Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze nagyon szívesen :) sokat járok Kalocsán. Bár még Kaloringen nem voltam.
Bobek eladó a suzid?Nem is mondtad.
Szeva Tuning!

Tavasszal el látogatsz Kalocsára?
Láttam a gsxr fórumba elég aktív vagy.
Szia !

Te árulod azt az RSV idomos suzukit ? ha igen egy kis infót szeretnék :)
Honan lehetne szerezni 4 ütemű krosz motort?És menyiért?
Tudtam!
Mondjuk te már előnyben vagy.Neked már csak egy croszmotor blokot kell venned.A váz már adott neked.
Hogy állsz a motor vásárlásal?
Krisz milyen ajánlatot adott neked?
Ez tényleg jó ötlet
na totya adhatom a számlaszámomat ? Először is egy blokk kell
Előszőr föltöltöd utána légteleníted.
Vagy van neki légtelenitő csavarja vagy pedig ön magát légteleniti.
Jaj ezek a sok negatív kisugárzások.
Ki kell probálni.Be teszed a motort.Mész vele,ha el törik a váz akkor nem bírta. Az esésekben meg már úgy is bajnok vagy.
Szerintem tök okos vagyok.
azt mondja el nekem valaki legyen olyan szives, hogy hogyan kell egy hűtőrendszert feltölteni úgy h ne legyen levegős ?
easti én nem vitatom azt amit a videón látsz hanem azt amit nem látunk hogy hol lett megerősítve ha lett egyáltalán mert benne van a pakliba
Sziasztok! Mikor lesz weboldal? (Kalo-ring)
Én is szívesen felrakom a Kalo-Ring matricát!
Totya - én bevállalom a Kaloring népszerűsítését, ha te állod az építés költségeit naaaa ?
Bobek -erre azt mondom hogy ha gondolod megmutatom a mito vázat, masszív mint a szegénység, alu zártszelvény, ha xt-660 blokkot elbírja és még versenyeznek is vele akkor nekem nincs több kérdésem. Nem Mz, simson szintű vázakról beszélünk. De ha belefogsz egy ilyen supermono építésbe akkor szívesen segítenék, mert engem is érdekel ez a projeckt, de blokkod honnan lesz ? Ha van jó tipped ne tarsd magadban :)
Csak egyvalakinek kell elkezdenie.Aztán mindenki ilyet akarna.Utána kezdőthet a sorozat gyártás meg a magyar bajnokság.
Megbeszélhetjük
Én szivesen szponzorálnálak.
Van egy-két feltétel.
A motor fényezésén csak is a Kalo-ring szerepelhet.
Most már csak az igéretemhez a pénzhiány kellene pótolni.
Szevasztok!
Örülők,hogy ílyen aktívak vagytok.
Főleg,hogy egy jó kis témát raktam fől.
minél nagyobb a teljesítmény annál nagyobb az igénybevétel ?
Én erre gondoltam
vázat nem teljesítményre, hanem igénybevételre terveznek. Cross vázzal az a baj, hogy akkor Supermoto-d lesz, (magas mint a templomtorony) deha meg egy nagy ccm-es sport vázat teszel bele, akkor meg adtál 1 nagy pofont a karcsúságnak. Hidd el jó amito váz, de ha nem akor keress egy 250-es 2t vázat ( NSR, Rs, Tzr )
Szia easti te nem bírsz aludni De komolyan teljes mértékben igazad van én is láttam a videókat de én arra gondoltam hogy ezek a vázak 30 max40 hp-ra vannak tervezve még egy 450-es blokk akár 60hp-is lehet én ezért gondolom hogy gyenge és jobb lenne az eredeti cross vázat használni mert az biztos jobb lenne
ha szabadjára ereszthetném a kreativitásom Mito ügyben akkor ilyet képzelnék el : Ugye a standard Evo váz, első futómű, de a hátsót kicserélném egy állíthatósra (pl: zxr 750,vagy gsxr 1100 ) kerekek maradnának, a fékek is, de előre tennék egy bontott 6 dugós nyerget de csak ugye 1et távtartókkal, radiálisra belőve ( r1,gsxr-2007) Fém fékcső előre, az Evo-n gyárilag van kormánystabi, azt meghagynám, bukógomba erdő, a váznyulványból ( amin ülsz) levágnám a fölös részeket, befalazott és könnyített idomok, egy strici fordulatszámmérő, ja és a blokk : DRZ 400 ! Hűtőt olyat kell rárakni ami a motorblokknak az eredetije is, blokkból az önindítót és a külső tekercseket kikapnám, légszőrőrendszert ram AIR csővel látnám el ! ( Miton nincs ) JA és a Futóművet magamra hangolnám. Ennyi - ha valaki késztetést érez a szponzorálásomra . kérem jelezze.