Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerinitem nagyon nagy hülyeség a pénzt kidobni olyan motorra amit ugy is megunsz!
(persze nem 50-esre gondolok)
ezért van nekem is gsx-r em 750-es na ezt aki ki birja motorozzni....
és nem kell felmenni a létrán mert a gáz a te kezedben van!!
ha elég türelemmel motorozol vele az elején és egy jo 2 honapot mocizol vele ovatosan akkor biztos hogy rá fogsz érezni és nem fogsz megilyedni egy nagyobb kanyarba vagy bármilyen helyzetben.
losika, szerintem vegyél nyugodtan 600-ast, ha az tetszik, a gáz úgyis a te kezedben van. Szerintem sokkal fontosabb, hogy kezdőként olyan motort válassz, amit könnyű "motorozni", és nem annyira a hengerűrtartalom a lényeg.
Mivel még nincs jogsid, és amúgy is hitelre vennél újat, szerintem nézz be egy Suzuki kereskedésbe; bizonyos modellekre (pl. GSR600) olyan akcióik vannak, hogy a motor ára tartalmazza a jogosítványszerzés, illetve ha jól tudom, egy Hringes tanfolyam díját is!
Jó regget mindenkinek!

Mivel már eléggé elkanyarodott a topc témája, így bátran válaszolok, illetve véleményezek!?

Nem értitek Loncsi-t, lgalább is páran. Akkor mondom az érveket, mivel én is egyből egy SOROS (Mr2ütem, ez Neked szól!) 2 hengeres ER-t. Beszélgettem emberekkel, és valóban, mint ahogy TE is ismered jobb lenne bejárni a szamár létrát! TE már 17 éve motorozol, meg még itt sok sok ember sok éve motorozik, de mint Ő, és mint én, mi csak 25-26 évesen kezdtük el ezt az egészet. Szerinted, nekem türelmem, és van időm arra, hogy vegyek egy 250-st, és kimotorzzam, aztán vegyek egy 400-st, és azt is kimotorozzam, aztán majd utána egy 650-es!? Hát nincsen! Mind a ketten úgy gondolkodunk, hogy ha most megvesszük a motort, akkor azt meg is tartjuk vagy 5 évig biztosan. Sokan nem értenek ezzel egyet, de én nem akarok itt egyik motorra a másikra szállni, meg ilyen dolgok. MI nem azért veszünk motort, mert száguldozni akarunk. Mi azért veszünk motort, hogy ha van kedvünk, akkor felülünk, és gurulunk egy kört a cimborákkal. Túrázunk, szépen lassan komótosan. Sokat agyaltam én is mikor arra vettem a fejem, hoyg veszek, akkor milyet vegyek!?
El kell gondolkodnom, hogy
- NE legyen túl erős, ezért semmiképen se sport motort választottam.
- lehessen Vele haladni
- stabil legyen
- könynen motorozható
- ja, és két személlyel se legyen "halott"

Sok-sok érv, és ellenérv után végül úgy döntöttem: új motor, mert ha tényleg meg akarom tartani jó pár évig, akkor 5 év múlva nem 8-9 éves motorom van. Aztán azért is, mert kb. 1,1 milláért vannak olyan használt motorok amik azért jó állapotban (haverom ennyiért vette a 4 éves Bandit 600S-t), ehhez még rakok (mostani áron) kb. 300.000-et, és akkor megvan a csont új ER!? (összezavartak! nem tudom hol tartottam, és mit akartam még írni! ) Neten nézegettem a motorokat, és mikor ráklikkeltem a Kawa honlapra, és megláttam az ER-t egyből szerelem lett. Onnantól kezdve, el volt döntve a dolog.
Más: Ha Neked az ER-6f tetszik, és szerelmes is lettél bele, akkor NE halgass senkire! Vedd meg azt amit a szíved választott! Miért elégednél meg a sima tölcséres csokifagyival, ha megkaphatod a tejszinhabos, vanilia öntetes kehelyben felszolgált fagyit is!?

igen van benn rizikó, hogy ez egy nagy motor, de mint írtad van benned önkontroll, erre hivatkoztam én is, akkor nyugodtan vedd meg a nagyot. (azért brutál hangja van ám 10.000-es fordualton)

Bátran merem ajánlani, mert én is ebben a cipőben járok. van a seggemben 2500 kili, tudom édes kevés, hogy motorosnak mondhassam magam, és ezt nem is vitatom, de van a seggemben szerintem már közel 100.000 kili montival. (még mielőtt fikáznátok, hidjétek el nagyon sokat számít!)

Nekem ez a véleményem, innetől mindenki azt csinál amit akar!

üdv.:
MatulA+
nem,most egyaltalan nem vagyok merges (olvass bele a ZXR topicba,ott merges vagyok)
Csak szerintem Hyosung jobb,mint a tobbi japcsi 250-esek.
Miert nem szeretem a sorosokat?Mert 2 kereku autok,utalom a 4T-t.
Max a V jon be,de az is csak hangra,menni nem mennek nagyon vele.
Soros blokk ugy nez ki,mint egy auto blokk,akkor mar autot veszek,nem?
Es hangrol ne is beszeljunk.
A cb250 az nagyon gagyi sztem Fz250 meg nincs ha volt is akkor nagyon régen!!!!!
Jól van azért ne húzd fel magad tudatlanságom miatt. Nem lehetek mindent tudó.
Lehet egy kérdésem: MIért nézed le a soros motorokat? Ennyire nem lennének jók?
Azt tudom, hogy a V motorok nyomatékossabbak, alacsony fordulatról is jobban húznak.

By
Hysogunt,mert olcso es van belole uj,meg garancia ra.Es van belole tura-naked verzio.Neked valo akkor.
Meg utana ra tudsz ulni a 650-es valtozatra.
Mas 250-es mi van???ZZR 250?Gagyi soros. :) GT legalabb V.
CB 250 van meg asszem...FZ 250 van?
Igen még nem vettem olajat motorba
Miért pont Hyosungot vegyek? Van még egy pár 250-es.
Amugy a sportmotok biztos, hogy soha nem fognak bejönni az üléspocíziójuk miatt.
Inkább túra motorok fognak mindig is érdekelni, esetleg sporttúra.
2T=2 ütemű motorok
4T=...
motor olajokon is csak ez van 2T,4T
meg nem vettel,mi?
Vegulis azt veszel,amit akarsz es tetszik.De jobb lenne egy letrat bejarni.
Mondjuk 125 mar nem kellene neked,de egy 250-es GT Hyosungot.Utana 650-est abbol...vagy 400-as Supermotot,attol fugg mi all kozelebb hozzad.
Értelek Mr2, persze, hogy nem lenne jó, ha megunnám és már semmi újat nem tudna mutatni, de akkor mit ajánlasz nagy motornak?
Bocsi kicsit füllentettem, de 6 éve már vezetek B-t, hozzáteszem elég sokat (nem úrvezetőként) és nem egyszerű helyzetekben, munkámból eredendően.
Mi az a 4T?? Biztos még én vagyok a fiatal:)

By
ja,akkor meg hogy van 10 eves B-es jogsi???
Akkor visszaszivom.Jobb lenne alul elkezdeni!
Mondok egy peldat!
Szerinted az jo lenne,ha a leendo baratnoddel,mar az elso randin megtortenne minden?(oral,anal,minden poz + baratnovel,stb...)
utana meg jonnek az unalmas hetkoznapok eveken at.
Szerintem sokkal elvezetesebb mindig egy kicsivel tobb...En 17 eve motorozom es meg mindig a 250-es NSR-nel vagyok es meg mindig elvezem.Bar az is igaz,hogy sosem ulnek ra egy soros 4T-re.
MR2
Igen annyi éves vagyok, nem tudom, ti hány évesek vagytok. Lehet hogy fiatalnak találtok, de én már érzem magam annyira felelősnek, hogy ésszel terelgessek egy ilyen nagy köbcentis vasat.
Én csak motorozni szeretnék ennyi a lényeg és a motoros társadalom normális tagja lenni.

By
Szevasz!

remélem nem köveznek meg azért mert nem a topic témájával kapcsolatosan írok.
jómagam egy ER-6n-t hajtok. Igaz még ali van benne kilóméter, igaz nincsen viszonyítási alapom, mert ez az első motorom, azaz szintén kezdő motornak vettem meg.
Amit tudok Róla mondani: nekem nagyon bevált, nagyon szeretem. Gondom jelen pillanatban még nincsen vele (2500 kili), remélem nem is lesz. Könynen dönthető, mondjuk nagy rajt a szél, de Neked az idomos változat lesz, azonm azért nem olyan nagy a szél ebben biztos vagyok.
pont egyik cimborámmal mentem motorozni ("01-es Bandit 600S), és mikor egy nagyon élvezetes kanyargós útszakaszhoz értünk (Alsóőrsről fel Veszprémbe) akkor valami miatt elmaradt, pedig Ő egy szezonnal többet motorozott már, mint én. Lehet csak nem húzta neki, lehet csak nem merte dönteni, nem tudom. Szóval egy nagyon jól irányítható (nekem, összehasonlítás nélkül), és kényelmes motor. Alsó tartományból is nagyon jól húz, nem egy kapkodó idegbeteg motor, ami állandóan csak sietni szeretne.

Ha még esetleg érdekel vélemény, akkor keresd meg Bálint636-ot, Ő már ment a mocimmal, és hasonló jó véleménnyel van róla. Nagyon kényelmes szerinte is, és olyan, mintha gumikötélen húznák a motort, mikor gyorsít vele az ember.

üdv.:
MatulA+
De ha veszel egy 2-3 éves mocit kevés km-rel akkor nem buksz olyan nagyot egy szezon alatt az az egy-kétszázezer meg csaknem számít!!!!
ja bocsi,azt hittem 25 eves vagy. :)
na mindegy...en a kezemet osszeteszem,hogy bejarhattam a szamar letrat es nem kellett minden evben uj motort venni.
Soot...az NSR-em 4 ev utan is tudott nekem meglepetest okozni.
Köszönöm JOE-Z- hozzászólását. Nem meghalni akarok, csak nagy motorral élvezni a szabadságot, motoros barátaimmal túrázgatni.

Mr2ütem
Érzem annyira idősnek magam, hogy önkontrollal gond nincs, közel 10 éves vezetési rutin (igaz B kat) van, és sajna nem tudom végigjárni a köbcenti létrát anyagi okok miatt. Elnézést nincs minden évben pénzem a motorvásárlás és eladás közt fellépő veszteség fedezésére. Igy belátom kicsit nagy növekedés hirtelen, de rendelkezem önuralommal és fokozatosan akarok hozzászokni a motorozás élményéhez. Ez a fő oka, hogy nagy motorral kezdek. Tudom vehetnék kezdőnek GS500-at, majd egy év múlva nagyobbat, de én nem tudom cserélgetni évente. Nem olyan 17-18 éves vagyok, aki apától kap egy nagy kezdő mocit (CBR600RR), hogy motorozz.

by
Losika vedd meg 2T-től az NSR-t vagy megveheted az én Gilerám is ugyis elado lesz hamarosan!!!!
Sztem elleszel akkor egy ideig nem kell nagymotor!!!
De most komolyan.
Egy csomo elmenytol megfosztja magat,amit kesobb mar nem tud bepotolni.
Meghalni
Miert akarsz 50-es utan rogton 600-ast venni,megosztanad velunk?
Kösz Lum a tanácsot!

Nekem ez még igazából egy kezdő motor lenne. A Yamahánál ami tetszik az a FZ6 fejidomos, csak kicsit drágább a kategóriájában. Ja és 96 lóerős, ami kicsit durva lesz nekem igy elsőre. Hozzáteszem újonnan szeretném majd venni, ja és sajna hitelre, remélem jó kondíciók vannak. Vagy érdemesebb inkább pár éves használtat venni?
Ha már kicsit elkalandoztunk a topictól, nincs még meg az A kat jogsim, mostanában szeretném letenni, bár anyagi körülmények miatt lehet, hogy az egész mocizás jövőre csuszik, tehát a lényeg, Pesten melyik suli, ahol meg is tanítanak motorozni, tehát foglalkoznak velem, és nem csak illegállisan profik mennek jogsit tenni. Bevallom őszintén nem tudok még motorozni, vagyis csak kis 50 cm3 -t vezettem idáig.

Köszi By
ja, és ha rendes motort akarsz venni, akkor természetesen YAMAHA
szasz losika!

kösz a szakmai hozzászólást, kb ennyit akartam kihámozni én is a dologból, h megér pár plusz ráfordítást, minél több kütyü van a vasadon, annál inkább mennek másikat nézni. a mélygarázstól meg én is fosok rendesen..

motor-kérdés - sztem ha midnenképpen a két általad leírt közül akarsz választani, akkor kava. a bandit - legalábbis nekem - túl nyugis és megszokott, hozzácsaptak egy féldekát tavaly, de egyébként semmilyen újítás nem történt sok-sok éve rajta. meg engem mozgat a soros 2hengeres is. a fentiekből fakadóan a bandit meghibásodási lehetőségei kiforrott konstrukcióként valószínúleg töredékét mutatják a kaváénál.

egyiket sem hajtottam, de minden bizonnyal találsz az adott márkák topikjaiban hozzáértőket. javaslom a Honda CBF600 vagy Suzuki GSF650 vagy Yamaha FZ6 topikot az elejéről. amikor ez indult, még nem volt er6, így ennek neked kell utánabogarászni, de a sok ökörködés mellett főleg az elején születtek azért értelmes vélemények is..

lum
Hozzáteszem hogy a rejtett kapcsolo akkor jo ha nem is rejtett.

Nekünk régen volt egy Lada nivánk és apám belerekott 2 kapcsolot sorba ami a gyujtás elekrtonikáját kapcsolta. Szépen beépitette a többi kapcsolok mellé teljesen ugy ahogy a többi volt.


Eggyik reggel lementünk kormányzár eltörve gyujtás megbazseválva.....

De a kocsi ott volt.


Hozzáteszem a bunko vagy 30 percen át köszörült folyamtosan mert a böszmenagy aksit rakott bele anno.

Szoval erröl ennyi.

Szerintem kurván nem arról van szó hogy nem kell védeni semmi eszközzel sem a szeretett gépjármüvet.

Mivel nem csak profi tolvajok vannak....

A kezdök és luzerek ellen van védelem és számithat.
Sziasztok!

Új vagyok még a fórumon, én is motoros szeretnék lenni, sajna még nincs és a tárolásról olvasgattam.
Foglalkozásom miatt azért ne tartsatok ellenszenvesnek (rendőr nyomozó). Szóval azért említem meg, mert Budapest egy kiemelt belvárosi kerületében dolgozom, és nagyon sok sok autólopás helyszínére járok adatotgyűjteni, tanút kutatni stb. Na a lényeg a lényeg, hogy nincs olyan hogy ellophatatlan jármű, nagyon igaza van itt az előző hozzászóloknak, hogy amit el akarnak vinni, azt el is fogják. Itt csak a több védelem segít Pl:riasztó, de nem a gagyi fajta, hanem olyan ami nálad jelez, hogy mozgatják a mocit, vagy autót+egyéb védelem, fékzár. De ez csak annyit segít, hogy ha egy tucat járműved van, és látja a tolvaj a sok védelmet, akkor arrébb megy 1-2 utcával és nem bajlódik, de ha ritka és megrendelés van rá, akkor elviszi.
A mélygarázsokról véleményem és tapasztalom annyi, hogy a világ legjobb lopó és feltörő helye. Gondoljatok bele, csend van és nyugalom sőt világítás is. Nyugodtan tudd dolgozni, semmi tanú, netán ha valami mozgolódást észlel, jön valaki, akkor lebukik a kocsik közé, senki nem fogja keresni, higyjétek el. Ha netán riasztó van, az se fogja hallani senki, nem hallatszik fel a házba, de amugy meg kikódolja. Ezért is jobb ha nálad riaszt, még van esélyed leszaladni. A kamerák általában nagyon foscsomó minőséget adnak, főleg, ha éjszakaiak. Szóval semmi biztatót nem tudok mondani a tolvajokkal kapcsolatban.
Egyébként statisztika a mi kerületünkben, ami biztató a motorosoknak,hogy autót tavaly 580-at vittek, motort pontosan nem tudom, de két számjegyű. Ez is sok ha az enyémet viszik.

Na jó motorozást mindenkinek, kérdésem annyi lenne, hogy kezdőként, hol kérdezzem meg, hogy melyik márkáról kinek mi a véleménye? Én a Kawa ER-6F vagy Bandit 650S között akarok majd dönteni. Ezek jöhetnek szóba, nagyon teccik mindkettő.
By