Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szisztok . Nem ide tartozik tudom de az MZ forum halott, tudna segíteni valaki abban h egy ETZ 250 esen csak felfele lehet váltani mi lehet a baja és hogy lehet javítani ? ha léptetővilla akkor azon lehet valahol állítani mint a simsonon ? előre is köszönöm
áááá csak úgy látod!
Budán kicsit esik az eső.
Gabi bácsi....
ne haragudj,de nem tudunk menni a hétvégén hozzád.....
dolgozom a hétvégén is....
más kérdés,hogy a moci sem lesz kész addigra,de kocsival azért mentünk volna.
ne haragudj. majd kárpótollak.
a félkezűt még értem de óriás?
Rossz helyre nyúltál vagy mi?
Kedveskéim.

Félkezű óriás lettem.
Már csak Gyalog Boy...
Ne szójjábe Thunder Boy....
Szerintem még az se kell...






Szeretném kicsit egyedivé épiteni. Olyan Atixosra. Ha valaki járatos ebben a képszerkesztösdiben, vagy tud valakit aki tudna látványtervet késziteni róla, azt megköszönném!
Én is visszatértem a gyökerekhez....
Bár még egy fényezés azért ráfér!
Köszi, hogy leírtad!
Meg van a beosztásom, reggel 6-tól este 10-ig. B@ssz@ meg! Ilyen az élet! Nem tudok menni szombaton. Nagyon sajnálom, pedig már Peppel is egyeztettünk...
Én nem tudom, hogy az emberek mit vártak, egy 1200-es kardános motor, 265 kg hoz képest álomszerű az irányíthatósága, brutális fékrendszer, informatív műszerfal.
Úgy döntögettem vele, olyan biztonságérzetem volt a kanyarokban, mint még soha.
Mai napig nem vennék mást, ha ilyen drága korszerű új motort szeretnék venni.
Nekem az ülés volt nagyon kemény, de azt megcsináltattam(nem nagy ügy), illetve a busa után a motorkarakterisztika volt szokatlan, ez a kereszt ékelt főtengelyt picit nehéz volt megszokni, de ennyi.
Az a baj hogy az emberek nyafognak, ne akarjuk már egy 800-as hoz hasonlítani, a jó tulajdonságait a többi motorhoz képest elhallgatják, az rossz tulajdonságait meg felnagyítják.
Egyetlen baj van vele, az hogy 4 milla újonnan, de ugye melyik motor olcsó!?
Csak mert nagyon nem dicsérték még a VFR-t! Azt hittem neked is ez az oka! Sokan másra számítottak....