Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezzel a motorral meg mit csináltál? Csere kizárva, mindenképpen pénz kell!
Ma kikaptam a blokkot, hát látszik a motoron hogy honda, nem igazán tiltakozott, miútán persze megtaláltam hogy hol vannak a csavarok a sok éves sár alatt
Engem érdekelne az mtx-ed! DE csak motor cserét tuddok ajánlani! Elcseréled velem a Derbymre? Egykerekezésre kiváló!
valaki híjon fel,aki tud MTX-re olcsón kipufogót,meg komplett generátort!06204380435
Hali
Pásztón lakom, de postai utánvéttel el tudom küldeni! Kopva nincs semennyire csak 1-2 helyen van megkarcolva a festésnek a legfelsőbb rétege. A mérete amúgy L-es. Ja, és a szemüveg és egy plusz rögzítőcsavar (a silthez) jár hozzá!
Ha jobban érdekel írj még!
Sziasztok!

125-ös MTX-et keresek megvételre,nem baj ha le van lakva,vagy hibás csak meg legyen mindene.(És reális ára legyen)

mr.henryKUKACfreemail.hu
Helló!

Merre lax, Dani? Engem vagy havert lehet érdekelné, ja és milyen méretü? Mennyire kopott?

Üdv.
Ez a moci min. 160-at megér, még így is engedtem egy kicsit. Rendszámos, A1 kat. vezethető. Ha érdekel: fox.2@dpg.hu a mail címem.
csáó
tom h nem ide kéne de mivel típustársak vagyunk gondoltam előbb tőletek is megkérdezem:
eladó a bukóm (jó állapot,risk márka,dupla"D" gyűrűs homolog,kivehető arcpárna, a DOT nak megfelel és van rajta honda matrica is)14 000 ért adom mert most találtam egy kifutó szériásat és sürgősen kell a pénz.
szal ha kell valakinek írjon és megbeszéljük!
Nekem a főtengely felújítás (új hajtókar, tűgörgők) 10 ezer Ft-ba lesz, a szimeringek kb. 800 ft, a munkadíj 10 ezer, és már csak a csapágyak hiányoznak, de azt is ki kellene hozni 10-12 ezerből.
Én is most akarom megcsinálni a blokkot, valaminek nincs szép hangja benne, valamelyik csapágy kuka, csak várok pénzre, nem tudom mikor kapom meg végre , akkor rakok bele főtengely felújító szettet, csapágyakat, szimeringeket, ki kell hozni kb 40ből , de remélem kicsit többől.
Szerencsére spéci alkatrészre még nem volt szügségem, hondánál árulnak újat, de gondolom horror árón, bontót még nem néztem, de elég ritka moci, úgyhogy nem bízom nagyon benne, szóval szerencse kell.
A desgnről meg ne beszéljünk, az enyém egy gnóm, félig a régi mtx idomai vannak rajta, de azok is ótvarul néznek ki, ás főleg az első lámpa , ha lesz pénzem rögtön cserélem őket.
Dani! Köszi a gyors választ de szerintem ha már szét van szedve új csapágy lesz bele rakva, csak valószínűleg nem ilyen spéci. Egyébként megnéztem a motorod képeid és valóban sokban hasonlít az enyémre. Szerkezetileg szinte mindenben hasonlít csak más a "dizájn". Amúgy ha neked alkatrészre van szükséged honnan szerzed be?
Ha nem szar ne cseréld ki fölöslegesen, de szerintem nem kell bele ilyen durva csapágy...
Azt már láttam képeken hogy a blokk hasonló a kockaburkolatos MTX-hez. Ha valamelyikőtök újítatta már fel a motorját akkor megtudná mondani hogy milyen csapágyat rakott bele? Mert az enyémben extra hosszú élettartamú (jelölés szerint "TM") van és ez az skf-nél 12400 ft/db. Nem nagyon vannak elhasználodva csak nem merem ezzel összerakatni. Vélemeényeiteket várom, hogy kell-e bele ez a spéci csapágy?
Így ránézésre csak külsőleg más a motorunk.
Ugyan az a blokkja mint az ns 125ösnek, meg mint a sima legújabb mtx nek, szóval a blokk nem olyan ritka dolog.
Sziasztok! Nekem egy honda MTX 125 rally sportom van. Nos annyit mondanék róla hogy gyárilag kb. 21 Le, és hogy elég ritka Magyarországon. Olyan embereket keresnék akiknek ATAC hengeres olaszban gyártott MTX-e van és esetleg egy kicsit értenek is hozzá, mivel motorgenerálra került a sor a motoromnál és jól jönne néhány tanács. Remélem van közöttetek olyan aki ismeri ezt a motortípust netán még tudna nekem segíteni. Előre is köszi!
Sztem több az, mint 8-9 LE...én hirdetésekben 15 körül olvastam és sztem az reálisabb is. Az enyém is 80 körül ér véget, de sztem nekem át van tételezve, vagy nagyobb-kisebb fogaskerék elől-hátul...nemtom, így vettem 2 éve. Faterom autószerelő, és elmondása szerint más áttételel 100 körül biztos vinné... De meg vagyok vele elégedve, városban királyos, főúton már kevés...
Az enyém kiengedett kuplunggal jó fordulatszámnál emeli az elejét egyben, kettőben már csak ránt egyet.
kössz a válaszokat!
Szerintem ha elfognak a zsaruk akko azért lesz mert nem 40-nel mentél.Vagy kitalálnak valamit.Ha mek fosol vagy csak reszeldd leszépen fesdd le vagy próbálj számokat szerezni és beleütni hogy 49 ,egyik haverom így csinálta.Köbcenti mérésre meg úgy sem visznek el.Úgy tudom olyan 8-9 ló erő.Az enyém nagyobb fogas kerékkel olyan 80 körül hasít.
Hy!

Azt nem tom hogy hány paci, de az én 80-om fel van fúrva 110ccm-re és mentem már vele 120-at.
De csak egyszer, 80-90 körül mennek általában. Motorokkal foglalkozom azért tudok viszonyítani.
Hy!

Egyetértek veled. Nekem is 80-asom van 110ccm-re felfúrva, és engem már az első nap megállítottak de meg se kérdezték mekkora csak biztosítás /ami nem volt, "elfelejtettem felragasztani a matricát" / meg jogsi. Mondjuk a faluban nem szoktam neki húzni. de ebből nem csinálnak ügyet a rendőrök.
Mennyi a végsebessége amugy egy honda mtx80asnak? meg hány le?
kössz!
igen debreceni vagyok,majd ha jó idő lesz felőlem gurulhatunk.....csak lenne már jó idő utálom ezt a hideget ,ilyenkor nem lehet motorozni