Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ügyes megoldás
Az tőben elszakadt gázbowdenemet hoztuk össze úgy, h terepen hazamentem vele... ronda és finom
Nem félek tőletek....
okés.
mintha én csináltam volna
Ennél mi jobbat hoztunk össze anyunyukimon
egyedül is bírok velük mééég
Te is kapsz a fakanállal...vagy mással
örülhetsz mert csak belestem ide,nem dolgozom ma de csak be kell mennem hiába,nélkülözhetetlen vagyok
Megoldjuk, lesz szálka, attól ne félj
haya, nyugi,majd megvédünk....mi lányok összefogunk a fiúk ellen ... aztán akkor reszkethetnek...
rücskös lehet csak szálka ne legyen benne
Pedig én már faragom rücskösre a legnagyobb fakanál nyelét
nem félek
Today's tuning:
Köszi! Az lesz, beragasztjuk, vagy behegesztjük
Wössner dugót rendelt hozzá a cimbi... meg mivel új dugóhoz új hang is dukál, a rohadt nehéz hangtompítót szét fogom szedni és kibelezem
Szisztok!

A generátor tekercsének a rögzítő csavarjai szoktak kilazulni, kiesni és bedarálódni az állandómágneses forgórészbe. Ja, olyankor álló- és forgórész csere, ami gyáriban inkább150-200k körül van. Ezért sokan beragasztják a csavarokat.
szióóóóóó.
Most készül... a napokban szedtem szét. És ha elmondom, mi volt vele, hát beszartok...

Levettem a hengert, és nagy valószínűséggel a GYÁRI (!) dugó volt benne 1997 óta. A gyűrűhézag is csak néhány tized volt. Nos, kátéemesek?

Kivettem a blokkot, mert kicsit lógott a hajtókar... aztán, amikor levettem a generátor fedelét, akkor derült ki, h nem azért gyengült le, mert elkopott a bele, hanem lelazult a gyújtás alaplap... amivel rohadt mázlim volt, mert állítólag ilyesmi DRZ-n is előfordul és ha kiesnek a csavarok és a mágnes bedarálja, akkor 100k Ft csak ez... meg tolhatom haza kitudjahonnan. De így se lesz kevés, főtengelyre nem számoltam... mindegy, akkor legyen rendben, szimmeringek is csere, mert benzinszaga van a generátornak...és tavasszal rommá verem az összes 450-est
ilyent egy nő sem érdemel meg...mi olyan szerethető természetűek vagyunk.
ahoy