Na, király! A SB magazinban jól lehúzták a busát.
Annak ellenére, hogy össze-vissza kevertek egy csomó adatot és nem említették meg, hogy szegény busa azért nem tolt úgy alul, mint a kawa, mert nem gyári dobok voltak rajta, hanem gagyi nyitott, írtak pár okosságot is, amit én is így tapasztaltam. Na, mind1.
A fékről: a leginkább limitáló tényező szerintem a felső munkahenger, ezt kell lecserélni valami jobbfajtára. Célszerű 16 mm-es átmérőt választani, a 20-assal nagyon kemény lesz a kar.
458kg, hm!?
Te ennyivel bicepszezel, nem?
4-liter elég bele.
Beállítottam a lánc feszességét, cseréltem légszűrőt, feltettem a gumikat! Dunlop Sportmax GP Racing
Új motorom van!
Nem hittem volna, hogy ennyire más lesz ezekkel a gumikkal.
Köszi
Üdv.: Hajek
Sziasztok!
Kb 2000-km-t mentem a motorral olajcsere után. Tényleg jobb mint az előző amit használtam, sokkal csendesebb lett, és a váltó is finomabb!
Köszönöm a segítséget!
Üdv.: Hajek
Remélem mindeniki motorol aki tud!
Ma valaki valamerre?
http://www.indavideo.hu/video/...
Annak ellenére, hogy össze-vissza kevertek egy csomó adatot és nem említették meg, hogy szegény busa azért nem tolt úgy alul, mint a kawa, mert nem gyári dobok voltak rajta, hanem gagyi nyitott, írtak pár okosságot is, amit én is így tapasztaltam. Na, mind1.
Nem tudok érdemben hozzászólni a témához, mert soha nem tuningoltam fékrendszert, de a téma érdekel.
Kíváncsian várom, hogy mitől fog megjavulni a fékhatás.
Azért, ha lehetséges, kipróbálnám az eredeti fékkel.
Most olvastam vissza egy picit!:)
feke663 irta:
A fékről: a leginkább limitáló tényező szerintem a felső munkahenger, ezt kell lecserélni valami jobbfajtára. Célszerű 16 mm-es átmérőt választani, a 20-assal nagyon kemény lesz a kar.