Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5 literből eljárok
havi 10-ért
Hallottuk!
180 felett már érezni, h belekap a szél az első sárvédőbe, de semmi parás jelenség... futómű nem kapott változtatást, a blokk miatt meg még lejjebb a súlypont.
Még egy utolsó kérdés. Ti mennyiért bérelitek?
neked a stabilitása milyen lett igy hogbyépitett a gép? simán fut 200 ig semmi akármi bármi valami amit észrevennél hogy nem gyári jelenség?
na most kiváncsileszek ha az enyém elkészül mit fog alakítani. há má nem lehet gyengepontja me minden új
ha százat megy már nagy baj nem lehet
Enyém kettőnél...
Akörül
Az ok, de 170nél? Hol dadog le a 620as berregő?
http://www.youtube.com/watch?v...

Velorex kanyarsebesség! ehehheh
suppermotahh kanyarsebeség
Ehehe ZXR400 Kanyarsabesség
EZKŐCSINÁNIE?
Ja az Rita volt Emléxek rá, el akartunk menni Fűzérre, de aztán Pácin lett belőle, mert esett az eső. Jó kis nap volt, csak a csaj mögöttem nem volt a legkisebb, aztán a pehelysúlyú 400asnak pöppet hátravándorolt a súlypontja. Olyan kormányszitálást, mint aznap gecc De sebaj, a bányakanyar Újhely előtt azért ment 170nel
Mikor vmi csajjal jöttél, ottvolt Karay is, Ádám akkor vette a Tsr-t... aztán én elindulam korábban haza merth jött a zuhi...
Na igen, tipikus powerszelepes 2t. Nem húzod 6, húzod 16 Ennek ellenére nem bánnám, ha a kawa helyett egy RS250 állna a garázsban
6- 12 liter
Nem vagyok benne biztos,még megkérdezem anyukámat h megengedi e?
Háháá Szeressem a bika kétütemet És fogyasztásban mint jelent ez a nagyon dzanázott?
KIBASZOTTUL dzsanázott 145 km/h max 2be gázrakerék van videó róla az adatlapomon gyorsulásról meg ilyen vegyeskolbász
Ehehe, akkor igazi méregzsákot csináltál a kis CRM-ből Kíváncsi lettem volna rá, hogy megy
Itt a 3397-es Hsz-embe olvass bele..
Igen 160as volt..
Neked 160-as volt a CRM? Valami jóféle tuning?
CRM-en 4000-et ment az ugyanolyan láncal mint az lc4 en

lánc észre sem vette a kis 160 ast