Egyenlőre még csak átnéztem,zsíroztam meg eltört 1 csavarom azt cseréltem ki!Szeretnék rá 1 másik idomot is 1 sötétített ledes lámpával,2 új irnyjelzőt,persze 1 extás dukkót,másik fejidomot,vázpolírt,fem vízcsöveket+stb!Csak ez most Feribácsinak köszönhetően elmarad!Sajna másra kellett a zsé
Az nem vészes csak a kipufogószelepekét kell 8péz/Rodeo R/ darabja!24E km-enként kell hézagolni!Olajcsere 6E-ként,én szoktam neki adni 1 kis injektortisztítót is!Azt mondják 1 láncszett 15-20Ekm,nekem még nem kellett!
Nem a hengerfeje,hanem a szelepcsésze!Néha elrepedhet,aztán szétrobbantja a dolgokat!De ha nincs bántva/durrogtatva/ nem jellemző rá!Én most szelephézagállításnál biztonság kedvéért kicseréltettem a csészéket,még a gyárik voltak benne,de azoknak se volt semmi baja!
Én ezt is akartam venni!97benmikor kijött már nagyon tetszett,98ban láttom és halottam 1et találkozón és ott jött a rózsaszín köd !Még én is csak tanulom a Nagyseggűt,de már sokat segítettek itt a TL-es fórumon a srácok is!Sokan lebeszéltek róla,vegyek inkább SV-t,de uncsitesóméval memtem és maradt a TL!
Nem 1 egyszerű motor,szokni kell!Igazából Ő a keményebb,rakoncátlanabb fajtából való!Van 1 pár bibije neki én úgy választottam,h még nem volt nyúlva a hengerfejéhez!Szigórúan tilos durrogtatni,terhelés nélkül szabályoztatni!
Egyébbként sok kikémélt állapotút hírdetnek mostanában!
Kézcsókom a Hölgy/ek/nek!
Gondolom akkor te is alaposan utánna olvastál vásárlás előtt. Engem azért vonz a TL mert csak egy nagy V2, nyomaték tengerrel. és szép is, könnyen átalakítható,na és az sem utolsó h nagyon jó áron lehet hozzá jutni. Van vmi sajátossága mit vásárláskor meg kell nézni?
Ezt a futóműproblematikát nem érzed meg közúton!Öreg TL-esek mondták,h ők még pályázáskor is ritkán!Felmelegszik a rotációs csillapítóba az olaj,mert közel van a hátsóhengerhez!De én még nem találkoztam vele bő 5E km alatt 1szer sem!
Heineken!
Sörösdoboz!Ami kiegyenlítőtartályként funkcionál!
nah rendeltem heidenau-t kicsipénzért hátra, ha másra nem, csúszkálásra jó lesz :D
seholse találunk 2részes púpost :(
Nem 1 egyszerű motor,szokni kell!Igazából Ő a keményebb,rakoncátlanabb fajtából való!Van 1 pár bibije neki én úgy választottam,h még nem volt nyúlva a hengerfejéhez!Szigórúan tilos durrogtatni,terhelés nélkül szabályoztatni!
Egyébbként sok kikémélt állapotút hírdetnek mostanában!
Kézcsókom a Hölgy/ek/nek!
Üdv az újaknak
Motorkiállítás valaki jövőhéten?
Amúgy 10,5 fok van