Sziasztok!na ez az !Kell egy kis határozottság!Ekkor van és kész.Ha valaki nem ér rá attól még a többiek jól érezhetik maguat a CBR-ek között:-)))Szerintem ha nem szakad az eső mi is ott leszünk.akkor ez már ha jól számolom az 3 moci.Ez a 10óra ez plusz minusz fél óra ugye???Mert hát nem vagyunk Peten jártassak-oda is kell találni...de időbe utnak indulunk.Aki jön az ott lesz.....Remélhetőleg minnél többen!Lesz valami túra is ??????????További jó napot
Ja, ja.A Kertészbarátom gépe van a hátérben.Ő két héttel előbb vette a mocit,nekem meg előtte a 92-es RRem volt.Már régebben akartam regisztráltatni magam-csak javítottuk a mocit és nem tudtam képet csinálni.Persze hogy megyünk pünkösd hétfőn!!!Csak időbe fikszáljátok le hogy minnél többen legyünk!!!Valami kis turával is egybeköthetnénk......mondjuk Győr tunning fesztivál.Ha gondoljátok..........
Itt egy kép az előző mocimról
Hi CBRMIMI,
Velkám tu de kláb.
Regisztráció: cbr-club@freemail.hu (igazi név, lakcím, telefonszám, a motor tipusa stb.)
Már készül a matrica és a weboldal is.
Sziasztok!!!csináltam pár képet a telefonommal a gépemről,én is szeretnék klubtag lenni,hol lehetne regisztráltatni magam???Lesz matrica is??Írjatok............
A héten csütörtökig éretségizem, de utána már szabad leszek! A pünkösdi találka nagyon jó ötlet. A hétfőt ki kéne jelölni és a helyszint, mind ezt időben!!!!!!
Részemröl jó a pesti találkozó és ott megbeszéljük, hogy merre gurulunk!!!
KI kell motoroznom az éretségi fáradelmait!
Most már csak normális idő lesz!!!
Szerintem a sportlégszűrőnek és a nyitott kipufogónak csak akkor van hatása ha a karburátor is át van hozzá fúvókázva és az egész össze van hangolva tökéletesen, de a teljesíménynövekedés ekkor se fog hanyattvágni (gondolom nem is ez cél)
Karburátoros mociknál a lejobb cucc amiről hallottan a DynoJet Kit ami tartlmaz sportlégszűrőt plusz fúvókákat,súbertűt stb... ez állítólag direkt nyitott dobhoz vagy rendszerhez lett kitalálva és optimalizálja a teljesítménygörbét (nem lesznek teljesítménylukak) és még a fogysztást is csökkentheti, de ez sem okoz túl sok plusz lóerőt, de többen esküsznek rá hogy jó. (biztos így van ha mondják )
De viszont a CBR125-höz nem láttam az oldalukon semmit (úgy hogy ezt a rengeteg betűt lehet hogy hiába írtam le )
A váltó áttételek miatt pedig nem érdemes szétszedni a motort, egyszerűbb ha a végáttételt változtatod meg a lánckerekek cseréjével.
Remélem szolgáltam vmi segítséggel is!!!!! (bár én nem vagyok egy motorszerelő)
Nekem most gyűlt össze a zseton egy kis fejlesztgetésre. A kipufogómnak megköszönöm az eddigi együttműködést de most nyugdíjazom.
Van értelme sportlégszűrőt tenni 125-ösbe? Ha egy hangyányit is dob a teljesítményen nekem már az is jó, sok kicsi sokra megy .
A sebességváltóban az áttétel csere kb mekkora összeget jelent?
Éppenséggel én most gondolkodom, hogy lecserélem a sajátomat,
mert a tavalyi balhékor kicsit megnyomódott szegény. Csak annyira
állat a hangja, hogy nem akarok újat venni, ami állítólag már sokkal
halkabb, mint az enyém.
Szóval még töröm a fejem, meg igazából meg kéne hallgatnom pár
új dobot, hogy hogy szólnak.
Még szervízben van, sehol sem találok normális
fejidomot, csak olyat, amilyen a sajátom.
Bár most UCY megadta a kakasdi bontó számát,
ők meg holnap hoznak új cuccokat németből.
Hátha hoznak nekem valót is.
Ha meg nem, akkor így járok majd vele, amíg
nem lesz zsír fejidomom. Amúgy kész van a moci,
csak ez hiányzik róla. Meg idő, hogy tudjak végre menni.
akrapovic,na igen ez biztos csak az ára kicsit borsós,de ha tudna valaki nekem használtat is jó áron biztos szivesebben feltenném mint a kevésbé ismert dobok 1 ikét.
Lehetséges hogy lesz utasom!