Ma már szinte kivétel nélkül benne van az összes 50-es motorban, robogókban is. Kivétel 1-2 kinai szemét, de azoknak talán még CE engedélyük sincs, tehát nem is közlekedhetnének műúton. Szürkeimport.......
A mai fiataloknak biztosan fel sem tűnik, hogy annakidején a "B"-s Szimókon volt utaslábtartó is. Talán az endúrón is, azt nem tudom. Viszont az "N"-es gyárilag egyszemélyes, ezért van benne gyárilag a CM 50.
Azért 125-ös mociba senki ne üsse bele! Az tuti lebukás!
A biztositó meg mindenre köt biztositást, szerintem a talicskára is, csak fizessen a polgár.....
Figyi, ha a papírok okésak, és benne van a cm 50 (ezek szerint), akkor hiába. Legfejjebb jól megnézegetik. Bár nem is tudom. Jó, mondjuk ha látják a blokkját... Azért egy vizes 50-es blokk elég kicsi.
Fasza, pedig fel akartam menni júliban. De tuti belekötöttek volna a kék helyzetjelzőbe, vagy abba, hogy nincs nálam eü. csomag, meg izzókészlet. Nemigaz...Múltkor még biztosítás is alig volt, mostmeg. Na mindegy. Kár érte.
Száz szónak is egy a vége! NE MENJETEK LEGKÖZELEBB! Mi most is csak kívülről néztük a menetet Szembe egykeróztunk 2 supermotóval az Erszébet hídon ha látott valaki
Váó, kösz az infót.
Én nem voltam ennyire tudatos vásárló, csak vettem egy motort, rendeztem neki biztosítást, és ennyi. Még nem hallottam erről a cm 50ről, a biztosítónál se mondták. No nembaj. Ősszel már le tudom tenni a korlátlant, és talán veszek valami rendes gépet.
Köszi az infót!
Úgy látom, nagyon nem vagy tisztában azzal, mi a segédmotorkerékpár. Ha egy robogó 50 köbcentis, attól az még nem kismotor! Akkor kismotor, ha benne van a CM 50. Ez a legtöbb mai ötven köbösben természetesen bele van ütve,ill. gyárilag jelölve van. Pl. a Simson S 51/N-ben is benne van. De ha pl. Simson S 51/B-t veszel, (ezen már vannak indexek, duda stb.) Ezt le tudod vizsgáztatni nagymotornak is. Ha viszont kismotorként akarod használni, akkor hátsó lábtartót leszedni, KPM-hez elvinni és ott beleütik a CM 50-et. Na innen kezdve kismotor!
Szeirntem ne menj fel, én voltam yamaha rd-vel, tettem a hülyét, de mondták, hogy nana, és hogy addig forduljak vissza, amíg nem kukacoskodnak. Szóval rendesek voltak, mert elengedtek, de fel nem engedtek.
Valami ilyesmit is mondtak, hogy a mopedeknél az alvázszámban szerepelnie kell bizonyos "CM" bejegyzésnek. Ezt még sosem hallottam (simómba se volt anno), tud erről valaki valamit?
Mondjuk azt is mondta, hogy ebből a tipusból nincs is ötvenes, és asszem van. Vagy csak 80-as?... na mindegy.
Szóval 50/125-össel ne menjetek fel. PLáne, ha legközelebb ott lesznek a bemérős kollegák is.
Én most lettem volna először, de ez elúszott. Majd veszek valami normális motort... Lehet, rendes nagymotorral kellett volna, a jogsit úgyse nézték (egyenlőre csak b-s van...)
Ja király volt..:( Főleg a rendőrök akik nem engedték fel a motorosok felét mert nem stimmelt vmi.. Hallottunk egy tippet is! Akinek nem stimmel vmi (pl rendszám felhajtva, gumi kopott, stb..) NE MENJEN a következőre, mert lesz ott vmi buzi brigád aki azonnal bevonja a forgalmit!
Ez nem vicc!
A rendőr fejeseknek nincs pénze a dolgon, úgyhogy szopatják majd a népet( A MOTOROS RENDŐRÖK JÓ FEJEK VOLTAK MOST IS, MAX TISZTELET NEKIK!). Sajnos ezt is sikerült elb...ni magyar módra! Több év után most voltunk útoljára az tuti! Gusztustalan amit művelnek!
és szerinted ha egy külföldről behozott 400-as gépbe (csak példaként) beleütöm, hogy cm, akkor mivan? :)