hello
Elolvastam az ütközésnek mind a 1000+1 variációját, de az
a legjobb amelyikbe "A VADBAROMNÉ anyázott"
Kár hogy nem tudtam veletek menni, majd legközelebb.
Egyépként kalev ne aggódjál, az én NSR-em okádja az olajat
a kipuff.csonknál. Az idomok belsején + a vázonn folyik az olaj.
a jobb vagy baloldalit kell eltalálni?
na akkor majd értekezünk.azért ilyen dugós téma még nem lesz csak tényleg egy átnézést akarok.meg láttam egy kis olajat a henger és a kipu között szivárogni.gondolom tömítés
Ja az emelőkhöz csapágyas kerekek tartoznak!Ezek korábbi képek ,de majd csinálok újabbakat. A motor stabil kerekek ,blokk könnyedén biztonságosan eltávolítható!
Bár menyire hietetlen a 2T a specialitásom.Jobban szeretem őket szerelni mert egyszerűbb Igazából minden motort csinálok csak a nagyoknál a szinkronizálásnál vannak gondjaim mert nincs hozzá cuccom ,de ettől eltekintve bármit motor generál /szelep csiszolás dugó csere váltó javitás ,bármit/ a fúrást, főtengely felújítást olcsóbban tudom csináltatni mert nekem van kedvezményem.
és értesz is hozzá?
mert lehet jobb lesz ha egy nálam jobban hozzáértő is látja a tél folyamán(gyakorlatilag akárki )
vagy jön a szokásos szöveg h "125 2T-hez nem nyúlunk"...?
az autós a hibás mert ha nincs ott akkor nem történik semmi.
amúgy te szerelsz motorokat,igaz?mert szerelni ugyan nem kell az enyémet de pár dolgot be akarok szerezni és nem mindent tudom hogy hol tudok...
Elolvastam az ütközésnek mind a 1000+1 variációját, de az
a legjobb amelyikbe "A VADBAROMNÉ anyázott"
Kár hogy nem tudtam veletek menni, majd legközelebb.
Egyépként kalev ne aggódjál, az én NSR-em okádja az olajat
a kipuff.csonknál. Az idomok belsején + a vázonn folyik az olaj.