közbe utánna olvastam ennek is az a baja mint az 580EXInek ,hogy 1/160 fölött betakarás lesz mert annyi idő amíg átszökken a jel.
ezért akarok IIes szériás EXet abba már optimalizálták ezt a kommunikációt a vakuk között.
Meg ugye azzal megtudom ugyanezt csinálni csak a masternek muszáj a vázon lenni de ugyanúgy letudom kapcsolni,hogy ő ne villogjon .
HA esetleg valakinek?!
Eladó Canon SX 200 Is fényképező, még garanciális, hibátlan állapotú, egy karc nincs rajta! Gyári tartozékaival, dobozával! ( tokkal és 4 gb SDH kártyával! )
utána járás szinten van még csak ez a dolog , most lehet sikerül szereznem egy 580EXII-t normális áron nem az európai horror árszinten akkor tárgytalan lesz csak ha mégse akkor jobb lenne mert a vakupapics szinkron kábel meg 16ezeré elég ütős ... az utángyártottakra meg csak fikázást olvastam eddig .
de ez egész jó cuccnak tűnik főleg a 1/500 HS miatt.
FS-5.2 vakukioldó 3-as szett.( 1 db adó és 2 db vevő), 4 különböző állítható csatorna, 1/500 vakuszinkron, ledes kijelzés, elsütésnél ki-be kapcsolható hangjelzés, 9V elemmel működik, 150-200m hatótáv. állványra csavarozható talppal.
Középérintkezős ( nem TTL-s ) manuálban működik vele a vaku!
Nikonra, Canonra egyaránt jó!
20.000.- Ft a vége ha gondolod már is viheted
ez jó . ilyet akarok én is majd vizsgaidőszak után :D ha meglesz addigra a 580EX .
amúgy használ valaki ilyen 2olcsó' rádiós távirnyát vakuhoz? vaterán meg teszveszen 6-7ezeré láttam adót vevőt együtt csak elsütni kéne vakukat úgyis manualba állítgatom.
jaja de követésnél meg illesztgetni vagy úgy csinálod mint a bikepicses ,hogy egy nagyobb vászonra húzod rá és akkor nem téglalap lesz hanem tologatod a képeket egymáshoz képest,hogy ne torzuljon :D de ez már csak pepecs úgyse a háttér a lényeg hanem a rider ;)
Én így csináltam..csak PS-t leírni és oktatni szövegbe nekem nem nagyon megy.. ..De persze ha követve fotózol akkor már nem ennyire eccerű...na mind1 aki szeret eljátszik vele aki nem nem...
Na itt még nem volt egy karc se a sisakomon
vagy a réteg átütésekkel játszotok én úgy csinálnám,hogy egymásra rakjátok őket mindegyiket addra állítva és csak ott nyúlkálni bele a radírral ahol az elöző motort kitakartja mert csak a motorok addnak plusz infót szóval add :D aztán meg ezlöő motor helyén radír ,ohgy ott átlátszó legyen . remélem értitek ennél egyserübbet nem tudok .
Pedig úgy kell, csak minél pontosabban kell megfotózni , hogy ne szívd le az agyad utána az illesztésekkel...nekem ezek 15 perc és 30 perc között vannak..attól függ, hogy van fotózva..de persze ha az ember nekifekszik és nagyon precízen akarja megcsinálni rámehet egy óra is simán igen
Nahh akkor érthető h amatőrnek érzem magam :D Tudnál ajánlani valami, olyan könyvet, videót v vmi oktató anyagot, amiből eredményesen tudnék tanulni? Vagy olyat találtam ami teljesen amatőröknek van, vagy olyat amihez kevés a gépem, és belegabalyodok az egészbe, szal túl sok még nekem...
Háj!
Néhány hete vmeik topikban kérdeztem a zt a sisakkamera motyódat, amit el akartál kótyavetyélni, h megvan -e még?, csak biztos elsiklottál felette.
Nos?
ezért akarok IIes szériás EXet abba már optimalizálták ezt a kommunikációt a vakuk között.
Meg ugye azzal megtudom ugyanezt csinálni csak a masternek muszáj a vázon lenni de ugyanúgy letudom kapcsolni,hogy ő ne villogjon .