nekem igen! (Raptor még most is van) és mondhatom hogy szerintem mindkettő jó, szépen szól, és jól is néz ki! Nem olyan látványos és divatos mint egy Akra, de nem is annyiba kerül!!!!
JaB
ne vedd a szívedre!
Most nézem hogy R1-et veszel? Újat?
Tudja valaki mivel lehet bevonni / kezelni a kipufogócsövet, hogy ne színeződjön el? illetve ha már elszíneződött utána mit lehet tenni? Kerámia bevonat vagy ilyesmi??
Úgy, hogy egy bilinccsel rá tudod szorítani a kipufogó tövére, ahol a leömlőcső belecsatlakozik - ugyebár ez a rész szokott leérni csúszáskor. Le-fel rakosgathatod ahányszor csak akarod, én is csak pályára teszem fel, mert a TwoBrothers sobom azért sokkal szebb magában...
Nono én nem megyek keményen, a 2:27emmel egyelőre nem kell félteni a gyári idomokat!
Majd ha a Pilot Sportokat is lecserélem végre és lesz pályaidomom majd akkor próbálkozok kicsit jobban. Addig marad a pudingüzemmód a ringen.
www.danger.hu
Hát ami az árat illeti, én nagy haveri kedvezménnyel kaptam lévén ez volt az egyik első importált példány az Interwheel-re. De ennek a hőkezelt (nem festett, mint a Micron) magasravezetett titániumnak a hivatalos ára asszem vhogy 120eft körül ólálkodik. Van hozzá db-eater is, de azzal nem próbáltam még. Érdemes a Blueflame honlapján nézelődni, mert van egy rakat fajta kipuffjuk mindenféle 2/3 kiömlős ilyen-olyan formájú...elég extrémek is. Én maradtam a hagyományosnál.
2003-04 636ra csak javasolni tudom a Blueflame-et! Nemrég lett feltéve, minősége szuper, hangja fasza (kb Akra kategória) könnyű és az Akrához képest nem drága. Ráadásul az egyébként is jó középtartományon javított úgy, h az áttételezett K4 750 gixxerrel 70-230-ig tartotta a lépést.
Nekem volt egy SUZUKI GSF 400,és azon MARTIN dob volt. Also tartományban nem volt annyira aktiv a motor,de fellül viszont javult egy picikét!!/összehasonlitottam a gyári dobbal/ Hm a hangja? 122 DB mért a KPM. Jol szol!
Egy 2004-es modellt, kevés km-rel, elfogadható áron...(2.6M)(?)
Gondolkodtam gsxr1000, de jelenleg R1 a lelkiállapotom...