Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindegy az év...
a blokk nem kell a többi meg csereszabatos......
de az enyém 97-es...a karbis verzió.
Úgyvan én is azt nézem!


A szándék a lényeg!
Na ez nem jött be, mobile.de a legolcsóbb XX!
Joci milyen évjárat kb.?
ez hogy not found?
ez szerintem nemsokat....
de ha tudnék németül biztos előrébb lennék.....
te...
ez mi?
A soros 1-nek és a v2-nek van csak igazi motorhangja a többi csak össze-vissza vinnyogás!


Ja és lepolíroztam a felniket is
eztet találtam csak, nemtom ez rajtad mennyire segítene?!
Főnök szeretnék ellent mondani
anno te is hozattál valami német papirosat.....
még szerencse hogy nem bal kézzel kell kezetfognunk....
Most is a pinaponthunvagyok....
Jobban nem tudok
nedrukkoljávazze.
nézelőggyéééé.
És akkor most kapok valamit ajcsiba?
Az nagyon nehezen fog menni! De én drukkolok azért..
én speciel eladó papirosnélküli xx-et vadászok.....
Ott a pont!
Superbike 2009 februári szám, használt teszt. A lényeg 98 utáni legyen!
Tavaj előtt sokat jártam a 650 sv-vel, tavaj meg az 1000 sv-vel. Én személy szerint 10 perc után idegrohamot kapok rajta....
Nameg persze az igaz szerelem is csak férfiember és egy sor4 közt lehetséges.
Hová fejlődsz vazze? Visszafelé?
Az S-es verziót annak idején csak özvegycsinálónak hivták. (nem véletlenül!
Az R-szériásaknál asszem 98-ban volt váltás. A 98 előttieket nem javasolják...(a hozzáértők)
Egyépként a 98 utáni R-eseknek jó a futómüve, (az első) a hátuljára panaszkodnak, meg a fékekre.

De figyi! Ha ezt is megunod utána nézel valami 1 hengerest?
naaaa nem szabad úgy rohanni...
Ha 1.be vagy 2.ba volt a váltó engem se annyira...
Engem nem zavart a v2 városban sem.
Nem nem!
Ruhaszárítónak .
Nekünk csak laza túráink vannak... honnan is a 130-as név...
Aki volt az tudhatja...