A generátor tekercsének a rögzítő csavarjai szoktak kilazulni, kiesni és bedarálódni az állandómágneses forgórészbe. Ja, olyankor álló- és forgórész csere, ami gyáriban inkább150-200k körül van. Ezért sokan beragasztják a csavarokat.
Most készül... a napokban szedtem szét. És ha elmondom, mi volt vele, hát beszartok...
Levettem a hengert, és nagy valószínűséggel a GYÁRI (!) dugó volt benne 1997 óta. A gyűrűhézag is csak néhány tized volt. Nos, kátéemesek?
Kivettem a blokkot, mert kicsit lógott a hajtókar... aztán, amikor levettem a generátor fedelét, akkor derült ki, h nem azért gyengült le, mert elkopott a bele, hanem lelazult a gyújtás alaplap... amivel rohadt mázlim volt, mert állítólag ilyesmi DRZ-n is előfordul és ha kiesnek a csavarok és a mágnes bedarálja, akkor 100k Ft csak ez... meg tolhatom haza kitudjahonnan. De így se lesz kevés, főtengelyre nem számoltam... mindegy, akkor legyen rendben, szimmeringek is csere, mert benzinszaga van a generátornak...és tavasszal rommá verem az összes 450-est
A generátor tekercsének a rögzítő csavarjai szoktak kilazulni, kiesni és bedarálódni az állandómágneses forgórészbe. Ja, olyankor álló- és forgórész csere, ami gyáriban inkább150-200k körül van. Ezért sokan beragasztják a csavarokat.
Levettem a hengert, és nagy valószínűséggel a GYÁRI (!) dugó volt benne 1997 óta. A gyűrűhézag is csak néhány tized volt. Nos, kátéemesek?
Kivettem a blokkot, mert kicsit lógott a hajtókar... aztán, amikor levettem a generátor fedelét, akkor derült ki, h nem azért gyengült le, mert elkopott a bele, hanem lelazult a gyújtás alaplap... amivel rohadt mázlim volt, mert állítólag ilyesmi DRZ-n is előfordul és ha kiesnek a csavarok és a mágnes bedarálja, akkor 100k Ft csak ez... meg tolhatom haza kitudjahonnan. De így se lesz kevés, főtengelyre nem számoltam... mindegy, akkor legyen rendben, szimmeringek is csere, mert benzinszaga van a generátornak...és tavasszal rommá verem az összes 450-est