Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnálom ha komolyan vetted
de legyen igazad hisz te vagy a rangidős tiszt
Jól van okos vagy és godolj amit akarsz.

És még szerelj meg vagy 2 motort és olvas el egy pár motorkerékpárok szerelésről szoló könyvet!
szerintem is irreális azt mondod alacsony fordulaton nem megy fel odáig a dugattyú akkor mi csak a a henger feléig megy fel?
ugyanúgy felmegy csak azt az utat hosszabb idő alatt teszi meg,mint magasabb fordulaton
A büntivel mi van?
Láttam ma is mocival mentél melóba,nem áztál el?
Hideg? Nem hat meg?Meg már csúsznak a gumik VIGYÁZZZ!
Nekem szombaton 6000-es szerviz
Robogóim:
-Yamaha Aerox 100 kétütemű
-Vespa ET 4 125 négyütemű
-Piaggio Liberty 50
-Gilera Runner 50 SP
-Piaggo NRG mc3 Pure-jet sport
-Gilera Stalker 50 R
Piaggio/Vespa ET 4 125/50 ELADÓ!
210e.Ft.
Ha valakit érdekelnek robogók írjatok mindig van egy pár db.

http://www.kepesmotor.hu/vespa...
Én nem azt mondom,hogy állat modjára parkettázni kell a mocit járatáskor.Néha időnként RÖVID IDEIG! meg kell pörgetini,aztán megint nyugi, majd pár km. után újra huzatni egy picit.

Yamaha Aerox 100
2002 évj.

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Hát ez elsőre elég hihetetlenül hangzott, de lehet valami abban, amit mondasz. Bár szerintem a hajtókarcsapágynak és a csapszegnek, ugyanígy a hajtókarnak nem lenne szabad engedni. 2 ütemnél még haggyán, de egy szelepelt 4 üteműnél, ahol koppra ki van számolva a szelepek helye nem igazán lehet semennyi változás szerintem a lökethosszban, mert a dugattyú beleüt a szelepekbe. Itt egyébként nagyobb lógásra gondolok, te meg szerintem századokra, ezredekre, így érthető a dolog. Sajnos nem vagyok szaki, hogy biztosra tudjam, bár azért elég hihetetlennek hangzik
Félre ne értsd, nem kételkedek benned. De ez nagyon hihetetlenül hangzik.
Még annyit hozzátennék hogy új henger és dugó kombinációnál a nagy fordulat = nagyobb hő, nagyobb hőtágulás esetén megszorulhat, nemde?
én úgy tudom azért egyenletes a CRM-ek és az NSR ek teljesítményleadása mert a power vezérlő elektronika ( mivel elektromotor működteti a szelepet nem elektromágnes mint pl az RX-ekben) 3x 4, 6 és 8 ezernél nyit folyamatosan. Én nekem így működött a CRM ( mi meg 1-1be nsr blokk csak más áttételekkel.
Én 6.8 ezres fordulaton járatnám a gépet néha néha kinyúzva 10-11ezerig de max fordulatig semmiképpen

crm 12.500as max fordulaton 145km/h koppgáz gönc - miskolc
na az nem tesz jót a motoroknak
ennyit okoskodtam mára
kakukk
csá
A dugattyú alacsony fordulaton rövidebb úton jár,tehát nem megy fel addig a hengerben.Mikor magas fordulaton van a motor akkor nyúlik a hajtókar és feljebb tud menni a dugattyú.
Azért kell járatáskor néha rövid ideig felpörgetni, hogy ne képezzen kis peremet a felső gyürű, a henger tetején.Lomha járatás után a kialakult perembe akadni fog a gyürű .Ez csörgést és teljesítménycsökkenést okoz meg az élettartam is lerövidül.
nekem 7000nél nyit.. és meg sem áll 10500ig
Sztem sehol. Ugyanott, csak gyorsabban
Vagy lehet van valami titokzatos, láthatatlan rejtett ösvény neki?
Értem. Ilyet én is csináltam, nem indult be tologattuk fhúúú mennyit.. Már azt hittem lefijjalok, annyit szaldgáltam vele az utcában, és egyszer csak lőtt durrant csattant, mindent csinált, ki a kipuffon a sok szemét (úgymegijedtem hirtelen azt hittem, h szétrobban az egész a csővel együtt), de szépen kitisztult, utána jóóóóóóóóól kipörgettem, na utána már olyan jó volt, h alig hittem el, h ez ilyen fasza
ahha. Na hát én akkor már tényleg nem tudom, h mi van. Sose járattam még be mocit, tényleg csak annyit tudok, h mondták, h max 4000 olyan 1000 km en át utána kicsivel több még egy darabig, utána meg már majd lehet szépen húzni neki, ahogy akarom.
Power? 6000? hát az meg hogy?
Nekem 7500 körül nyit.
1etértek amugy, és ez szerintem 2t re még jobban igaz mint 4tre, az viszont engem is érdekelne h hol ár a dugattyu magas fordulaton ahol alacsonyan nem?
Vitka tudod kik beszélnek magukba... félreértések elkerülése érdekében: nem okoskodni akartam, csak hangosan gondolkodok!:D
Nem jár olyan helyen? Ezt most nem értem A lényeg szerintem a lerakódások kipucolása. Pl nekem most egy hónapot állt a motor. Tegnap franciakulccsal kivettem üresbe, nagy nehezen beröffent, ahhoz képest, hogy 14 éves, karbis sornégy, ráadásul kawasaki... Járattam egy ideig, már majdnem üzemmeleg volt, elkezdtem pörgetni de fulladt nagy gázra meg 6ezernél csak hrrrrrrrrr hrrrrrrrrrr hrrrrrrrrr és pörgött. Na megvártam míg felment a víz üzemire, tiltás, durrant egy párat, kiköhögött egy köbméter kormot meg füstöt. Láss csodát utána beállt az alapjárat, vette a fordulatot és nem fulladt nagy gázra Egyébként szerintem ez valahogy úgy működhet, hogy egy motor, ami sokat pörög, szal 11 ezer felett, hogyha alacsony fordulaton járunk vele akkor tele lesz lerakódásokkal, mert a magas fordulathoz kell neki az anyag, pötyögve ez ugyen kevesebb, de mindig marad ami nem ég el vagy nem távozik és a gép ellustul.

Mielőtt még valaki félreértené nem okoskodni akarok meg kioktatni, csak hangosan gondolkodtam
Jólmondod ,néha meg kell pörgetni járatás közben is picit mert egyébként nem jár olyan helyen a dugattyú ahol fog járatás után.
Mondjuk ez a bejáratás dolog is szubjektív szerintem, ki hogy mondja. A lényeg az, hogy kerülni kel a szélsőséges hőmérésklet és terhelésértékeket. Meg azért néhényszor még járatósan is el kell pörgetni, főleg a 2 ütemet, így meg lehet szabadulni a lerakódásoktól stb
szerintem is lehet 5000ig, sztem power fölé nem szabad engedni, dávidtol tudom h az 6000... uh 5000sztem is belefér...
nekem 4000nél 50km/h da am én azt hallottam h 5ezerig lehet nyugodtan..
Nekem azt mondták max 4000ig lehet majd pörgetni. De nem tom, mennyit megy úgy
Majd most megtudom. Ilyeneket én sose néztem, h milyen fordulaton hanyadikban mennyit megy....