Szia Zoozee!
Ááá, nem...öreg vagyok és tehetségtelen én már a versenyzéshez
Tényleg ennyivel jobb az 525? Nyomatékilag, kezelhetőségre?MIk a tapasztalatok?
Tudom hogy egy 250-es gép után ez elég nagy ugrás, de az okosok is azt mondják hogyha hozzá vagy szokva egy 250-es kétüteműhöz, semmiképpen ne vegyél ugyanakorra köbcentis négyüteműt.Hát ez igaz.Kipróbáltam egy zsír új 250 EXC-t és majdnem elsírtam magam.Jó, tudom hogy az nem egy crossgép, de azért hogy ekkora különbség legyen!
Igazából én is egy 525-öst néztem ki magamnak, remélem összejön.Itthon nem akarok enni, asszem ezt is Ausztriából vagy Németországból fogom behozni.Most láttam egy 2002-es évjáratút (igaz hogy az nem 525-ös volt) 700 ezerért...
Szerintem nem fogom levizsgáztatni...egy valag pénz, utcára úgy is csak ritkán megyek..így iy ha találkozom rendőrökkel a mostani SX-emmel, lelkesen szoktam integetni nekik!
Igen, lábon fogunk menni, de a jó hír az hogy uniósak lettek a románok, szal mostmár lehet menni rendszám nélkül is.Hogy mi a procedúra, azt még meg kell kérdeznem...de max áttolom a határon.
Két csoportban megyünk, a másodikban mennek más tipusú gépek is...asszem.
szia andris! ...ne haragudj , hogy beleugatok de ha nem versenyezni kell és azért a 450 ccm akkor én azt javaslom vegyél 525-öt mindenképp .........hidd el nem bánod meg, mi kipróbáltuk mindentekintetben összevetettük pro és kontra .....525 exc a jobbik választás........ árban elhanyagolható a külömbség de nagyon megéri!
újat szeretnél ? rendszámmal ? /gondolom igen erdélyi túra miatt...mert gasgas-osokkal mennél ők meg lábon szoktak lemenni / lehet meg se engedik , hogy velük menj ktm-el /
Igazándiból van egy GasGas EC 250-esem + ez az SX 250.El akarom őket adni és venni egy EXC 450-est vagy e körüli 4 ütemű KTM-et...hiába no, öregszem, jól jön az az önindító...meg ha Erdélybe megyünk, nem kell többé szarakodnom az olaj hozzákevergetésével.
Gyári!
Szerencsém volt, mert a srác, akitől vettem (Ausztriában) felszerelte 1-2 dologgal, ami nem lenne egyébként széria tartozék...
+ új első-hátsó lánckerék, lánc, komplett új fékek (brembó), blokkvédő, 2007-es első sárvédő, új hátsó csapágyak...szal franya a gép
eladó egy használt bering predator motoros kabát /nem beleizzadt és szétkókányolt kabát/ igényes belsővel vállánál és a könyökénél picike kopás de nem felünő au új ára 110 e ft! kell egy protektor sor bele az olyan 3500 ft... a hátprotektor benne van van hozzá cipzáros termo bélés és 1,5 es marhabőrböl van kb 170-190cm es és olyan 70-90 kg ig jó az ár fix 25000FT ennél olcsóbban nem veszel xL es méretű irj a cimemre válaszolok: reeeman@freemail.hu apropo amugy fekete és a karja az narancssárga de a képet ide megpróbálom betenni nagyon britális kabát szerintm hmm valószinü hogy a 100 kgs 195 magas embereknek is potnt kénelmes még de fel kell próbálni
NNa. Nem tudom, hogy ezek a képek az egykerekezéskor mennyire a maximumon készültek, lehet hogy csak föl-vagy lefelé, nem? Csak azért, mert holtpont közelében sincs a srác. 200m-t nyomatékos motorral nem nagy só kerekezni, ha megtanulsz váltani.
(Nekem már ért le a sárvédő egykerekezéskor, és mégsem előzgetek autókat elengedett kézzel-lábbal plusz állva)
Mindegy, tud egykerekezni, és szép a motorja, meg gondolom élvezi is. Ez a lényeg.
Ááá, nem...öreg vagyok és tehetségtelen én már a versenyzéshez
Tényleg ennyivel jobb az 525? Nyomatékilag, kezelhetőségre?MIk a tapasztalatok?
Tudom hogy egy 250-es gép után ez elég nagy ugrás, de az okosok is azt mondják hogyha hozzá vagy szokva egy 250-es kétüteműhöz, semmiképpen ne vegyél ugyanakorra köbcentis négyüteműt.Hát ez igaz.Kipróbáltam egy zsír új 250 EXC-t és majdnem elsírtam magam.Jó, tudom hogy az nem egy crossgép, de azért hogy ekkora különbség legyen!
Igazából én is egy 525-öst néztem ki magamnak, remélem összejön.Itthon nem akarok enni, asszem ezt is Ausztriából vagy Németországból fogom behozni.Most láttam egy 2002-es évjáratút (igaz hogy az nem 525-ös volt) 700 ezerért...
Szerintem nem fogom levizsgáztatni...egy valag pénz, utcára úgy is csak ritkán megyek..így iy ha találkozom rendőrökkel a mostani SX-emmel, lelkesen szoktam integetni nekik!
Igen, lábon fogunk menni, de a jó hír az hogy uniósak lettek a románok, szal mostmár lehet menni rendszám nélkül is.Hogy mi a procedúra, azt még meg kell kérdeznem...de max áttolom a határon.
Két csoportban megyünk, a másodikban mennek más tipusú gépek is...asszem.