Bergekre jellemző, vagyis láttam már én is törött tengelyüt, nekem csak maga az alu kar tört el. Az ember száma 703630423 , a motyót elküldi postán is, ha nem akarsz utazni! üdv Z
Sziasztok! Van egy 2002-es FC470-em, szétszedett blokkal, Mikuni karbival! 2 szelep, vezérműlánc és pár kissebb dolog kéne és össze lehetne rakni! 550eft,- az irányára.
Szewa! Elég küzdelmes, karbin a szivatókar föl, beteszem 3.ba, kuplung +dekompresszor behúz, majd tolom izomból, amikor elengedem a kuplungot ráugrok az ülésre h ne csússzon meg a kerék ,majd egy fél pillanat múlva mikor már átforgatja a motort ráengedem a dekompresszort is és persze mint a barom tolom tovább . Ha minden frankó beindúl , ha nem szopsz vele tovább mígnem összeesel! Ja és csak betonon, földön ne is próbálkozz! Én már vettem berugókart , mert elegem volt. Ha kell elökotrom a pók telefonszámát, akinek vannak Berghez motyói!
Az öcsémnek jobban tetszik mint a 450 mert nyomatékból tud menni,és pályán 2,3ban lazán!
Lehet,hogy újabb lesz majd,amúgy le tudom vizsgáztatni ha köll de az + lóvetta!
Ja, csak ezt az őskövület 4T traktort is alig győzöm fenntartani (a 3 év alatt mióta nálam van, a szokásos kopó-fogyó alkatrészeken kívül még cca 300k-t költöttem csak a blokkra - és ez ugye még csak nem is "üzemórás" gép), egy olyan 4T meg ami kezelhetőségben, súlyban (64 kg vagyok) felveszi a versenyt egy 2T-vel az nagyjából megfizethetetlen számomra...motorozni meg ugye muszáj
4t után 2t? Miért? Nem rossz a 2t, de amatőrként nekem jobban bejön a 4 ütem. Sok olyan helyzetből kijöttem már, amit a 2tvel viztos pereccel fejezek be....
Lehet,hogy újabb lesz majd,amúgy le tudom vizsgáztatni ha köll de az + lóvetta!
Meg én amúgy is endurot akarok, rendszámosat és 2T-t (amúgy minden stimmel)
Nem túl erős az 550es? Nekem a 450 is bőven elég..