sziasztok vettem 1 pályaidomot a motoromra elkezdtem kivágni az első lámpát sikerült is de az 1ik oldalon túl nagy lett a hézag kb 0,4mm az eltérés az idom és a lámpa között tudna valaki öletet adni hogy hogyan tudnám kipótolni a hézagot? Válaszokatr előre is köszi
Csaó
Szívesen fel teszek egy videót, de közel sem adja vissza azt a hang élményt mint ha hallanád. Nekem semmi tömítés nincs benne, perforált cső, bandázs és kész. És mégis a hangja 2000 ford alatt csendes, de utána aztán jön a menydörgés. Pécsen jársz egyszer szívesen beindítom neked.
Üdv-Mészi
Hahó
Nekem 40-50 ezer közt csinálta. Természetesen a kettőt. Azért írtam ilyen határozatlan összeget mert tényleg nem emlékszem, hogy mennyi volt.
Ha érdekel össze hozlak benneteket. Azt remélem tudod, hogy Pécsen van?
Üdv-Mészi
Sziasztok
Hát nem olcsó a csávó de a munkája első osztályú.
Azt hiszem 50000ft fizettem az egészért. Részletekben vittem hozzá az alkatrészeket azért nem emlékszem pontosan de kb ennyi volt.
biztos ez?
Üdv-Mészi
Szívesen fel teszek egy videót, de közel sem adja vissza azt a hang élményt mint ha hallanád. Nekem semmi tömítés nincs benne, perforált cső, bandázs és kész. És mégis a hangja 2000 ford alatt csendes, de utána aztán jön a menydörgés. Pécsen jársz egyszer szívesen beindítom neked.
Üdv-Mészi
Nekem 40-50 ezer közt csinálta. Természetesen a kettőt. Azért írtam ilyen határozatlan összeget mert tényleg nem emlékszem, hogy mennyi volt.
Ha érdekel össze hozlak benneteket. Azt remélem tudod, hogy Pécsen van?
Üdv-Mészi
Ezt találtam :)
www.vtn-tuning.hu
Hát nem olcsó a csávó de a munkája első osztályú.
Azt hiszem 50000ft fizettem az egészért. Részletekben vittem hozzá az alkatrészeket azért nem emlékszem pontosan de kb ennyi volt.
Semmi gond csak a gumit szedd le a csőről :)
Egy kis karbonozás a mocimon. Kapaszkodó, tank, tükrök, kormány súly vég, első sárvédő. Nekem így tetszik.
Dinon keresztül "láttam" a munkádat,kérdésem:
2005 rsv első-hátsó sárvédőt milyen összegből tudnál kihozni?
tarka1 kuk citrom....hu-ra a választ légyszives.
Köszi.