Első és hátsó lánckereked hanyas? Az is lehet, hogy túl nagy az első és nem bírja "elforgatni" De a karbid az tuti, hogy kicsi, attól, hogy vesze bele nagyobb fúvókát attól még nem fog tudni több levegőt is szívni hozzá a kis torokátmérő miatt. Egy simson karbi nem is olyan drága és egy kis reszelgetéssel fel is lehet tenni.
sziasztok. van egy pár hátsó index tartóm, és első sárvédő tartó honda mt-hez. jó állapotban ha valakit érdekel szóljon. kép kérésre.
Ár: megyegyezés szerint.
Hát a 45 tényleg karcsú. Azt hiszem itt a forumban irták hogy a simson fuvoka kompatibilis vele. Tehát mindenhol ahol simson etz alkatrészt árulnak ott kapsz. külomböző méretben. Biztonság kedvéért vidd el a gyárit a menet miatt. De igazán az tudna neked tanácsot adni akinek 50-ese van.
az a gond hogy a motor egy milliméterrel nem megy többet 45-nél, és szerintem ez ne megy normális dolog, nem érzem komoly tuningnak ha egy picit belepiszkálok. Az 50-eseken Keihin Hm166 nevű karbi volt ami valójában csak 13 milliméteres. Nagyobb fúvókát hol kapok bele?
Az 50-esen 16 -os torkú kaprbi van, a 80-ason pedig 18-as torkú, nekem volt mind a két fajta blokk(50-es és 80-as) én úgy láttam hogy a membrán nem egyforam mert az 50-es henger keskenyebb egy picivel. Ha 50-es géped van akkor egy simson karbit rá lehet faragni(az is 16-os) csak egy kcisit kell reszelgetni a két felfogató csavarnál és egy kicsit bővíteni kell a karbi szívónyílását lefelé, de ha úgy van pénzed akkor 17-es vagy 18-as amal karbit vegyél rá ott is kell reszelni a két felogató csavaránl 1-2 milit de a torokátmérőből nem, és úgy fog menni mint a mérgezett egér :) esetleg még ha van kedved vedd ki belőle a membránt és nézd meg, hogy nincs-e eltörve vagy megrepedve.
Azt nem tudom hogy csere szabatos lenne-e. Erre az tud válaszolni aki póbálkozott már ilyesmivel vagy ismeri mind két tipust. De ha fel is megy rá valamit valamiért alapon zabálni fog a gép. Nem hiába van rajta gyárilag az ami rajta van. Erre van tervezve és igy megbizható. Mindenféle tuning piszkálás hamarabbi amortizációt idéz elö. Pont én beszélek:D! Karbit nem valószínű hogy kapsz 80 ast. Próbáld meg nagyobb fúvokával. Pár 100 forint. De ez csak tipp. Én még nem cseréltem így nem is tudom milyen lesz.
És szerintetek a 80-as membránháza és karbija csereszabatos az 50-esével? Egyáltalán hány milis karbi van a 80-ason mert az 50-esé nagyon kicsi, ma jöttem haza a motorral forgalmi óráról, behúzott szívatóval jöttem 60-al 8000-es fordulaton, most már biztos vagyok benne hogy kevés neki a benzin, kicsi a fúvóka, vagy az egész karbi.
Passz nem ismerem az 50-est. Nekem a gyári levegőszürő van fent. Mielött kiszedtem a folytást max 75 ment végre és full gázon olyan volt hogy kb. 2sec ig huzott 2 sec visszatorpanás. Kiszedtem és most 90 et is menem vele viszont ha vissza engedem a gázt nem igazán akar a fordulat vissza állni behúzott kuplungnál addig amig teljesen meg nem állok 0 ra.
Azt kiszedte az előző tulaj, a karburátor előtti légszűkítő cső is ki van véve, gyanítom hogy a kipufogót kompletten cserélnem kell, és a karburátort a membránházzal együtt. :( Szerintetek ha rátenném a 80-asét?
Hali!
Általában a kipufogóban szokott lenni a folytás.(valahol lennie kell egy szűkítőnek ami nem engedi felpörögni), ha ott nincs nézd meg mekkorák a fúvókák, mert az is befolyásolja a motor teljesítményét.
Biztos ezerszer megfordult már ez a kérdés a fórumon ,de nagyon fontos lenne nekem a válasz. Van egy gyári fojtásokkal ellátott németországi piacra késztet MB5-ös hondám. 5.-ik sebességben 45 a végsebessége 5000e-s fordulatszámnál. A motornak mindene gyári! Hol vannak benne a gyári fojtások, és hogy lehet eltávolítani őket?
Sziasztok!
Van egy MBX 80-om, eddig hibátlanul működött, de most valamiért nem indul rúgásra.
Ha be sikerül indítani, nagyon jól megy, semmi baj vele és melegen tökéletesen indul rúgásra is.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?
(Kicsit talán sok olajat kaphat mert eléggé füstöl, de a gyertyát nem köpi be...)
Kellene valami 80-as blokk./mb,mtx,rd,dt..stb/