 2millát érő lábtartója van..
Tomato!

Milyen 1-2cm ?!??
Talán fél centi, de még így is 2x olyan gyors vagyok mint te!
Na ok, nem akarlak megbántani, nem tehetsz róla, hogy ilyen csúnyán
átvágtak a kereskedésben és egy yamahával vagy mi a túróval kell
köröznöd. Majd ha már kinőttem az enyémet, odaadom, hogy megtudd
milyen is egy MOTOR.
na, alakul

nekem a múltkor lekopott az egész kis gömböcske jobb oldalt biztos drága lesz újat venni...

Nem
Reszelővel csináltam

T
Tomato! Eldőltél a vassal??? Vagy mi z a karc a lábtartón...
Nekem ne szövegeljen akinek 1-2 cm-s majrécsíkja van.....ráadásul Állítólag verseny gumival
T
háááát, szerintem az csak valami kosz lesz..
Sajnos nem sikerült jól a kép
De a lényeg hogy a lábtartó is lekopot 1 kicsikét
T

T
Tomato a HŐS!!!
Ideje lenned leköltöznöd a pálya mellé..
és lassan hegyezheted a szögeket a téli csapatáshoz is!