Mondjuk te már előnyben vagy.Neked már csak egy croszmotor blokot kell venned.A váz már adott neked.
Hogy állsz a motor vásárlásal?
Krisz milyen ajánlatot adott neked?
Jaj ezek a sok negatív kisugárzások.
Ki kell probálni.Be teszed a motort.Mész vele,ha el törik a váz akkor nem bírta. Az esésekben meg már úgy is bajnok vagy.
Szerintem tök okos vagyok.
Bobek -erre azt mondom hogy ha gondolod megmutatom a mito vázat, masszív mint a szegénység, alu zártszelvény, ha xt-660 blokkot elbírja és még versenyeznek is vele akkor nekem nincs több kérdésem. Nem Mz, simson szintű vázakról beszélünk. De ha belefogsz egy ilyen supermono építésbe akkor szívesen segítenék, mert engem is érdekel ez a projeckt, de blokkod honnan lesz ? Ha van jó tipped ne tarsd magadban :)
Én szivesen szponzorálnálak.
Van egy-két feltétel.
A motor fényezésén csak is a Kalo-ring szerepelhet.
Most már csak az igéretemhez a pénzhiány kellene pótolni.
vázat nem teljesítményre, hanem igénybevételre terveznek. Cross vázzal az a baj, hogy akkor Supermoto-d lesz, (magas mint a templomtorony) deha meg egy nagy ccm-es sport vázat teszel bele, akkor meg adtál 1 nagy pofont a karcsúságnak. Hidd el jó amito váz, de ha nem akor keress egy 250-es 2t vázat ( NSR, Rs, Tzr )
Szia easti te nem bírsz aludni De komolyan teljes mértékben igazad van én is láttam a videókat de én arra gondoltam hogy ezek a vázak 30 max40 hp-ra vannak tervezve még egy 450-es blokk akár 60hp-is lehet én ezért gondolom hogy gyenge és jobb lenne az eredeti cross vázat használni mert az biztos jobb lenne
ha szabadjára ereszthetném a kreativitásom Mito ügyben akkor ilyet képzelnék el : Ugye a standard Evo váz, első futómű, de a hátsót kicserélném egy állíthatósra (pl: zxr 750,vagy gsxr 1100 ) kerekek maradnának, a fékek is, de előre tennék egy bontott 6 dugós nyerget de csak ugye 1et távtartókkal, radiálisra belőve ( r1,gsxr-2007) Fém fékcső előre, az Evo-n gyárilag van kormánystabi, azt meghagynám, bukógomba erdő, a váznyulványból ( amin ülsz) levágnám a fölös részeket, befalazott és könnyített idomok, egy strici fordulatszámmérő, ja és a blokk : DRZ 400 ! Hűtőt olyat kell rárakni ami a motorblokknak az eredetije is, blokkból az önindítót és a külső tekercseket kikapnám, légszőrőrendszert ram AIR csővel látnám el ! ( Miton nincs ) JA és a Futóművet magamra hangolnám. Ennyi - ha valaki késztetést érez a szponzorálásomra . kérem jelezze.
Tavasszal el látogatsz Kalocsára?
Láttam a gsxr fórumba elég aktív vagy.
Te árulod azt az RSV idomos suzukit ? ha igen egy kis infót szeretnék :)
Hogy állsz a motor vásárlásal?
Krisz milyen ajánlatot adott neked?
Vagy van neki légtelenitő csavarja vagy pedig ön magát légteleniti.
Ki kell probálni.Be teszed a motort.Mész vele,ha el törik a váz akkor nem bírta. Az esésekben meg már úgy is bajnok vagy.
Szerintem tök okos vagyok.
Én is szívesen felrakom a Kalo-Ring matricát!
Van egy-két feltétel.
A motor fényezésén csak is a Kalo-ring szerepelhet.
Most már csak az igéretemhez a pénzhiány kellene pótolni.
Örülők,hogy ílyen aktívak vagytok.
Főleg,hogy egy jó kis témát raktam fől.