köszi csika1 énis így gondoltam:D de akkor csak endurozgatni jó 45-50-es ugye? meg még azt szeretném kérdezni, hogy ugye a lendkerekem az 2-3 mm-et kottyan a főtengely csapágy miatt, de szerinted télig ilyen keveréssel kibírja? egyépként ha nem akkor szétgurul a csapágy vagy csak egyszerűen beáll a főtengely? tudom hogy relatív, de mi a véleményed? előre is köszi a válaszod bb
az ütést úgy értettem, hogy ha van egy pici ferdeség a tengelybe akkor üthet...azt még az miatt is beleérhet...de ha nem ér bele akk nem tom! mondjuk én nem a tengely végén levő csapágyra gondoltam, hanem ami már a blokk félbe van!ami után már a váltófogaskerék vannak!
Nem ér bele a deknibe ez tuti! A tengely végén lévő csapágy is cserélve lett! Mit értesz azon hogy üt a kuplung? Nem tudom mi lehet a gond de kicsit idegesit.
Nekem is volt ilyen! A vastagabb tömítés után is beleér a deklibe? Nem nézted? A kuplungtengely csapágyát is cseréltétek? Nem a tűgörgőket hanem ami a blokkban van! Kis fordulaton nem üt a kuplung?
Nah szóval- helyzet a következő! A motor majdnem hibátlanul működik annyi a gondom, hogy a kuplung felől rendellenes hangok jönnek ami valami karistoló hangban merül ki. Ha a kuplungkart behuzom és kiemel a kuplung akkor elhalgat és gyönyörű a hangja viszont ha nem emel ki a kuplung akkor csinálja ezt a hangot, de csak alapjáraton! Magasabb fordulaton szintén nincs hangja. Most lett összerakva minden fasza lamellák-tügörgőskosár-kuplungkosár is fémlamellák is! Az lenne a kérdés, hogy mi csinálhatja ezt? Először arra gondoltam hogy mivel a kuplungdekni hegesztve van rajta sajnos /lefogom cserélni mihelyst találok rávalót/ és azon láttam belülről apró köralakú bemarást ott ahol a csavarok forognak, de nem mélyen csak felületi. Azóta beraktam a dekni alá 1,5mm klingeritet-gondoltam kijebb emeli a deknit és ezáltal nem fog hozzá érni és ha az csinálta a hangot akkor megszünik, de nem igy lett. Nem tudok mire gondolni. Valami tipp, mit kellene megnéznem? Esetleg msn-en tudunk dumcsizni? Cimem? progrip@windowslive.com
Hali srácok! Olyan emberkev szeretnék beszélni vagyis kérdezni egy-két dolgot akinek '91-'93 közötti Kx 250-e van vagy volt. Ide is irhat fórumra vagy privát Msn cimem az adatlapomon! Fontos lenne.
Én ajánlom neked a 25-ös és a 30-as keveréket jó minőségű olajjal.
De inkább a 25-öst, hidd el nekem el kell az, ha pályázol, ha endurozol. Nem éri meg spórolni az olajon. Mikor még hideg lesz a motor, akkor kicsit olajos lesz a kipufogod, de mikor már bemelegszik akkor már nem, persze ha húzod neki normálisan.
Olajat használj Castrol Power 1 Racing 2T-t, vagy ehhez hasonló minőségűt.
Nem tudom biztosan, hogy te online boltokra gondoltál-e.
De azért leírom amiket találtam.
http://www.motormann.hu/produc...
http://www.viktormotor
.hu/port...
http://www.parilla.hu/index.ph...
http://www.moto-complet
.hu/?/m...
http://www.ket-kerek.hu/websho...
Nekem is volt ilyen! A vastagabb tömítés után is beleér a deklibe? Nem nézted? A kuplungtengely csapágyát is cseréltétek? Nem a tűgörgőket hanem ami a blokkban van! Kis fordulaton nem üt a kuplung?
Valaki nem tudna merre lehet venni gáz bowdent ?
Kx 125 2003 as hoz kellene.
Én ajánlom neked a 25-ös és a 30-as keveréket jó minőségű olajjal.
De inkább a 25-öst, hidd el nekem el kell az, ha pályázol, ha endurozol. Nem éri meg spórolni az olajon. Mikor még hideg lesz a motor, akkor kicsit olajos lesz a kipufogod, de mikor már bemelegszik akkor már nem, persze ha húzod neki normálisan.
Olajat használj Castrol Power 1 Racing 2T-t, vagy ehhez hasonló minőségűt.
Itt még találsz ábrákat.
http://www.bikebandit.com/kawa...
http://www.cheapcyclep
arts.com...
http://www.motosport.com/dirtb...