Szisztok . Nem ide tartozik tudom de az MZ forum halott, tudna segíteni valaki abban h egy ETZ 250 esen csak felfele lehet váltani mi lehet a baja és hogy lehet javítani ? ha léptetővilla akkor azon lehet valahol állítani mint a simsonon ? előre is köszönöm
Gabi bácsi....
ne haragudj,de nem tudunk menni a hétvégén hozzád.....
dolgozom a hétvégén is....
más kérdés,hogy a moci sem lesz kész addigra,de kocsival azért mentünk volna.
ne haragudj. majd kárpótollak.
Szeretném kicsit egyedivé épiteni. Olyan Atixosra. Ha valaki járatos ebben a képszerkesztösdiben, vagy tud valakit aki tudna látványtervet késziteni róla, azt megköszönném!
Meg van a beosztásom, reggel 6-tól este 10-ig. B@ssz@ meg! Ilyen az élet! Nem tudok menni szombaton. Nagyon sajnálom, pedig már Peppel is egyeztettünk...
Én nem tudom, hogy az emberek mit vártak, egy 1200-es kardános motor, 265 kg hoz képest álomszerű az irányíthatósága, brutális fékrendszer, informatív műszerfal.
Úgy döntögettem vele, olyan biztonságérzetem volt a kanyarokban, mint még soha.
Mai napig nem vennék mást, ha ilyen drága korszerű új motort szeretnék venni.
Nekem az ülés volt nagyon kemény, de azt megcsináltattam(nem nagy ügy), illetve a busa után a motorkarakterisztika volt szokatlan, ez a kereszt ékelt főtengelyt picit nehéz volt megszokni, de ennyi.
Az a baj hogy az emberek nyafognak, ne akarjuk már egy 800-as hoz hasonlítani, a jó tulajdonságait a többi motorhoz képest elhallgatják, az rossz tulajdonságait meg felnagyítják.
Egyetlen baj van vele, az hogy 4 milla újonnan, de ugye melyik motor olcsó!?
még pár
ne haragudj,de nem tudunk menni a hétvégén hozzád.....
dolgozom a hétvégén is....
más kérdés,hogy a moci sem lesz kész addigra,de kocsival azért mentünk volna.
ne haragudj. majd kárpótollak.
Rossz helyre nyúltál vagy mi?
Félkezű óriás lettem.
Bár még egy fényezés azért ráfér!
Úgy döntögettem vele, olyan biztonságérzetem volt a kanyarokban, mint még soha.
Mai napig nem vennék mást, ha ilyen drága korszerű új motort szeretnék venni.
Nekem az ülés volt nagyon kemény, de azt megcsináltattam(nem nagy ügy), illetve a busa után a motorkarakterisztika volt szokatlan, ez a kereszt ékelt főtengelyt picit nehéz volt megszokni, de ennyi.
Az a baj hogy az emberek nyafognak, ne akarjuk már egy 800-as hoz hasonlítani, a jó tulajdonságait a többi motorhoz képest elhallgatják, az rossz tulajdonságait meg felnagyítják.
Egyetlen baj van vele, az hogy 4 milla újonnan, de ugye melyik motor olcsó!?