Hello Ivadék :)
ezek szerint te is városi vagy?
ott a lakik großmutter nála szoktam lenni a motor addig meg vár rám
Viszont ha te is városi vagy és Cagiva Primád van én még nem láttalak Vegyél fel msn-re és majd akkor megbeszélünk egy motorozást
csáó
Ha kell tudok adni (ingyen) egy gyújtáskapcsolót kulcsal csak szét kell szedni megszakérteni mert valamiért meggondolta magát és nem lehet benne elfordítani a kulcsot, meg tudok adni egy másik gyújtáskaplolóhoz való kulcsot (régi hondám pótkulcsa) és abból még lehet, hogy a kulcsmásoló is tudna fabrikálni a tiédbe valót, hogy naggyából tudja milyen a minta. Nekem már csak a hejet foglalja.
Huh ezt a motort láttam Tiszaújvárosban egy panelház előtt, meg is álltam (motorral voltam) közelebről szemügyre venni :) Nem vártam túl sokat, beszélni akartam a gazdájával, nah majd egyszer összfuthatnánk
Hello mindenkinek!
Eladó sorba kerűlt gyári állapotú honda mbx-em vízhűtéses hatsebességes tárcsfék gyári festés elől gyári gumival de meg van a hátsó gyári is minden működik rajta kifogástalanúl hátra megvan a két nagy gyári kocka index is egyedűli hibája hogy a kúlcsa eltünt így most egy kapcsolóval van ez a probléma orvosolva. A motort 110.000Ft-ért odaadnám. ez nem zsákbamacska 4000km-t tettem bele és ezalatt az idő alatt nem kellett semmihez sem hozzányúlni vagy megjavítani csak benzin kell és olaj bele. Jól jár vele aki jó Mbx-et szeretne magának! Érd.: 06-30-843-09-23 du órákban 4-től
vagy e-mail.: Peter1991@citromail.hu vagy msn.: Petyo@hotmail.com
Elektronikus gyújtás vezérlő, lényegében egy fekete doboz 6 vezetékes csatlakozóval és általában az ülés alatt van elhelyezve.
Egy hasonló cuccot keress:
A remegéstől szoktak még elrepedni. Próbáld meg a trajáni motorbontót (googléba beírod és biztos megtalálod) ott lehet, hogy tudnak segíteni. Amíg nem tudsz beszerezni eggyet, próbáld meg két komponensű ragasztóval megragasztani, az ideiglenesen megoldja a gondot, nekem is így volt a karbim vagy 5 hónapig
a karbit azt elég gyakran szoktam szétszedni mert van egy kis rozsda a tankba és néha elgugul, de szerintem az nem lehet mert mindíg kiszoktam pucolni, és már a légszűrőt is néztem. Pont ma cseréltem gyertyát és full száraz volt nem volt rajta olaj. És a cdi gyújtás allat mit értessz? Azt tudom hogy ez nem megszakitós.
Nem tudom, hogy ezek cdi gyújtásúak-e, de ha azok, akkor lehet cdi hiba is. Nem jól vezérli a gyújtást és magasabb fordulaton nem működik. Ha cdi-s, mindenképp cserével nézd meg, jobb lesz-e.
Üresben is vígan elkellene mennie 12 ezerig. A karbidat nézd meg, szed szét, takarísd ki, nagyon úgy tünik, hogy karburálási problémád lehet, Légszürőszivacsod nincs eltömödve? Elegendő levegőt enged át? Jól van beállítva a karbid? Gyertyakép miylen? Kicsit olajos vagy pedig nagyon száraz?
nemtudom hogy mikor lett újjítva. de még van benne kompresszió, gyertyát már cseréltem de azzal se lett jobb:( az olajzása az jó mert még nem akadt fel. se hideg se meleg motorral nem pörög. az a lényeg hogy üresbe kipörög 10ezerig de sebeségbe az istennek se akar 6ezertől tovább pörögni:(
nem tudod hogy mi lehet vele?
köszi a segítséget
csak álltalában ott szoktam lenni msn-ed van?