RSszilvi megkérdezhetem mennyibe került a csizma, majd nekem is vennem kellene egyet, amíg van állásom, remélem még sokáig lesz. Ja és,hol vetted a csizmát ?
Köszönöm szépen a tanácsot és nevet, telefonszámot. Én tavaly elvittem egy szerelőhöz, ott volt nála 3 hónapig, nem csinált rajta semmit, ahogy van a motor nem indul, magyarul a szerelő szart sem ér, már bocsánat a kifejezésért. Párommal most sok mindent megnéztünk a motornál, és kiderült, hogy a karbisorban az egyiknék a tű( ami az úszó közepén van) beletört a karbiba. 13 éves a motor, ebben az évben még nem tudtam vele menni, ez eléggé elszomorít, főleg, hogy 3 hónapig volt a motor a szerelőnél és még rá sem nézett. Most majd ha beindul elviszem Ceglédre, ott van egy yamaha szerelő, aki ért is hozzá. Nagyon sok szerelő gány munkát végez csak, pedig nekünk fontos a járművünk, de őket ez nem érdekli, csak a lóvét kapja meg, sajna ez a tapasztalatom.
Sziasztok!
Coldf király az őrült vidi és a legszebb,h tele van V2-vel/TL,VTR,DUXI/!
Gyöngyösi Robit én is csak ajánlani tudom!Nála nincs lehetetlen,ügyes a csávó!PL:V2 Apriliára turbót szerelni na az nem egyszerű,v kardános motort átalakítani láncosra !
De egyébként cimborám is tudna mit mesélni csak Ő nem foglalkozik a fórummal.Röviden az ő sztorija:)Neki teló problémája volt ez az én esettemmel egyidejűleg történt összecsúszott a két villa nemvolt semmi rugózás...Joszter elvállalta 15.000ft-ért h megcsinálja esztergáltat a villaszárba valamit és attól jó lesz...hát eltelt 2 hónap ismételten előjött a probléma...átvitte máshova a motorját szétkapták a villát és kiderült semmilyen esztergált alaktrész nemvolt abba..csak 15 alátét a krómszár alatt..
Én ennyit tudok róla ....Az én baráti körömben fel nem merülhet többé mint szerelő...
Helló mindenkinek!
Elsősorban Neked szól ez a pár sor Kaca!
Olvastam h szerelőt keresel,szoba esett itt 1 szerelő joszter(Borsos József).
2008.július elején elestem a motorommal. nemsok problémája lett a teleszkóbot kellett javítani..felnit kellett centírozni..nagyvonalakban ennyi.
Igazából ezért több mint 5 hétig volt oda a motorom...Ez idő alatt tönkrement a feszültségszabályzó a motoron... ..a teleszkópop oldala kihorzsolódott behegesztette feltöltötte olajjal és ugye nyomás alatt elkezdett folyni..visszavittem erre még 1 hegesztés jött de már nemkaptam annyi olajat bele amennyi kellene ....ennek mellékhatása az lett h kopog a telóm:S
Hát ugye örültem 1 pénteki napon h kész a moci a hosszú idő utánn elhozhatom.egész hétvégén motoroztam szinte egész nap.
Vasárnap este 1 jó cimborámhoz el mentünk Lajosmizsére hazafele furcsa kopogásra lettem figyelmes,hétfőn visszavittem.Beindította és hang alapján megállapította h 1,5 l olaj hiányzik a blokkból... gyorsan hozott 1 mérő edényt meg 2 flaska olajat h betölti hát a 2 doboz más márka volt mégis színre szagra ugyanaz az olaj volt.....a két flakonban összesen annyi olaj volt amennyit említett..
Már nem tudom miért de valamiért akkor hirtelen alánéztem a motornak és a leeresztő csavar környéke olajos volt elég szépen....Akkor esett le miről is van szó..
Ezek után h került még olaj a blokkba azt a választ kaptam a további csörgésre h a hátsó hengerben a csapszeg zörög és kikell cserélni.Na ekkor telt be az a bizonyos pohár....
Átvittem a motort máshova .Megnevezném a másik szerelőt is Gyöngyösi Róbert.
Miután ott szétszedték megállapították h igencsak tönkre ment az egész motor, így komplett felújítás elött álltam..
Ugye a másik szerelő akit nevezzünk Joszternek fizettem neki 60.000ft-ot..a teljes felújításért a másik szerelőnél 160.000ft-ot .És amióta a másik szerelő (Robi) szerelte azóta semmi baja a motoromnak!(0670/280-5217)ez az ő száma .
Én Őt ajánlanám Kaca!
Elképzelhető h téged láttalak ma kint?
A bukódon ilyen macifülek vannak:)?