Na itt is jól elbeszélgetek magammal, mint a Simson fórumban .
A lényeg a gyakorlás :). Nekem pl. szimulátoros versenyzésből van a tapasztalatom, lényegében a motornak a dőlését kell megszoknom, meg a pontatlanabb irányítást.
Ezen kívül: kormánnyal megyek, a force feedback vissza van véve 5%-ra (lényegében nem is érződik, mert amúgy jól el van cseszve :S). A nehézségi beállítások asszem az alapon vannak, tehát be van kapcsolva a fék és gáz segítség (ha többet játszok a játékkal, kikapcsolom), egyelőre automata váltóval megyek, a pilóta előre/hátra dőlését manuálisan szabályozom. A 2 fék összekapcsolása egyelőre be van kapcsolva.
Hát baszsus ha tudom hogy van aki le tud nyomni akkor gyakorlok tovább, de sajna nyomtam alinage 2őt és már elmult 9 mikor ránéztem.Nah mind1, másodiknak se rossz lenni.Nah de akkor ha mindenki benne van mehet ugyan ezen a pályán 750-es Gixer?
Sajnos a következőre nem tudok időt küldeni, mert egyrészt alig van 1-2 motorom, mivel el se kezdtem a játékot, másrészt csak a szegedi gépem bírja el a mai játékokat (meg itt van a kormányom), az otthoni gyenge, és holnap megyek haza :S Meg még eleve vizsgaidőszak van , nem ezzel kéne töltenem az időt :S.
Jó versenyt a következő körre, aki "nevez"!
Jah és szoljatok ha már nyertem, vagy ha vesztettem, vagyis ha vége a CBR futamnak mert akkor gozok át a 750 gixerre (persze ha nyere mert azt választom )
most értem haza hulla fáradt vok és még ki is derül h ma még CiBeR van ezt a versenyt inkább hagyom majd a következőbe beszállok ujra.így növelem mindenkinek a nyerési esélyét
Állok elébe, nah lássuk azt a jobb kört.
Amúgy szerintem még én is megyek párat mert még találtam olyan szakaszt ahol van idő benne!!!Szoval a csatát talán megnyered, de nem a háborút! (azért sok szerencsét)
Basszus tényleg, elnéztem a dátumot, még ma lehet tolni a CBR-el.Bakker, hát így nem leszek első, de mostmár csak azért is megszerzem a polt mert má elkezdtem gyakorolni a 750-es gixerrel.Nah tolom is
(és bocsi hogy elnéztem a dátumot)
Ez természetesen CiBeRés idő (friss telepítéssel, TT módban), este 9 a határidő, tehát még előtte vagyunk .
CBR250 te CBR-rel mentél 1.38-at? Mert akkor eldobom az agyam... (kivéve, ha fullos karaktered van, és ez javít a köridőn, erről is mondhatna valaki valamit).
A lényeg a gyakorlás :). Nekem pl. szimulátoros versenyzésből van a tapasztalatom, lényegében a motornak a dőlését kell megszoknom, meg a pontatlanabb irányítást.
Ezen kívül: kormánnyal megyek, a force feedback vissza van véve 5%-ra (lényegében nem is érződik, mert amúgy jól el van cseszve :S). A nehézségi beállítások asszem az alapon vannak, tehát be van kapcsolva a fék és gáz segítség (ha többet játszok a játékkal, kikapcsolom), egyelőre automata váltóval megyek, a pilóta előre/hátra dőlését manuálisan szabályozom. A 2 fék összekapcsolása egyelőre be van kapcsolva.
Jó versenyt a következő körre, aki "nevez"!
Amúgy szerintem még én is megyek párat mert még találtam olyan szakaszt ahol van idő benne!!!Szoval a csatát talán megnyered, de nem a háborút! (azért sok szerencsét)
De ezt légyszi ne nagyon döntsétek meg
(és bocsi hogy elnéztem a dátumot)
CBR250 te CBR-rel mentél 1.38-at? Mert akkor eldobom az agyam... (kivéve, ha fullos karaktered van, és ez javít a köridőn, erről is mondhatna valaki valamit).
köszi.