ja meg valami, a motorinfos klubba valaki masolja mar be legyen oly kedves amit az iment irtam 1 hozaszolaskent, mert nem tudk oda regisztralni valamiert, koszi
sziasztok,
mostanaban nincs sok idom irogatni a forumba, mondjuk eddig se irtam semmit se,
az oldalunk tovabbra is fejlesztes alatt all (sehol nem tart kb) , de elorehoztam a kommunikacios resz elkesziteset, es most keszen all a site forum resze,
szeretnem ha mindeki beregesztralna magat, atnezne a mukodest, es kezdothetne a forumozas, egyszoval TESZTELJETEK pliz
3 fo forum van ahol temakat lehet letrehozni, ide csak regisztralt emberek irhatnak
es 1 hibajelento forum, ahova barki beirhat, ha esetleg nem sikerul a regisztracio, vagy akarmi
en zed919 es dav neven szereplek ott, kerdeseket keresket a forumba, vagy emailba johetnek, neha megnezem ezt a forumot is
az esetleges kezdeti progblemak miatt elore is elnezest kerek
Elvileg valahol töltenek pesten,egyik haver az öreg gsx-r-jén töltette és azóta is tuti.........a pesti kollegák biztos jobban tudják hogy hol foglalkoznak ilyennel.....
Köszi a segítséget,ha tudom meghálálom!!!
Még egy gyors kérdés, hátha mást is érint.
A hátsó gátló elengedte a gázt, fel lehet töltetni vhol??? Vagy csere???
Az a lényeg ha megeggyeznek a kompresszióadatok hengerenként egyfomán 2 tekerés,vagy két és egy negyed..............az órát meg nézesd meg v.kivel lehet elszakadt v.mi vezeték....
Laci!Az enyébe 23.00 mp van,ami naggyából 37000km nek felel meg.Angliából származik,ez kb 2 hónapja van meg,de előtte is rr-em volt(92-es).Nagyon jó kis gépezetek.Megértedtted amit az előbb probáltam elmondani???nekem is most lett,gyertya és légszűrő cserélve,A tiedben nincs jet-kit??,én nagyon gondolkodom hogy a télen gyűjök rá és veszek,mindenki dicséri.Menni fog a beállítás???karbisor le alul 4 bronz csavar (mindeggyik karbin 1)full be 2egész fordulat ki és had mennyen.Gyertyák???Az uj gyertya is meghálálja ám..........
A mocorgóban van 40 e km, de még szép hangja van nem igazán hallható csörgés zörgés a blokkból.Autópálya és szerpentin stunt nem volt jellemző a használatra.Egyébként Komáromi vagyok.
Laci!!!
Mennyi km van a épbe és hogy volt használva??Milyen a lelke???Mérj minden hengerbe kompressziót,ha azonossak az értékek:vedd le a karbisort,alul van négy bronz csavar,tekerd be mindeggyiket fulra,de jegyezd meg melyiken mennyit tekertél és jegyezd meg(Írd fel).a gyári érték az 1 egész fordulat és háromnegyed!Nekem itt gyenge volt mint a halál,még gyári dobbal is ,na meghát a joshhumuráról ne is beszéljek.aztán megpróbáltuk 2 egész fordulat és egy negyed,itt nagyon jó volt csak 7 liter volt a fogyasztás(Ez sok egy RR-től)Most két fordulatra van kitekerve mind a négy bronz csavar az alapjárat nem ingadozik,ez annak is a függvénye milyen a gép lelke,mennyire kopott(esetleg nem egyformán van a kompresszió)Idáig vetted???Hol laksz??
Nézegettem a bontókat, de annyira nem zavar, hogy nem látom hogy mennyire gyorsan jön a kanyar.Csak a "szervet"zavarja kissé.Pesten mondtak egy szervízt ahol foglalkoznak javítással.Csak a cetli amire a címet írtam na az nincs meg.
Légszűrő csere volt és dadog és fullad meg az erő sincs már velem. Tankolás 240 km után.Elég siralmas állapotA vákuum értékek re lennék kíváncsi. A tűk még gyáriak
Laci!1 gyári szerelési könyvbe benne van a full kapcsolási rajz??Keress valami autóvillamossági embert!Asszem 50rongy 1 bontott műszerfal.Nem lehet ott nagy gond.......
Hát elszált a műszerfal, nem méri a sebességet , de a többi funkció működik rajta. Meg a karbi értékei és a gyári beállítási értékek érdekelnének. A műanyag meg a fényezés csak pénz kérdese.Csak nem a karom szervízbe vinni a szekeret inkább otthon ......
Nagyon állat lett!!!
KÖLTÖZÜNK
K..... jól néz ki
mostanaban nincs sok idom irogatni a forumba, mondjuk eddig se irtam semmit se,
az oldalunk tovabbra is fejlesztes alatt all (sehol nem tart kb) , de elorehoztam a kommunikacios resz elkesziteset, es most keszen all a site forum resze,
szeretnem ha mindeki beregesztralna magat, atnezne a mukodest, es kezdothetne a forumozas, egyszoval TESZTELJETEK pliz
3 fo forum van ahol temakat lehet letrehozni, ide csak regisztralt emberek irhatnak
es 1 hibajelento forum, ahova barki beirhat, ha esetleg nem sikerul a regisztracio, vagy akarmi
en zed919 es dav neven szereplek ott, kerdeseket keresket a forumba, vagy emailba johetnek, neha megnezem ezt a forumot is
az esetleges kezdeti progblemak miatt elore is elnezest kerek
cbrclub.blackdevil.hu/forum/
Mind1! Ez van!
Ezt biztosan nem hiszed el de max 2 km-t mentünk és semmi nem volt az úton!!!
A lánc miatt már intézkedtem!!!
Még egy gyors kérdés, hátha mást is érint.
A hátsó gátló elengedte a gázt, fel lehet töltetni vhol??? Vagy csere???
Gyere máskor is!!!!!
Mennyi km van a épbe és hogy volt használva??Milyen a lelke???Mérj minden hengerbe kompressziót,ha azonossak az értékek:vedd le a karbisort,alul van négy bronz csavar,tekerd be mindeggyiket fulra,de jegyezd meg melyiken mennyit tekertél és jegyezd meg(Írd fel).a gyári érték az 1 egész fordulat és háromnegyed!Nekem itt gyenge volt mint a halál,még gyári dobbal is ,na meghát a joshhumuráról ne is beszéljek.aztán megpróbáltuk 2 egész fordulat és egy negyed,itt nagyon jó volt csak 7 liter volt a fogyasztás(Ez sok egy RR-től)Most két fordulatra van kitekerve mind a négy bronz csavar az alapjárat nem ingadozik,ez annak is a függvénye milyen a gép lelke,mennyire kopott(esetleg nem egyformán van a kompresszió)Idáig vetted???Hol laksz??