Sziasztok!
Hol érdemes (legolcsóbb, de jó) motor tömítéseket (hengerfej,szelepfedél) dugattyúgyűrűk és szelepszár szimeringet venni? Cserélt már vki ilyeneket? Tavaszig meg szeretném oldani, hogy patent pegyen a vas :)Köszi
ja, hogy a sorszámra gondoltál Első az aki mellé is írja Itt elég szigorú szabályok szerint létezünk Aki csak elsőként jelentkezik be, de sorszámot nem ír az olyan mintha itt sem lenne
1
Igen vissza lehet, majd térni arra, hogy a mostani masinák h2, zx 10 20-on pár év múlva mennyire tartóssak és mi szopás volt velük gyanítom nem bírnak majd annyit mint a régiek nem bírhatnak
Össze lehet azt hasonlítani aH2-vel csak nem hasonlítanak. Arra leszek kíváncsi, hogy majd a H2 annyi idősen és hasonló előélettel milyen állapotban lesz évek múlva. Pont az előbb másoltam be egy videót a hetes topicba zx7r és h2 egy pályán. 7-es is nagyjából 9b korú.
Köszönöm, láttam ezt a videót, beletöltibaz olajat és megméri az olajszintet a tetejétől! De nekem pont nem ilyen a telóm. A kawa szerelő azt mondta 90mm, viszont a feleségem (egyetemi angol tanár) állítja, hogy leírtak alapján 86mm. De majd bemásolom a manuál ide eső részét. Gondoltam itt a zx-9r topikban többen találkoztak ezzel a kérdéssel. Sajnos nagyjából én is úgy jártam, mint a hirdetésben szereplő, mindet felkellett újjítani, kicserélni, lefesteni, megragasztani, de én nem tolom be egy szervízbe, mert akkor hol a kihívás? Látod egy ilyen egyszerű adatot is milyen nehéz megszerezni.
http://pestisracok.hu/marciust... bruttó 365000 péz az legalább 200-220 ezer zsebbe papa Ez se nem bankigazgató se nem tanácselnök, egy mezei pénztáros vagy árufeltőltőről beszélgetünk akinek a munkábajárását 100%-ig megtérítik Plussz egy havi fizetésnek megfelelő kafetéria Erre varj gombot papa Ha én így tudnám fizetni az alkalmazottaimat akkor inkább nem is vállalkoznék mert a megye első 10 emberébe benne lennék Csak szórnám a bojlit a tiszatavon láda szám aszt szarnék a világba Egy külföldi multi úgy látszik ezt is meg tudja tenni, igaz számít rá, hogy neki nem is kell küzködni munkaerrő hiánnyal
A coop hálózat boltjai az ország legdrágább boltjai köé tartoznak Forgalommal már 5 évvel ezelőtt is küszködhettek, különben nem tudnék azóta bérelni tőllük helyet
Nem is értem miért van ez hiszen a Lázár fivérek orbán puszipajtásai Igaz is, hogy írja a cikk amit linkeltél, hogy a kormánytól várnak segítséget Na ne félj Ők meg is fogják kapni Arra lennék kíváncsi ha én fordulnék hozzá ilyen ügyben (hiszen nálunk is a havonta kifizetett járulékok és a fizetések már lassan a csillagos eget verdesik) mennyi idő alatt küldene el melegebb éghajlatra
Szia, 1996-os ról van szó. A manualban bizony milliméter is megvan adva, de akkor is 2 tipus van az egyik 304mm rogó, a másikra most pontosan nem emlékszem, de hosszabb ennél! A két adatot viszont tudom: 86mm,és 90mm. Ja igen teljesen szétszedett, kipucolt, úgy aják meg az adatot, hogy telnesen összenyomott állapotban, rugó nélkül. Viszont egyszer azt írja:canada, usa, máshol meg canada, usa kivételével! Ezért kértem segítő tanácsot. Aki szivesen segít attól megköszönöm a választ.
1
Te értesz hozzá biztos igazad is lehet, bár én laikusként nem gondolnám, hogy a 9-es széria sorozata a kavaszaki lejtmenetéről szólna A bélásnak még átdolgozást kívánó xzr 750 alapú blokkja volt. Azt azért csendesen jegyzem meg, hogy több példányt is láttam órájában 100 ezer km-erel. Csak hasonlítás képpen 63al vettem meg az enyémet és 80 meg pici volt amikor összehajlott alattam. Szinkronon és egy kis lapkázáson kívűl nem igényelt többet persze az olaj 6-onként cserélődött benne. Azt sem lehet mondani, papás tempóban közlekedtem vele, adtam a szájára rendesen Betartottam néhány alapszabályt(pl. üresen nem hergeltem a motorostalálkozókon) 24 évvel ezelőtt legyártódott motorokról van szó az akkori márkatársak sem voltak jobbak sem különbek semmilyen tekintetben sőt... Hasonlítani pedig az akkori kor legendájihoz lehet, nem pedig a mostani hr2-höz vagy 2018 10-eshez Ha az lejtmenetvolt akkor a mostani micsoda??? melyik itt a tartós legfeljebb bogyesz scannia-ja mert ott 1200 az utazó fordulat
szerintem itt állt a kálvin téren a kerékpár tárolónál nyaranta évekig. majd felkerült recsk-re a paripa. onnan száguldott pöstre. itt még egyben volt, bár a recski srác már panaszkodott hogy mire hazaért + ott forgott vele párszor az olaj a minimum alatt volt. azt hiszem ott kapott egy vadonat új kuplung szettet. 650 e ft-ért vették meg a recski tulajok.
Csórikám Megjárta a hadak útját. Bár hozzáteszem ez márkától típustól függetlenül bármivel megesik ha gondos az előző gazdi Az enyém olaszból való volt, ott sem híresek a karbantartásról. Pl az olaj darbosan jött le belőlle ettől függetlenül 10-ed ennyi bajom sem volt vele Amivel sosem tudtam kibékülni, hogy a fékkart álló helyzetben is csutkáig lehetett húzni, (sosem sikerült megcsinálni) pedig fogott az úgy, hogy elemelte a hátulját. Én nagyon szerettem a maga nyersségével
Nekem a Bélás még most is a legszebb motor ami valaha gyárból kikerült. Ebben a bandázsolásban(bordó-szürke) a legtutibb. Mai korszerű anyagokból összerakva egy 60-80 kg-ot símán lehetne sporólni rajta. Egy kiforottabb motorral(akár cef) mai igénynek megfelelő foncsorozással, nagyon pici ráncfellvarrással, akármelyik mai motorcsoda mellé oda lehetne tenni Az utódok már formatervre igénytelenebb kivitelek voltak kinézetre is kevésbé tetszetősebbek, nyílván feláldozták a kidolgozottságot a súlycsökkentés oltárán. Aki a srácnak a motorját megveszi biztos qrva jól jár vele Azt, hogy melegíti a vizet túl sok gond nem okozhatja, pláne, hogy ebből már néhányat azóta ki is zárt. Ha már beleőlte legalább 1,5 szer a vételárát most már kár eladni szerintem, bár van az a pont amikor felülkerekedik az útálat 390-ért+ átírásért van egy teljes felújított motorja aki megveszi Bár ennyiért alkatrésznek is érdemes megvenni, csak a féktárcsa és a blokk behozza a vételárat 390 ezreet meg már 1,5 hónap alatt egy lidl-ös pénztáros is keres az internet mai hírei szerint
Hol érdemes (legolcsóbb, de jó) motor tömítéseket (hengerfej,szelepfedél) dugattyúgyűrűk és szelepszár szimeringet venni? Cserélt már vki ilyeneket? Tavaszig meg szeretném oldani, hogy patent pegyen a vas :)Köszi
Ha igyexel még lehetsz a 3-ik
Igen vissza lehet, majd térni arra, hogy a mostani masinák h2, zx 10 20-on pár év múlva mennyire tartóssak és mi szopás volt velük gyanítom nem bírnak majd annyit mint a régiek nem bírhatnak
http://youtu.be/mm2F08Ys_zU
A coop hálózat boltjai az ország legdrágább boltjai köé tartoznak Forgalommal már 5 évvel ezelőtt is küszködhettek, különben nem tudnék azóta bérelni tőllük helyet
Nem is értem miért van ez hiszen a Lázár fivérek orbán puszipajtásai Igaz is, hogy írja a cikk amit linkeltél, hogy a kormánytól várnak segítséget Na ne félj Ők meg is fogják kapni Arra lennék kíváncsi ha én fordulnék hozzá ilyen ügyben (hiszen nálunk is a havonta kifizetett járulékok és a fizetések már lassan a csillagos eget verdesik) mennyi idő alatt küldene el melegebb éghajlatra
Te értesz hozzá biztos igazad is lehet, bár én laikusként nem gondolnám, hogy a 9-es széria sorozata a kavaszaki lejtmenetéről szólna A bélásnak még átdolgozást kívánó xzr 750 alapú blokkja volt. Azt azért csendesen jegyzem meg, hogy több példányt is láttam órájában 100 ezer km-erel. Csak hasonlítás képpen 63al vettem meg az enyémet és 80 meg pici volt amikor összehajlott alattam. Szinkronon és egy kis lapkázáson kívűl nem igényelt többet persze az olaj 6-onként cserélődött benne. Azt sem lehet mondani, papás tempóban közlekedtem vele, adtam a szájára rendesen Betartottam néhány alapszabályt(pl. üresen nem hergeltem a motorostalálkozókon) 24 évvel ezelőtt legyártódott motorokról van szó az akkori márkatársak sem voltak jobbak sem különbek semmilyen tekintetben sőt... Hasonlítani pedig az akkori kor legendájihoz lehet, nem pedig a mostani hr2-höz vagy 2018 10-eshez Ha az lejtmenetvolt akkor a mostani micsoda??? melyik itt a tartós legfeljebb bogyesz scannia-ja mert ott 1200 az utazó fordulat
Nekem a Bélás még most is a legszebb motor ami valaha gyárból kikerült. Ebben a bandázsolásban(bordó-szürke) a legtutibb. Mai korszerű anyagokból összerakva egy 60-80 kg-ot símán lehetne sporólni rajta. Egy kiforottabb motorral(akár cef) mai igénynek megfelelő foncsorozással, nagyon pici ráncfellvarrással, akármelyik mai motorcsoda mellé oda lehetne tenni Az utódok már formatervre igénytelenebb kivitelek voltak kinézetre is kevésbé tetszetősebbek, nyílván feláldozták a kidolgozottságot a súlycsökkentés oltárán. Aki a srácnak a motorját megveszi biztos qrva jól jár vele Azt, hogy melegíti a vizet túl sok gond nem okozhatja, pláne, hogy ebből már néhányat azóta ki is zárt. Ha már beleőlte legalább 1,5 szer a vételárát most már kár eladni szerintem, bár van az a pont amikor felülkerekedik az útálat 390-ért+ átírásért van egy teljes felújított motorja aki megveszi Bár ennyiért alkatrésznek is érdemes megvenni, csak a féktárcsa és a blokk behozza a vételárat 390 ezreet meg már 1,5 hónap alatt egy lidl-ös pénztáros is keres az internet mai hírei szerint
https://www.kepesmotor.hu/kawa...