Azt én még nem csináltattam. Nem elég csak hónoltatni
Nem járt valaki mostanában a tankusztatón? Kimennék ma v holnap ha nem zavarnak el még onnan is vmi gyökér természetvédelmi őrők, igy eső után biztos fasza a homok egy kis endurózáshoz !
Sajnálom ha beléd kötöttek, akiket én ismerek azok nem olyanok. Amúgy én is jobban a fiaim miatt megyek ki, mert féltem őket egyedűl kiengedni. A szokásos program egy bográcsozás miközben vigyázok a fiúkra, nézegetem a motorokat, aztán vagy megvárom a koncerteket, vagy nem.
Most ha minden jól megy még az asszony is kijön, ő meg majd rám vigyáz
Üdv neked is!
Távol áll tőlem, hogy leírjam az O-gyűrűs láncot, de velem ez történt és keresem a dolog miértjét ezért kértem a véleményeteket. Valószínű hogy nem lehet rossz, ugyanis olvastam a Motorrevü legújabb számában a 600-asok tesztjét és abban az összeset O-gyűrűs láncal szerelték pedig ott a legkisebb gép is 120 lovas.
Üdv! Az előző motoromon a gyári O-gyürüs DID 29ezernél volt egyenetlenül elnyúlva, majd rögtön utánna lepotyogott néhány külső görgő is...... kuka! Majd vettem a helyére RK520-as O-gyürüset, azzal elmentem még közel 15ezret, semmi baja nem volt, tovább nem tudom , mer' eladtam a Zetort!
Szal sztem nem kell leirni az o-gyürüs láncot , viszont nem vitatom ,h az Xgyürüs jobb lehet!
Van itt a garázsomban néhány lepályázott puha sportgumi 180/55-17 méretben főleg, ha van aki sokat megy közuton egyenesen ,még 4-5ezret le tud verni velük bőven, mert középen még jók!
Szia következő cserénél inkább x gyűrűset vegyél,mert az strapabiróbb.Most nekem is az van és elég fasza.Ez előtt pedig o gyűrűs volt de azt nagyon hamar cserélni kellett.Az előző tulaj állitása szerint csak 6000km-et ment vele én pedig csak 2000km-et.Tehát 8000km és kuka lett a vége
Kösz a válaszokat. Azt a variációt is hallottam, hogy a nagyfordulatról hírtelen motorfék is megnyújthatja a láncot. Mondjuk az biztos hogy én előszeretettel használom a motorféket, de akkor sem tudom elfogadni hogy a DID 7ezret bírjon! Mindegy mostmár, majd az új talán jobb lesz (Rexnord)
Még valami, hétvégén motoros tali Földesen, tavaly is voltam nagyon jó volt, ha tudtok gyertek.
Üdv mindenkinek
Sziasztok!
Tapasztalt motorosokhoz lenne egy kérdésem. Láncfeszességet akartam beállítani és azt vettem észre, hogy miután feszítettem rajta, a kereket forgatva vagy belógott, vagy túlfeszűlt a lánc. Levettem a láncot és azt tapasztaltam, hogy a lánc kb fele kinyúlt. Ami dühítő, hogy jóminőségű O-gyűrűs DID lánc és kb 7ezret futott. A lánckerekek szinte újak tehát az sem lehet a baj okozója, felraktam az új láncot és az egyformán fut. Mitől feszűlt ki a régi? Lehet gyári hiba? Nem egykerekezek, nem égetem a gumit, néha persze megpörgetem de szerintem az 56 lóerő nem olyan láncszaggató veszedelem amit ne bírna ki egy jó lánc. Mennyit kellene kibírnia egy láncnak normál használatnál? Az ETZ-s korszakomban 40ezret is kibírt egy lánc (igaz akkor már egy-két görgő lepottyant róla) a mai láncoktól szerintem elvárható lenne legalább 20ezer km. Ráadásúl nem sajnáltam megvenni a jobbminőségű lánckenő olajat sem. Próbálkoztam más fórumon is de nem jött válasz, nektek van e valami tippetek?
Kösz a választ előre is. üdv mindenkinek!
ha gyújtási ütembe állítom és felülről megnyomom levegővel a gyertya helyén, hallatszik hogy elenged a kartelba...
Nem járt valaki mostanában a tankusztatón? Kimennék ma v holnap ha nem zavarnak el még onnan is vmi gyökér természetvédelmi őrők, igy eső után biztos fasza a homok egy kis endurózáshoz !
tudtok debibe valahol perselyezést?
új dugókat és gyűrűket vettem,van két hengersorom is,de nemártana felperselyezni
Hétvégén sm-ob Visontán, ha valakit érdekel a müfaj!
Tiszapalkonyán szombaton és vasárnap is lesz quad verseny, vagy csak szombaton?
Most ha minden jól megy még az asszony is kijön, ő meg majd rám vigyáz
Péter vagyokDebrecenből. Nem is tudtam h debreceni topik is van... eddig az FZR-be nyomtam.
ja igen... ízekbe van a motorom :D
Távol áll tőlem, hogy leírjam az O-gyűrűs láncot, de velem ez történt és keresem a dolog miértjét ezért kértem a véleményeteket. Valószínű hogy nem lehet rossz, ugyanis olvastam a Motorrevü legújabb számában a 600-asok tesztjét és abban az összeset O-gyűrűs láncal szerelték pedig ott a legkisebb gép is 120 lovas.
ilyen is van?
üdv :D
Szal sztem nem kell leirni az o-gyürüs láncot , viszont nem vitatom ,h az Xgyürüs jobb lehet!
Van itt a garázsomban néhány lepályázott puha sportgumi 180/55-17 méretben főleg, ha van aki sokat megy közuton egyenesen ,még 4-5ezret le tud verni velük bőven, mert középen még jók!
Még valami, hétvégén motoros tali Földesen, tavaly is voltam nagyon jó volt, ha tudtok gyertek.
Üdv mindenkinek
Én most egy x-gyűrűs Afam láncot raktam fel, eddig van benne 10ezer.
Tapasztalt motorosokhoz lenne egy kérdésem. Láncfeszességet akartam beállítani és azt vettem észre, hogy miután feszítettem rajta, a kereket forgatva vagy belógott, vagy túlfeszűlt a lánc. Levettem a láncot és azt tapasztaltam, hogy a lánc kb fele kinyúlt. Ami dühítő, hogy jóminőségű O-gyűrűs DID lánc és kb 7ezret futott. A lánckerekek szinte újak tehát az sem lehet a baj okozója, felraktam az új láncot és az egyformán fut. Mitől feszűlt ki a régi? Lehet gyári hiba? Nem egykerekezek, nem égetem a gumit, néha persze megpörgetem de szerintem az 56 lóerő nem olyan láncszaggató veszedelem amit ne bírna ki egy jó lánc. Mennyit kellene kibírnia egy láncnak normál használatnál? Az ETZ-s korszakomban 40ezret is kibírt egy lánc (igaz akkor már egy-két görgő lepottyant róla) a mai láncoktól szerintem elvárható lenne legalább 20ezer km. Ráadásúl nem sajnáltam megvenni a jobbminőségű lánckenő olajat sem. Próbálkoztam más fórumon is de nem jött válasz, nektek van e valami tippetek?
Kösz a választ előre is. üdv mindenkinek!
http://www.hasznaltauto.hu/1778333_suzuki_sv650s
_2005