persze, ebben igazad van. Én is jobban szeretem. De ha pályázni akarsz, akkor lehet hogy még te is átgondolod, mert rohadt drága a gyári idom ha cserélni kell.
húúúú, pedig a dobozolás nagy élmény volt! Én csak ezért utaztam le Kecskemétre hogy kicsomagoljam, és beindítsam. Én inkább csak pályázok....
versenyidom lesz?
Hát a dobozolásból kimaradtam, mivel nem Pesten vettem meg a mind a két célt szolgáló biciklit. Egy nagyon kedves vidéki Honda kereskedő barátom, akiben tudom, hogy megbízhatok csomagolta ki a kicsikét. Jövő héten viszem az ezres szervízre, aztán végre mehetek is vele.
én mindig jó kisfickó vagyok a sört meg nem szeretem, de ha egy Hondás adja akkor megiszom! Nehogy szégyenben maradjanak a ZŐŐŐDek... Jut eszembe, te milyen célra vetted az RR-t? Ucccca vagy pálya vagy mind2?
Ja, és küldök neked egy baaaazi nagy borítékot.....
Még 1 kérdés : Te dobozoltad ki a gépet?
Nem adom fel, pedig már a borítékot is megvettem. Bár akárhogyan tuszkoltam bele a mocit, valami mindíg kilógott a borítékból. No mind1, akkor mekktartom. Bocs LX. Majd egy sört azért kapsz, ha jó kisfickó leszel. No meg persze, ha szereted. Ha nem, akkor is kapsz, oszt majd én jól megiszom.
ööööö.... ezt most csak kicsit értem.... de biztos azért mert másnapos vagyok.... de ha nagyon el akarod ajándékozni, akkor egye fene duzzogva elfogadom, de csak motoros jóbaráti szeretetből....
hogy miért bánt? CSAK! dehogy bánt szóval kinek a Papp kinek a Pappné, vagy Kawagirl... szerintem - nekünk amatőröknek - hajszálnyi különbségek vannak csak a motorok között! És legtöbb esetben a design ill. a márka hírneve, marketingje dönt! Aki tud motorozni az meg - ha versenyez pl. - rengeteg alkatrészt cserél, és akkor az már nem az a motor. De különben meg milyen unalmas lenne ha nem lenne márkák közötti csipkelődés... Mellesleg az enyém sem zŐŐŐD eredetileg. Ezüst volt, csak gondoltam ha már versenyidom, akkor legyen KAWA zőőőőd.
Miért bánt az téged kiccsillag? Egyébként most nekem is a 636R és a 600RR között volt a dilemma. De nem a zöld, hanem a fekete. Viszont a Honda még mindíg jobb paraméterekkel rendelkezik (az én szemeben), mint a "vak a szaki". ÍAmúgy meg ez is jó, az is jó, minden jó. Csak lenne már vége a munkaidőnek...
az az igazság hogy az első írásoddal magasra tetted a lécet
És így másnaposan biztos hogy leverném.... de majd ha megszáll az ihlet (vagy részegen jutok billentyűhoz ) akkor majd írok vmi frappánsat.... remélem.. szerintem...
ilyen vén létedre itt kerülgeted a fiatal kis pipihúst??? és összevissza szines motorral kavírnyálsz?? Ami nem is szép zőőőőőd.... (csak az a szép zőőőd gyep...)
na de mielőtt még megorrolnál én is 31 vagyok és a zőőőőd akkor is szebb!!! (nekem legalábbis!)
Mellesleg anno amikor megvettem (2004) akkor az R6 a 600RR és a ZX 636 volt a pakliban. mindegyik mellett volt pro és kontra is. Végül azért lett ZX 636 mert akciós volt, illetve ezen már akkor is fordított cucc volt elől stb... na meg R6 és 600RR nem volt az országban! De - mint ahogy gondolom te sem - nem bántam meg a döntést!
Bennem sem volt semmilyen sértő szándék csak gondoltam egy kis iróniát viszek a dologba és megírom ezt a történetet azzal a különbséggel hogy én egy motoros srác vagyok nem pedig csini lány aki látott egy pasit és most szétkürtöli.
Szerintem akkor lenne egyenrangú a dolog , ha nem egy csajnak lehetne kedveskedni ezekkel a bugyuta üzikkel hanem sok-sok dögös csajnak akik nemhiába vannak viszont megveszve értünk motoros pasikért, hiszen nekünk már van egy igaz szerelmünk a motorozás és a saját motorjaink, akikkel nekik versenybe kell szállniuk.
És lásd ez a kis különbség mégis milyen nagy lehet valójában.
Attól függetlenül én még szívesen olvasnék tőletek hasonló vicces történetet
akár olyan dolgokat amiről én meséltem akár valós történeteket jó csajokról,
vagy arról hogy milyen a tökéletes nő számotokra vagy számunkra motoros
srácoknak, lehet a téma hímsoviniszta is akár, mert épp attól vagyunk férfiak
hogy hímsoviniszták is vagyunk egyben.
motorozni voltál?
LX