Csak a Hidasi Tibivel beszéltem, azt mondta eléggé hajtós pálya volt, hiányolta az igazi technikás részeket.
A második páros az old boyban állítólag kapott egy kört, aztán visszavettek a tempóból. . .
Ügyesek voltatok!
hali !
Biztos láttál képeket vagy videókat szombatról, hát érdekes egy verseny volt. Pályát azért nagyjából már ismertük, ill tudtuk mire számítsunk. Felvezetőn már el lehetett akadni néhol, de itt még mondhatni sima volt a pálya. Rajtra vártunk vagy elég sokat, részben vártuk a többieket, meg közbe erdészek is beleszóltak a dolgokba, aszonták életveszélyes az erdő nem lehet bemenni. Valahogy aztán szombatra megegyeztek, elrajtolhattunk. Rajton beragadtam, 2. rúgásra indult csak a vas, de egész hamar sikerült viszonylag sokat feljönni. De aztán nem volt sokáig ilyen jó hangulat, összeakadtam egy Husaberg-es arcal egy vágányba, ott elmentek elég sokan... kb 30 mp alatt elfogyott az összes letépőm, innentől szemüveg nélkül. Ahogy telt az idő egyre durvult a pálya, patak sodrása sem volt semmi, erről Show tudna mesélni asszem. Körönként más nyomokat kellet keresni, amibe felmentél 13 perce az már használhatatlan volt. Volt hogy a patak által "készített" fa hordalékon vittük át a motort. Szóval nem épp egy motor kímélő nap volt, asszem kb 40 en álltak ki 3. ad osztályból. 2.órásba is voltak csúnya dolgok, nézők és pályabírók segítsége nélkül lehetetlen lett volna végigmenni. Renátó nyert nálunk nagy respekt neki ; )
Vasárnap rövidebb pálya, patak nélkül. Elég rövid lett,kb 7 perces körök de azért jó volt . :)
Jövőre ugyanitt !
és miért keltél olyan korán?dolgod volt vagy csak úgy?
örülök hogy jó az idő,11-re viszem a hayát szervízre
süt a Nap
A második páros az old boyban állítólag kapott egy kört, aztán visszavettek a tempóból. . .
Ügyesek voltatok!
Biztos láttál képeket vagy videókat szombatról, hát érdekes egy verseny volt. Pályát azért nagyjából már ismertük, ill tudtuk mire számítsunk. Felvezetőn már el lehetett akadni néhol, de itt még mondhatni sima volt a pálya. Rajtra vártunk vagy elég sokat, részben vártuk a többieket, meg közbe erdészek is beleszóltak a dolgokba, aszonták életveszélyes az erdő nem lehet bemenni. Valahogy aztán szombatra megegyeztek, elrajtolhattunk. Rajton beragadtam, 2. rúgásra indult csak a vas, de egész hamar sikerült viszonylag sokat feljönni. De aztán nem volt sokáig ilyen jó hangulat, összeakadtam egy Husaberg-es arcal egy vágányba, ott elmentek elég sokan... kb 30 mp alatt elfogyott az összes letépőm, innentől szemüveg nélkül. Ahogy telt az idő egyre durvult a pálya, patak sodrása sem volt semmi, erről Show tudna mesélni asszem. Körönként más nyomokat kellet keresni, amibe felmentél 13 perce az már használhatatlan volt. Volt hogy a patak által "készített" fa hordalékon vittük át a motort. Szóval nem épp egy motor kímélő nap volt, asszem kb 40 en álltak ki 3. ad osztályból. 2.órásba is voltak csúnya dolgok, nézők és pályabírók segítsége nélkül lehetetlen lett volna végigmenni. Renátó nyert nálunk nagy respekt neki ; )
Vasárnap rövidebb pálya, patak nélkül. Elég rövid lett,kb 7 perces körök de azért jó volt . :)
Jövőre ugyanitt !
Sose voltam még jegesmedve...
na de akkor minek nyújtogatja?