Sziasztok ! És nincs valami amivel kb. meglehet gátolni a motor loást?: tárcsazár? Egyébként szerintem ábr én kis városban élek ,de nem minden tolvaj jár erővágóval a kezében
Hát tényleg siralmasan teljesítenek ezek a láncok (ráadásul az én ABUS-om is ), de nem vagyok benne biztos, hogy az almax jobb a többinél. Ez mégis csak egy reklám és valamiért a saját láncaikat egy tök más (szerencsétlenebb) fószer próbálja elvágni... sikertelenül.
Lehet, hogy a másik manus ugyan úgy elvágná, csak hát itt pont az volt a lényeg, hogy ezt nem lehet elvágni, míg a többi nagynevű láncot igen
Mégegyszer mondom:
A kötelező biztosítás, arra van, hogy ha te kárt okozol valakinek azt kifizeti. (ha van jogalap)
El is magyarázom.
A te biztosítód, ahová te fizeted a kötelező biztosítást annak a kárát téríti meg, akinek te kárt okozol!
Nem a te károd téríti a te biztosítód, ha neked valaki kárt okoz! Azt a károkozó kötelezője téríti meg!
Akinek te kárt okozol és nincs kötelező biztosításod, annak a MABISZ téríti meg az általad okozott kárt aztán meg behajtják rajtad.
10 éve független karosszéria és fényező üzemben dolgozom. Volt már pár ezer kárügyünk és ne magyarázd már el nekem, hogy mi hogyan van.
Öööö, szerintem meg arra van a kötelező, ha NEKED kárt okoznak, akkor fizet neked.(ha vétlen voltál)
Ugyanis ha kárt okozol valakinek, ő akkor is megkapja a pénzét, ha neked nem volt biztosításod
Sajnos a rendelésre dolgozó profi csapatok rádiófrekis zavaróval mennek autót-motort lopni úgyhogy se a pager se a GPS se a GSM alapú riasztó/távfelügyelet nem ér szart se ellenük. Azért a kulcsot ne hagyjátok benn, bár én már felejtettem ott órákra a vasat, hogy benne fityegett de szerencsére a kutyának se kellett a véncsont. Az összes védelmi eszköz csak arra való, hogy hogy elijessze az akalom szülte piti tolvajokat.
Sziasztok !
Én még csak most regisztráltam magam ,mert sajna majdnem meglovasították szerda este a mocimat--kerestem ,hogy hol vannak ilyen fórumok -(ezt találtam elsőre )
Meglettek zavarva a mocskok. -mákom volt- a festékpatronos kerékbilincsem acél szálait kihajtogatták a ponyvát ledobták -Én pedig az ablakból kinézve láttam ,hogy a ponyvám ott hever a földön.-tudtam bajvan ---------széttekerték a gyújtáskapcsolót is ,de a pancseroknak a kormányzár művészetnek tűnt ki iktatni -nem maradt idejük.
most ha a szervízből kikerül a moci akkor gps ,piezós érzékelő , s ami még anyagilag belefér..... ja casco nincs a motoromon . egy kérdésem lenne ? kinn voltak a rendőrök ,utána a helyszínelők-jegyzőkönyv meg ilyenek ......kérdésem: fizet a kötelező erre gyújtáskapcsoló megrongálódott, kerékbilincs burkolat stb.
Szasztok!
Igen ,ha meg van az eredeti olasz forgalmija akkor elvileg forgalomba helyezhető de még származás ellenőrzés ,2nyelvű adásvételi blablabla stb...
Amúgy nekem is volt 3 évig egy rc 600 de rendszámmal!Most nordwestem van!Kurva jó gépek!Sokkal jobban megérik az árukat mint a japánok!
Lehet, hogy a másik manus ugyan úgy elvágná, csak hát itt pont az volt a lényeg, hogy ezt nem lehet elvágni, míg a többi nagynevű láncot igen
Ginonak igaza van!
Amit Te mondasz, 100% hülyeség /már bocsi/. Én is túl vagyok 1-2 tk-n............
A kötelező biztosítás, arra van, hogy ha te kárt okozol valakinek azt kifizeti. (ha van jogalap)
El is magyarázom.
A te biztosítód, ahová te fizeted a kötelező biztosítást annak a kárát téríti meg, akinek te kárt okozol!
Nem a te károd téríti a te biztosítód, ha neked valaki kárt okoz! Azt a károkozó kötelezője téríti meg!
Akinek te kárt okozol és nincs kötelező biztosításod, annak a MABISZ téríti meg az általad okozott kárt aztán meg behajtják rajtad.
10 éve független karosszéria és fényező üzemben dolgozom. Volt már pár ezer kárügyünk és ne magyarázd már el nekem, hogy mi hogyan van.
Ugyanis ha kárt okozol valakinek, ő akkor is megkapja a pénzét, ha neked nem volt biztosításod
A kötelező nem ezért van, hanem ha te kárt okozol valakinek azt fizeti ki.
Én még csak most regisztráltam magam ,mert sajna majdnem meglovasították szerda este a mocimat--kerestem ,hogy hol vannak ilyen fórumok -(ezt találtam elsőre )
Meglettek zavarva a mocskok. -mákom volt- a festékpatronos kerékbilincsem acél szálait kihajtogatták a ponyvát ledobták -Én pedig az ablakból kinézve láttam ,hogy a ponyvám ott hever a földön.-tudtam bajvan ---------széttekerték a gyújtáskapcsolót is ,de a pancseroknak a kormányzár művészetnek tűnt ki iktatni -nem maradt idejük.
most ha a szervízből kikerül a moci akkor gps ,piezós érzékelő , s ami még anyagilag belefér..... ja casco nincs a motoromon . egy kérdésem lenne ? kinn voltak a rendőrök ,utána a helyszínelők-jegyzőkönyv meg ilyenek ......kérdésem: fizet a kötelező erre gyújtáskapcsoló megrongálódott, kerékbilincs burkolat stb.
Igen ,ha meg van az eredeti olasz forgalmija akkor elvileg forgalomba helyezhető de még származás ellenőrzés ,2nyelvű adásvételi blablabla stb...
Amúgy nekem is volt 3 évig egy rc 600 de rendszámmal!Most nordwestem van!Kurva jó gépek!Sokkal jobban megérik az árukat mint a japánok!