Az egèsz az elfordulhat, mert lefelè több rèsze van ès akkor a sok levegő el tudja fordítani. Bár teljes szivatón nem sokat bír járni. Kíváncsi leszek bst karbira azzal mit produkál.
nem emlékszem mi miért van, én abban a hitben voltam hogy az nyílik
de most ahogy mondod lehet az egész szelep fordul el a légáram hatására
elég régen volt az xr kezdem elfelejteni milyen volt
Az a kis ablak áz pont visszafelè tud nyílni. Nem azèrt van, hogy ha visszaböffen ne törje el a lapátot, vagy a tengelyt? Fèl szivatót tudok adni ha karral mert ugye ott megáll. Ès reagál is ra. Komolyan jól működik. Inkább teljes szivatóm nincs mert kifúrtam, hogy kevesebb terhelès legyen rajta.
evvel az a baj hogy nincs középen az a felhajló kis franc, emiatt "feles" szivatód nem lesz
én az xr4en kedveltem ezt a funkciót, mert beindulás után ment a felesbe és ha húztál kicsi gázt akkor nyitott az ablak és nem zabált be
még menni is lehetett vele félgáz felé fulladt csak be
pl hegyen álltál fél órát pár fokban akkor nekem kívánta a fél állást pár percig
Há nagyon nem akartam, de motorozni igen :D Most ideiglenesen megoldottam, de kellene rá egy másik karbi. Azt tudom, hogy az fcr 41 elvileg nagyit dob a teljesítmènyen de 80ezret nem adok èrte. Mit ajánlotok? Csak van valami más is ami ráehető ès nem pofálan az ára.
Ha nem akarsz szopó állarcban járkálni cseréld le a karbit pl. a domiéra vagy ha hozzájutsz valami síktolattyúshoz akkor arra
Könnyebben fog indulni,nem fog leböffenni s a törött pillangót nem fogja berántani a hengerfejbe s így nem kell majd felújítani
Hát ez a szètszedès nem esett jól. Repedt a pillangó...
A nehèz gáz ellen meg áakasztottam a rugót. Kicsit nyitni kellett a rugó fülèn aztán be tudtam akasztani. Így már jó lesz.
Hát duplá bowden, csak valaki ezzel a motorral súlyosan megsèrülhetett, mert már úgy vettem le volt törve a helye. :/ (Visszaállítás folyamatban) Ahogy nèzegettem mások kèpeit valószínű rossz helyen fut a bowdenem is, de tènyleg baromi combos a karbin a rugó is. Valamit csinálok aztán leírom mi lett, hátja segít másnak is.
duplabowden(ha dupla nem emlékszem) 20+ év, több kanyar, esetleg párszor ezt-azt rászorítottak aztán meg is van a nehéz mozgás
amit tehetsz :
a gáztekerentyűt és kormányt megtakarírod, nem kell olajozni zsírozni
a bowdent megnézed mincs-e megsérülve-kilapítva a belső rész kiszőrösödve, a műanyag birkolatot helyreállítod lehetőség szerint(zsugorcső a legjobb szigszalag nem sokáig tart)
a bowdent kimosod petróleummal közben mozgatod forgatod stb addig ameddig tiszta anyag nem csepeg ki(egy fecskendő+tű elég jól adagol)
néha van egy kis rozsda mindkét részen aztán ívben fogja, a petró felszedi a rozsdát elég jól
a bowdent úgy vezeted el hogy lehetőség szerint minél nagyobb ívekben vezesd el
Sziasztok!
Van egy 89-es xr 600-am. Olyan problèmám lenne, hogy elèg nehèz húzni a gázt. Ezek alapból ilyenek? A bowdennel nincs baj azt megnèztem ránèzèsre a karbiba sincs baj kèzzel mozgatva a subert, könnyen mozog, a gázkar is könnyen jár magába.
Köszi előre is :)
Üdv olyan kérdésem lenne hogy adot egy 2006 os Honda trx 400 as quad és hideg indításkor köbö 20-25 másodpercig csörög majd el halkul az előző tulaj szerint a vezérműlánc feszítőt kel cserélni azért csinálja ezt a jelenséget lehetséges hogy a feszítő a ludas vagy valami más a gond????
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon. Szeretnék segítséget kérni. Van egy 2003-as Xr400R Hondám. Minden papírja megvan, de pár éve lejárt a műszaki, én már így vettem, most ismét műszakira vinném, de pár dolog nincs rajt (pl: hátsó lábtartó, láncvédő burkolat, törött az első lámpa, törött a világítás kapcsoló, stb).
Ha valaki bontott egy ilyen vasat, vagy van pár felesleges alkatrésze az kérem jelezze.
de most ahogy mondod lehet az egész szelep fordul el a légáram hatására
elég régen volt az xr kezdem elfelejteni milyen volt
Most mikuni bst 40-et tudnèk. Azt nem tudom jó lenne-e. Membrános suberes.
Eladó 21-es D.I.D első kerék nagyon jó állapotban Continental gumival. ÁR:20000ft. Ha érdekel hívj:0620 3317-156
én az xr4en kedveltem ezt a funkciót, mert beindulás után ment a felesbe és ha húztál kicsi gázt akkor nyitott az ablak és nem zabált be
még menni is lehetett vele félgáz felé fulladt csak be
pl hegyen álltál fél órát pár fokban akkor nekem kívánta a fél állást pár percig
Könnyebben fog indulni,nem fog leböffenni s a törött pillangót nem fogja berántani a hengerfejbe s így nem kell majd felújítani
A nehèz gáz ellen meg áakasztottam a rugót. Kicsit nyitni kellett a rugó fülèn aztán be tudtam akasztani. Így már jó lesz.
amit tehetsz :
a gáztekerentyűt és kormányt megtakarírod, nem kell olajozni zsírozni
a bowdent megnézed mincs-e megsérülve-kilapítva a belső rész kiszőrösödve, a műanyag birkolatot helyreállítod lehetőség szerint(zsugorcső a legjobb szigszalag nem sokáig tart)
a bowdent kimosod petróleummal közben mozgatod forgatod stb addig ameddig tiszta anyag nem csepeg ki(egy fecskendő+tű elég jól adagol)
néha van egy kis rozsda mindkét részen aztán ívben fogja, a petró felszedi a rozsdát elég jól
a bowdent úgy vezeted el hogy lehetőség szerint minél nagyobb ívekben vezesd el
Van egy 89-es xr 600-am. Olyan problèmám lenne, hogy elèg nehèz húzni a gázt. Ezek alapból ilyenek? A bowdennel nincs baj azt megnèztem ránèzèsre a karbiba sincs baj kèzzel mozgatva a subert, könnyen mozog, a gázkar is könnyen jár magába.
Köszi előre is :)
Keresek Honda XR650-hez szívócsonkot. Aki bont vagy ismerőse telekszomszédja, nagyon érdekelne.
Köszönöm
Új vagyok itt a fórumon. Szeretnék segítséget kérni. Van egy 2003-as Xr400R Hondám. Minden papírja megvan, de pár éve lejárt a műszaki, én már így vettem, most ismét műszakira vinném, de pár dolog nincs rajt (pl: hátsó lábtartó, láncvédő burkolat, törött az első lámpa, törött a világítás kapcsoló, stb).
Ha valaki bontott egy ilyen vasat, vagy van pár felesleges alkatrésze az kérem jelezze.
XR400-hoz(1999) keresek kilóméteróra spirált, akinek van kérem írjon: krausz.t@gmail.com