De tényleg jó volt! Nem is akkartam vissza adni , de hát azért muszály voltam! A csávoka meg az én motoromal ment akki-é a vfr és le is tolt a cbr-mel egy ktm-es a pályárol az meg szegény borult is egy nagyot aztán meg jött odda a csávokához h fizese ki a kárát mert ő miatta esett!
Haverom is azt csinálta a raptor dobjával az sv650s-én h a dob végéröl kiszedte a szegecseket és le flexelt valamennyit a dobol majd hő áló ragasztoval vissza ragasztatotta az szegecselt részt! Elötte is lehetett halani, de utána üvöltött a gép!
Most már meg 2006-os 600-as gixere van csiptuningal, sportlégszürövel, raptor dobal és pályázik vele!
Ebben is van valami Az a legjobb ha kimész egy sm szalaggal a motorhoz és megnézed hogy mekkora lenne az a méret ami jól állna neki.Te láttad már a MARTIN honlapját mert ha nem akkor küldök egy linket
Hát a belső méret az mindíg úgy alakul hogy a csatlakozás felőli vége 4 vagy 4,2 cm a másik vége pedig 3 vagy 3,2 cm egy 47 cm-es dob esetében.Namost ha csökkentjök a dob hosszát akkor a 3-3,2 cm csak nőni fog(ezt gondolom érted miért)A mi SV-nken is egy 40 cm-es Martin van eredetileg 47 lett volna csak mi azt akartun hogy üvöltsön.Hát meg kell hagyni teszi a dolgát
nem, csak szeretnék majd az én "kis" gépemre valamit tavaszra, és raptor-n&a-martin, ez mind magyar és úgy látom egy szinten van árban, vagy vmi noname, esteleg márkás külföldi használtba
Raptor: http://raptordob.fw.hu/ (megyjegyzés csak ezzel a raptorossal érdemes foglalkozni mert a másik egy megbízhatatlan FASZ azért bemásolom annak is a linkjét hogy tudd mikől beszélek:
http://www.raptorsport.hu/ Ez egy geci! (bocs)
http://martindob.hu/
Most már meg 2006-os 600-as gixere van csiptuningal, sportlégszürövel, raptor dobal és pályázik vele!