Hello.
Alapjárat problémának indult a dolog. Szelephézagot állítottak meg karburátort próbáltak szinkronizálni, de az utóbbi már nem ment mert a bal oldali henger nem akart úgy működni ahogy kéne.
Jobban szétszedték, és kiderült hogy néhány szelep meg van égve. Aztán az is kiderült hogy a hajtókarcsapágy tönkrement a jobb oldali hengernél természetesen.
Oké mondom akkor cseréljétek ki azt is. Aztán ahogy mégjobban túrkáltak benne kiderült hogy tulajdonképpen az egész motor, szinte minden fogaskerék rossz állapotban van.
Mint kiderült a generátorról levált 1 mágnes és szépen bejárta az egész motorblokkot. A váltóban a fogaskerekek a főtengely, meg még 1 csomó minden tönkre ment vagy javítani kell, aminek nemtudni mennyi lett volna a vége, és hatalmas munka lett volna rendberakni.
Ezek kiederültek, bementem, úgy kezdték hogy üljek le...
Ezeket elmondták, mondták hogy mivan és hogy érdemesebb lenne új blokkot venni bele, és hogy 1 ember megy ki Németországba és ő tud hozni 200ezerért.
Itt a fórumon körbekérdeztem, és kiderült hogy a sugómotorsnál van elfekvőben 5-6 kevéskilóméteres, jó állapotú blokk, amiket 100-tól 150ezerig áraznak, be is szerelik és garanciát is vállalnak rá.
Amikor mondtam hogy miért kell új blokk, csak annyit mondtak: ,,típushiba"
Szóval ez a helyzet. A motort meg ablokkot átvittem a garázsba, a blokkot beadom bontóba, vagy eladom belőle a használható alkatrészeket, május közepe felé meg elviszem majd a Gs maradékát a Sugómotorshoz, aztán beleteszik az új blokkot.
Hali. Bálint miért keresel komplett blokkot?Ahhoz hogy kicseréld még egy eredetiség vizsga forgalmi törzskönyv csere meg csak olyan blokkot lehet belerakni amelyik moci ki van vonva a forgalomból.De nem értem ha egyszer hazajöttél lábon vele akkor miért kell blokkot cserélni.Csak azért is érthetetlen számomra mert a blokkban a váltó van ha szarul megy a gép akkor a hibát a gyújtás a karburátor és a forgattyús hajtóműben kell keresni.
Sziasztok!
Alkatrészbörze (veterán és új) lesz Siófokon Május 1-én
Bálint ez neked is szól-6 !
azért sajnálom hogy ennyire melléfogtál
Amúgy hány Ft.-nál tartasz eddig?
Úgy tűnik ezzel a Gs 500al eléggé mellényúltam.
Jelenleg komplett motorblokkot keresek
Ha tud valaki eladót, vagy ismer valakit aki foglalkozik ilyesmivel az írjon egy e-mailt pls.
(lengyelbalint@vipmail.hu)
Sziasztok!
Eladnám alig használt bőrnadrágom,mely 30-32es méretű,barna színü. Nagyon jó állapotban van. Ha valakit érdekel rakok fel képet róla.
Kaposvár
Amúgy 4ből 3szerelő azt mondta el szökik a kompresszió! Deh azt nem tudom hogy lehet mérni Vagy a szelep hézagokat kell állítani..... Fene sem tudja, setleg akkro valamelyik hétvégén meg látogatnálak, majd amikor neked jó!
Meg ugye a legfőbb baj az hogy a szerelőm 95%-ban robogókat meg simsonokat szerel, mert a márka kereskedésben is meg maszekba is olyanokat visznek hozzá, és még nem találkozott ilyen hibával!
Értem, ez jó lenne, meg beszéljük még, jövő hét kedden jönnek meg az új gumik utána tudok csak mozogni! Mindent át nézett, le vizsgált, a karbi sort kitisztította, szépen jár nem kell szinkronizálni, deh valamiért melegen egyszerűen nem indul el..... Nem tudok rájönni miért...de márka ker.-be meg csak végszükség esetén mert a gumik se lesznek olcsók....
Csak az a helyzet hogy más után egy kicsit szar dolgozni.Mert mielőtt felrakta a karbisort megkellett volna nézni a fúvókákat a szívócső gumikat a membránokat meg egy tisztítás ez a minimum tömören.Ha ezek rendben vannak akkor jöhet a szinkron.De minden megoldható.
100rugó felé? Áh....kell keressek egy másik szerelőt akkor szerintem, nem nagyon vagyok eleresztve....még a felét se tudnám költeni a szerelésre, bassszus
Mennyit fogok fizetni?
-Először azt hittem hogy olyan 60 körül jön ki. Akkor még csak az olaj, olajszűrő, légszűrő csere, benzincsap felszerelés, karbiszinkron, szelephézagállítás, és annak a kiderítése hogy miért nem tölt az aksi volt benne a szervizelésben.
-közben kiderült hogy megégtek a szelepek, ez még hozzácsap egy csomó munkaórát, + ha cserések a szelepek az ~4000/db. Itt úgy számoltam hogy olyan 100eFt felé karcol a számla végösszege (plusz/mínusz 10000 Ft)
-remélem további meglepetések nem érnek és az elektronikai probléma könnyen és olcsón elhárítható
Mint már említettem inkább a szereléssel töltött órák száma nyomja fel nagyon az árakat.
Köszi szépen, holnap rájuk csörgök! És szerinted te mennyit fogsz fizetni? Mert nem vagyok nagyon el eresztve pénzileg....és kicsit félek a márka kereskedésektől....Fireman, te nagyon tele vagy?
Alapjárat problémának indult a dolog. Szelephézagot állítottak meg karburátort próbáltak szinkronizálni, de az utóbbi már nem ment mert a bal oldali henger nem akart úgy működni ahogy kéne.
Jobban szétszedték, és kiderült hogy néhány szelep meg van égve. Aztán az is kiderült hogy a hajtókarcsapágy tönkrement a jobb oldali hengernél természetesen.
Oké mondom akkor cseréljétek ki azt is. Aztán ahogy mégjobban túrkáltak benne kiderült hogy tulajdonképpen az egész motor, szinte minden fogaskerék rossz állapotban van.
Mint kiderült a generátorról levált 1 mágnes és szépen bejárta az egész motorblokkot. A váltóban a fogaskerekek a főtengely, meg még 1 csomó minden tönkre ment vagy javítani kell, aminek nemtudni mennyi lett volna a vége, és hatalmas munka lett volna rendberakni.
Ezek kiederültek, bementem, úgy kezdték hogy üljek le...
Ezeket elmondták, mondták hogy mivan és hogy érdemesebb lenne új blokkot venni bele, és hogy 1 ember megy ki Németországba és ő tud hozni 200ezerért.
Itt a fórumon körbekérdeztem, és kiderült hogy a sugómotorsnál van elfekvőben 5-6 kevéskilóméteres, jó állapotú blokk, amiket 100-tól 150ezerig áraznak, be is szerelik és garanciát is vállalnak rá.
Amikor mondtam hogy miért kell új blokk, csak annyit mondtak: ,,típushiba"
Szóval ez a helyzet. A motort meg ablokkot átvittem a garázsba, a blokkot beadom bontóba, vagy eladom belőle a használható alkatrészeket, május közepe felé meg elviszem majd a Gs maradékát a Sugómotorshoz, aztán beleteszik az új blokkot.
Hát röviden ennyi.