Hy!
Lövésem sincs de az tényleg sok a mai gazdasági helyzetbe én nem panaszkodok tényleg jól kajál megnéztem szép a bringád.. milyen ülés van rajta,kényelmes,honnan szerezted,és mennyi? neked nem zsibbad a kezed100-110 felett hosszú távon(rezonanciátol)?
Na én is csatlakoznék a kinek fogyaszt a mocja kevesebbet eszmefuttatáshoz az én kis z750-em egy tankkal 310 km körül tudok menni ha csapatom akkor se sokkal többet
Én sem hiszem hogy mennék, kibírom a sok szerény versenyzö és a remek gasztronómiai csoda nélkül
.
Óóóóó....ne tedd ezt velünk te jó kis pipííííí... maradj és emeld a fórum színvonalát jelenléteddel neked legelább van izéé....... ööööö..... merszed egyedüli csajként képviselni a gyengébb nemet látod eddig egy nőneműűűnek se volt bátorsága és én büszke vagyok rád majd én jól megvédlek ettől a sok lókötőtől ezt nekik
ÁÁ dehogy sok. Becsületére váljon annak a nagy idős gépnek az a "kis segédmotoros fogyasztás"
Sőt, nekem a volt 50-es kávédaráló TZR-em szó szerint benyomta a 7litert Ebben annak is szerepe lehetett, hogy egy félbevágott kis polski légszűrő volt rajta és ehez a légszűrőhöz tettek valami disznő fúvókát, hogy menjen is ne csak hörögjön.
Most az én kawám is átlagba 9 lityót eszik, de már ott van a szerelőnél és többekközött karbiszinkront is kap. Remélem jóval lejebb jön ez a fogyasztás
érdekes...én azt hittem, minél nagyobb köbcentis, annál jobb a fogyasztás, több a tartalék, nem kell úgy húzni neki hogy menjen ...haver 99-es Fireblade-je 5.5-öt eszik átlagosan, csak jóval kisebb a tankja és ezért nem akkora a hatótávja.
Az én CBR-em is egy tokaji túra után 5.1-es átlagot hozott 120-as utazóval. Városban 7-8-ra jött ki.
Nem ártana egy karbiszinkron a tiédnek...meg egy tisztítás vagy csere a levegőszűrőnek
Vagy megvolt?...mert akkor én sem tudok jobbat.
Jaja...szerintem is más a súlyelosztása, mint a régebbi gépeknek és emiatt viselkedhet másképp.
Eddig a leghosszabb táv az első útján volt, mikor a szombathelyi szalonból elhoztam
A bejáratás meg is volt mire hazaértem . Én nagyon élvezem a hosszabb utakat is rajta.
Egyedül azt a mesés szélvédelmet nem érzem a gépen, amiről minden tesztelő ódákat zeng.
Rá kellett jönnöm hogy ez azért lehet, mert a fejem a testem hosszából adódóan túl magasra nyúlik fel ...ahol már nem takar a plexi. De ez a legkevesebb....
Szerintem nagyon kényelmes motor, de mégis sportos.
Citroen márkaszervízben dolgozok, szóval nekem nem meglepetés a drága kötelezőszervíz.
Aki új motort vagy autót vesz, az kalkulálja bele.A szervízekért cserébe ott a garancia, ami megnyugtató.
Fogyasztás? Nagyon nem számoltam, még utána. 22 lityis tankja van, amivel eddig a legjobb esetben 360 km-t sikerült menni. 120-130-as utazóval.
Városban 280-300 Km-re elég egy tank....sok egykerekezéssel(próbálkozásokkal) beleértve.
Szerintem olyan 6-7-8 literekről beszélhetünk. És még csak 4ezer van benne.
én csak a magasságom miatt nem vettem CBR 600-at és emiatt lett VFR
Ugye milyen hosszú?!...látványra elég hosszú motornak tűnik a VFR, pedig annyival nem nagyobb, de mégis úgy látszik
Múltkor próbáltam haverom 600 F4i-jét és ahhoz képest iszonyat nyomaték a V4, gyorsulásra mégis jobb a 600-as....biztos a súlya miatt.
Nemsoká mehetek 6 ezres szervízre...lesz vagy 24pénz
az 1000 F is baszott nagy gép...az is van vagy 250 kiló, nem?
az én F2-esem 210 kiló volt, a VFR 244 és mégis könnyebbnek tűnik menet közben
Hejjjhóóóóóóóóóóó!
Hívott Feribá engem is,elvileg van lóvé..Én nem hiszem,hogy megyek.Nem vágyom versenyzői társaságra,a halászlét meg a túrós csuszt utálom úgyhogy irány a kocsma...Hééééééééééééé ide már kiskorúakat is beengednek?
Hazafele jövet nyir 1 ről Attila is említette e fogadást de pízt nem említett ez érdekes csak hogy mulattság lesz a versenyzőknek meg a szervezőknek vajon mindenkinek 800 píz?, És érdekel valakit?
Lövésem sincs de az tényleg sok a mai gazdasági helyzetbe én nem panaszkodok tényleg jól kajál megnéztem szép a bringád.. milyen ülés van rajta,kényelmes,honnan szerezted,és mennyi? neked nem zsibbad a kezed100-110 felett hosszú távon(rezonanciátol)?