Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én vettem sisakot (3-at is, köztük egy Shark RSR-t) kipufogót meg ehhez hasonló dolgokat az e-bay-n. És minden megérkezett.. vagy ennyire mázlim van, vagy jól működik a dolog.. De ha kifogsz egy csalót, akkor be is bukhatpd! Van benne némi rizikó.. jól körbe kell járni a dolgot..

LX
Szaisztok!

Az e-bayen találtam a Z1000-resemre TBR Dual C5-ös carbon dobokat jó áron, csak az a baj, hogy nemtudom mi a garancia arra, hogy meg is érkezik a cucc.
Rendeltem már e-bayről cuccot és megis jött, de azok kis értékűek voltak és látszólag másnak használhatatlan eszköznek tűnt úgyhogy lehet hogy csak emiatt :)

Kérdésem volna, hogy nektek mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatba? Nektek minden megjött onnan amit rendeltetek?

CoR
Köszönöm a választ egy kicsit akkor kerregek, állítgatás nélkül. A gyertyának ugye száraznak és rommá égettnek kell lennie?
Wow, Joshimura....mien tipusokra jó a dob? (lehet érdekel :D)
sracok sajna meg kell valnom uj kipufogomtol.ha erdekel valakit nyomjon mailt.ara nam rudom sok e vagy keves de ez van 120ezer magyar kemeny forint.
nincs pipaja ugyhogy biztos hangos
2006os-2007es r6os yamahahoz
A szelepeknek ehhez nincs köze, az viszont lehet, hogy egyel nagyobb méretű üzemanyagfuvóka kell majd bele. Motorozz egy kicsit a nyitott doboddal, majd vedd ki a gyertyát, a színe sokmindent elárul.
Sziasztok!

VAn egy drz -m ha minden igaz akkor holnap lesz rá egy teljesen nyitott kipufogóm,szerintetek kell valamit állítani a gépen,hogy jó legyen? Mondtak nekem olyat, hogy több anyagot kell neki adni,hogy ne legyen túl nagy az öblítés,vagy,hogy szelepeket kellene állítani...

Előre is köszi a segítséget.
Én meg egy krossz dobot 250-esre.Hol lehet venni vmi olcsóbbat vagy használtat?
Hali. WXR-re szeretnék sport pufogót tenni. Érdemes?
arról meg nem beszélve, hogy amikor először meghallottam üveghangon kívülről a motoromat(nem üresben, egyhelyben bőgetve, hanem menet közben) olyan szinten libabőrös lettem... majd teszek fel egyszer vidit. Még 10 km-ről is lehet néha hallani, ha tépem neki, és akkor mindegy, hogy akra, micron, stb.
Persze, hogy nem lehet összehasonlítani őket, de én is olvastam a cikkeket, és tudod mit mondok? Sima cnc gépekkel, hegesztőkkel, meg acéllal dolgoznak ők is, amit egy jó szakember ugyanúgy megcsinál, mint egy többmilliárdos robotizált üzem, egyedül a computeres diagnosztika, meg a superbike-supersport versenyek miatt kell ilyen aprólékosan megtervezni mindent. Namost, Martin bácsi biztos nem hozat magának annyiért titániumot, mint amennyibe egy kész rozsdamentes cső kerül, ezért az hiányzik a repertoárjából sz.tem, de hidd el, a két dob között esetleg fékpadon van 1-2 lóerő különbség, utcán, pályán meg 101%, hogy nem az fog dönteni. ha az embernek van pénze egy félmillás rendszerre, akkor hajrá, de azokat főleg versenyzők használják. Utcára meg egy űrtechnológiával készült dob nem ér semmivel sem többet, mint egy jó minőségű Martin cső, mert kidolgozásra, hangra egy szinten vannak, árban viszont 3-mal szorozzál
Szia,
nem azt mondtam, h baja lesz, hanem h lehet.
Jobban megbízom egy több tízmillió euróért épített gyárban (pl. Akra - nézd meg a 1-2 hónappel ezelőtti superbike-ban a cikket róluk, de pár számmal régebben Micronról is volt), ahol űrtechnológiával fejlesztenek a motorgyártók és gyári mérnökök bevonásával (az elkészült rendszereket visszaküldik a gyárnak, ahol ők is megvizsgálják), mint a Martin otthoni műhelyében. Lehet h akra dobokat másol, de hogy tudja másolni, ha nincsenek meg azok az alapanyagok és gépek, szerszámok? Beviszel hozzá mondjuk egy 2007-es modell-t, arra a dobot pl mi alapján másolja? Szóval nem azt mondtam, hogy szar, csak annyit hogy én jobban alszom tőle ha egy márkás dobot veszek, mégha meg is kell fizetnem a nevet a PR-t a marketinget a fejlesztés költségeit meg ezeket. Mindenki vegye azt ami tetszik neki, meg amit elbír a büdzsé. Én nem hiszek a sufniban másolok Akra dobokat technológiában, de ez az én személyes véleményem. Magyarországon egyedül a Bódis tud minőségi dobot gyártani, de még ő is elmarad a nagyoktól, egyszerűen mert ők milliárdokat ölnek a fejlesztésbe.
Ja, meg azt is vedd figyelembe, hogy sportcsővel lehet, hogy ki se engednek a határon(pl. Ausztria), ha peched van, mert ott mindenről külön engedély kell, Németországban meg mégdurvább, le is foglalhatják, nem is engednek vele haza, ezért is veszik le többen az emblémát a csőről, ha külföldre mennek. De ez is csak rikán fordul elő, ki tudja...
Bocs, hogy így beleszólók , de nekem Martin cső van a 600-as Hornetemen, semmi baja nincs tőle, nem is lesz , beszéltünk egyszer a Martin kipufogó gyártójával, azt mondta, hogy az Akrapovic dobokat másolja le, ő se hasra ütve csinálja . Az áramlásokról meg annyit, hogy ezek nem kétütemű motorok, a dobnak minimális szerepe van, azért nem nyitott dobot tesznek rá a gyárban, mert ott a környezetvédelmi, ill. zajszint norma, ezért 10 kg egy dob, mert tele van járatokkal, lapokkal, csövekkel, hogy minél nagyobb utat tegyen meg a gáz+ ott a katalizátor, így szinte a legújabb gépeknél már tiszta levegőt nyom ki , na jó, azért nem, de azok mind csak fojtások, meg csak vinnyognak . A blokk hangosabb, mint a gyári dob. Egyedül a sorkettő-három-négy-eseknél kell a leömlőket összekötni, mert két-két henger szívás-kipufogásakor vákum képződik, így szívó hatás jön létre , ez segít a pacik életre keltésében. Haver Z-750-én levettük a dob végét(3 popszegecs) , és szétfurkáltuk a belső körüli lemezt, hogy ott is kijöjjön a gáz, ne csak a kb. 3-4 centis belső csövön. hangosabb is lett (nagyon király hangja van,mintha sportcső lenne ), meg 5-el többet ment neki végre Igaz a garancia ugrott rajta , azt azért számításba kell venni, ezért inkább vegye meg az ember 60-70-ért a sportcsövet, a műszaki meg más kérdés, nekem is átcsusszant Martinnal , de csak mákom volt.
Köszi !
azt, hogy milyen lesz a hangja azt nem fogod tudni. Nincs olyan, h felrakod nem tetszik és visszaviszed. Ha veszel egy hamburgert, megkóstolod nem ízlik, azt se veszik vissza...! A hangot egyedül úgy tudod kiválasztani, hogy ismerősök GS500-ait meghallgatod, vagy elmész motoros találkozókra és ott nézelődsz. írj be a gs500 fórumra, h kinek milyen dobja van és amelyik tetszik azt menj és hallgasd meg. GS-ből azért elég sok mászkál, ha vmelyiknek tetszik a hangja állítsd meg az utcán és nézd meg milyen dob van rajta. Azt, hogy egy 92-es GS-hez melyik gyár csinál dobot, azt a honlapjaikon meg tudod nézni, kereső van mindegyiken. Ha pedig megtaláltad, h milyen legyen, akkor keress rá ebay-en, akár 50% olcsóbban is tudsz venni, ha kifogsz vmi olyat. És ugyanott vagy, mintha vennél egy találomra elkészített magyar finstermartinraptorstb... dobot. Lehet h 10 ből 9 motornak nem lesz tőlük semmi baja, de lehet h pont a 10.-ik lesz a tiéd az meg cumi.
Hy,

Köszi a választ. A leírtakkal nagyjából egyet is értek, de: honnan tudom hogy mit kell vennem a gs500e-m hez (1992) ?
Honnan tudom - ki mondja meg nekem melyik az a gyártó aki nem csak egy álltalános cuccot akar rám sózni ? Honnan tudom milyen lesz a hangja ? (ha már egyszer felraktam vissza nem vihetem). Vagy most v. jövő télen felújításra kerül sor, de addig szeretnék vmi jó de mégse drága megoldást.
Vmi ötlet ?

Üdv.: Rolf
Szia,
nem akarok belepofázni, de szerintem nagy marhaság a gyári dobot szétbarmolni, több okból is:
Ha kiszeded belőle a fojtást, vagy a katalizátort, akkor ha műszakira kell vinned a motort mit csinálsz? Ugyebár akkor már lehet, hogy nem fog átmenni, vagy megfelelni. Ezért tartják meg az eredeti dobot a sportdob/rendszer mellett. (persze a legjobb egy olyan street legal "E" minősítésű sportdob amiben van kivehető hangtompító betét. ezeket 2 perc kiszedni) Emellett nem tudom, hogy mennyire értesz az áramlástanhoz, de a japó mérnökök biztos jobban és azzal, hogy kibelezed a gyári dobot, vagy bármilyen módon belenyúlsz a gyárban milliószor lemodellezett és teszteken mért áramlási értékek megváltoznak. Az pedig nem fog jót tenni, se a szelepeknek, se gyújtásnak, se semminek. Ezért nem ajánlom azokat a dobokat sem amit itthon Karcsi bácsi megreszel a sufniban. Nincs meg a technológia egy Martin, Raptor, Finster és egyéb márkajelű "gyártóknál". Egy minőségi gyár (Akrapovic, Leo Vince, Yoshimura, Arrow, Micron, Termignoni stb...) minden új modellt megkap az importőrtől vagy a gyártól és azon szépen kikisérletezve beállítja a legjobb áramlási értékeket, növelve a teljesítményt és adva egy durva hangot. Egy itthon a sufniban készült dob maximum a hangon dob, de a teljesítmény elvesz. Honnan tudná pl. Martin bácsi Zalaegerszegen, hogy milyen értékeknek kell megfelelnie a dobjának, vagy ezt milyebn gépen számolja ki és gyárja le? Egy márkás teljesen "nyitott" dob se nyitott, néz bele bármilyen slip-on csőbe. Persze mindenki azt csinál a gyári dobjával amit akar, meg azt vesz ami tetszik neki és amire van pénze, de az én véleményem az, hogy nem érdemes belenyúlni a gyári dobba, mert többet veszítesz, mint amit nyersz és inkább kicsivel több pénzt költs rá, de akkor vegyél egy profi cuccot.
Sziasztok!

TDM900-asom van és a gyári kipufogókat szeretném lecserélni. Mivel én főként túrázásra használom nem szeretném hogy "ordítson". Főként esztétikai okai lennének a cserének. Már nézegettem vebring meg BOS kipufogót, de feltéve még nem láttam. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata?

Üdv,
Diver
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogy hol tudnék Honda Cr 125-re kipufogót szerezni!
Tehát olyan bolt érdekel akik foglalkoznak ilyen rezonátorok értékesítésével....


Segítégeket előre is köszi!
Sziasztok !

Segítséget kérnék : Szeretném GS500E-m eredeti dobját, megtartva a hangját, egy picit ( hangerő és mélység , az viszont már nem jó ha a kék testvérek a hang alapján megtalálnak :)élvezhetőbbé tenni. Tud valaki segíteni mi a teendő ?
Szétnyitnám a dobot de mielőtt nekilátok inkább megtudnám mire is számíthatok.

Köszi a segítséget !
Rolf
Szia. Hol és mennyiért vetted a kipufogót? Esteleg k6 600-as gixerre nem tudsz? Üdv. Miki
Sziasztok!
Eladó egy új (1000 km-t futott) EGRUS kipuff pár VTR 1000F-re. Nem nyitott dobok, de nagyon szép hangjuk van. Felszerelése egyszerű, mert minden a gyári felfogatásokra megy vissza, ugyanúgy bilincses rögzítésű, mint az eredeti.
Ára: 75,000.- Ft a pár. Érdeklődni 20/513-0768 számon lehet.
Zsolt, Finster dobbal hallottam már CBF500-at és iszonyat jó hangja van.
sziasztok 95ös Kawa KMX 125 hez keresek kipufogót, ill kipufogókönyököt! aki tud írjon/segítsen kösz
e-mail:hunfarkas@gmail.com