Sziasztok
Motor vásárlás ellőt állok eddig egy Suzuki rg gammát hajtotam
de most váltani akkarok és a Cagiva Mito Primát néztem ki és a Derbi Gpr-t.
Segítsetek kérlek mert olyanokat szertnék tudni hogy mennyire hasonlitanka és mik a tipus hibák anik sűrűn előjönek.Ellőre is köszönöm.
SrácoK!
Szerintetek érdemes volna kicserélni a 13-49es átéttet 14-49esre v. 15 49esre? Most 6-dikban 10 fél 11et pörög ki a gép, a karbim 14es nem 20as.
50-80-125ccm bontott alaktrészek eladók:aprilia(50ccm-am és rv,125ccm-rotax 127,123,122), cagiva:elefánt,aletta,freccia c9-10-12,mito,prima,gilera:rx,rrt,rv,rc,ngr,sp,kz,kk, 503:,kerekek,blokkok,gyujtások,idomok,vázak kiegészítőjk stb.hívj vagy írj:0630 2692-998,vargaszabolcs@net.info.hu. ugyanitt keresek red rose 50ccm-hez alkatrészeket,vagy hiányos sérült,motothibásat is.
Sziasztok!Eladó Cagiva mito evo 2002-es Jolly moto sportkipufogó rendszerrel,fémfék csővel!A motorhoz adok 2 tankot(sárga,piros),2 pár tank alatti idomot,oldal idomokat + alsó összekötő idomot, és felső idomot is,3 faridomot,2 fejidomot,a motoron vadonat új metzler m3 sport gumi van.Ezen túl +lábtartó,komplett hátsó fékrendszer(tárcsával mindennel...)+ 4db karbon index + tartalék hátsó lámpa!A motor hibátlan állapotban van mind motorikusan és esztétikusan! A motor ára fix 450.000 ftSŰRGŐS
Képen látható idomokon kívűl természetesen van eredeti idom is,Képen nincs fent a visszapillantó de azis megvan! A motor a forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal rendelkezik!
SrácoK!
Szerintetek érdemes volna kicserélni a 13-49es átéttet 14-49esre v. 15 49esre? Most 6-dikban 10 fél 11et pörög ki a gép, a karbim 14es nem 20as.
Kedves Barátom!
Tekints el a bikerboy.extra.hu oldalamra. A műszaki adatok fülre kattintasz, majd a lap alján található link (szerviz könyv) segítségével megtekinted, esetleg letöltöd a pdf fájlt. Ez a Cagiva Prima 50/75 szerviz könyve, amely tartalmzza a megfelelő karburátor beállításokat. Sok szerencsét!
70cm3 (polini),21-es Dellorto barburátor,Gianelli kipufogórendszer,6 sebességes 1998-as
szép állapotban 95% os gumikkal,láncszettel,8900Km-errel.. eladó!
Sziasztok CAGIVA PRIMA fórumozók! www.bikerboy.extra.hu
Nem tudom, hogy még mennyien emlékeztek erre a weboldalra vagy éppen hányan nem ismeritek. Ezt a CAGIVA PRIMA site-ot ezelőtt pár évvel egy dolgozat céljából hoztam létre, azzal nem számolva, hogy a jövőben akár még "látogatók sokasága" fogja nem csak megtekinteni ezt az oldalt, hanem hozzám fog fordulni e-mailben segítségért, tanácsért. Ezen leveleket nem rég olvastam. Ez úton szeretnék elnézést kérni ezektől az emberektől, hiszen választ nem kaptak kéréseikre, mivel azokat kb. másfél év után most olvastam először. Látva ezt az érdeklődést egy kérést, kérdést szeretnék feltenni számotokra: Mit szólnátok egy vadonat új, magyar CAGIVA PRIMA SUPERSPORT / R portál megépítéséhez? Természetesen az oldalt Én készíteném, de az előző site-tal szemben több időt, energiát, figyelmet fordítanék a fejlesztésre, az oldal fenttartására. Segíteni akarok a kevésbé jártas embereknek, a haladóknak szabad eszmecserét szándékozom biztosítani. Azt szeretném, ha a CAGIVA PRIMA R / SUPERSPORT tenkintélyét növelnénk, valamint felhívnánk motoros társaink figyelmét, hogy nem csak az aprilia RS, Yamaha TZR, Derbi GPR stb. új kisgépek vannak a világon, hanem ez a model is, amely magasan a legjobb! Hát, nem így van? A tartalmát általatok is szeretném bővíteni, fejleszteni: tesztek, képek, videók, leírások, érdekességek - ilyeneket várnék tőletek. Ha ezen pár sorral felkeltettem valakinek az érdeklődését, kérem jelezze, valamint e-mail címet kérnék tőle. Végül el szeretném mondani, hogy érettségi szóbeli előtt állok, ami május 26-án lesz, szóval addig nem kezdenék semmibe, aztán megvalósítanám mindazt, amit elképzeltem. Szívesen fogadnám ötleteiteket erre a fórumra, vagy akár e-mailemre.
Előre is kösz Srácok!
Széles utat, jók legyetek!
Csá!
A problémádra a következő a válaszom:
-A motorod még nem érte el az üzemi hömérsékletet. Indulás előtt mindig járatnod kell, hogy kellőképpen bemelegedjen a motor (mivel vizhűtéses). Nekem is, ha nem így teszek 7 ezer felé nem akar pörögni, csak kelepel, tilt. (amúgy üresben 14es karbival az enyém 12 ezret pörög, de ne próbálgasd, nem tesz neki jót, én se szoktam)
-A gyertyád nem ad normálisan szikrát. Nekem 10 ezernél többet melegen se akart pörögni (most volt nem is olyan rég) Én kivettem, megtisztítottam, beállítottam a hézagot, és lám, probléma megoldva.
Ha neked nem, akkor próbáld új gyertyával.
-Tisztítsd ki a légszűrőd, karbid.
-Állítsd be megfelelően a karbit (levegő és üzemanyag, valamint fúvóka)
Remélem segíthettem!
Motor vásárlás ellőt állok eddig egy Suzuki rg gammát hajtotam
de most váltani akkarok és a Cagiva Mito Primát néztem ki és a Derbi Gpr-t.
Segítsetek kérlek mert olyanokat szertnék tudni hogy mennyire hasonlitanka és mik a tipus hibák anik sűrűn előjönek.Ellőre is köszönöm.
Szerintetek érdemes volna kicserélni a 13-49es átéttet 14-49esre v. 15 49esre? Most 6-dikban 10 fél 11et pörög ki a gép, a karbim 14es nem 20as.
Képen látható idomokon kívűl természetesen van eredeti idom is,Képen nincs fent a visszapillantó de azis megvan! A motor a forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal rendelkezik!
Érd.:06205276126 vagy barcelona16@freemail.hu
Szerintetek érdemes volna kicserélni a 13-49es átéttet 14-49esre v. 15 49esre? Most 6-dikban 10 fél 11et pörög ki a gép, a karbim 14es nem 20as.
Tekints el a bikerboy.extra.hu oldalamra. A műszaki adatok fülre kattintasz, majd a lap alján található link (szerviz könyv) segítségével megtekinted, esetleg letöltöd a pdf fájlt. Ez a Cagiva Prima 50/75 szerviz könyve, amely tartalmzza a megfelelő karburátor beállításokat. Sok szerencsét!
az elsőkereket hogy lehet kiszedni?:P mert ma 2 órát ezzel sznvedtem és nemsikerült..:(
:D majd kiprobálom
:D
am én benne lennék a oldalba :D a prima a király
:D
70cm3 (polini),21-es Dellorto barburátor,Gianelli kipufogórendszer,6 sebességes 1998-as
szép állapotban 95% os gumikkal,láncszettel,8900Km-errel.. eladó!
www.bikerboy.extra.hu
Nem tudom, hogy még mennyien emlékeztek erre a weboldalra vagy éppen hányan nem ismeritek. Ezt a CAGIVA PRIMA site-ot ezelőtt pár évvel egy dolgozat céljából hoztam létre, azzal nem számolva, hogy a jövőben akár még "látogatók sokasága" fogja nem csak megtekinteni ezt az oldalt, hanem hozzám fog fordulni e-mailben segítségért, tanácsért. Ezen leveleket nem rég olvastam. Ez úton szeretnék elnézést kérni ezektől az emberektől, hiszen választ nem kaptak kéréseikre, mivel azokat kb. másfél év után most olvastam először. Látva ezt az érdeklődést egy kérést, kérdést szeretnék feltenni számotokra: Mit szólnátok egy vadonat új, magyar CAGIVA PRIMA SUPERSPORT / R portál megépítéséhez? Természetesen az oldalt Én készíteném, de az előző site-tal szemben több időt, energiát, figyelmet fordítanék a fejlesztésre, az oldal fenttartására. Segíteni akarok a kevésbé jártas embereknek, a haladóknak szabad eszmecserét szándékozom biztosítani. Azt szeretném, ha a CAGIVA PRIMA R / SUPERSPORT tenkintélyét növelnénk, valamint felhívnánk motoros társaink figyelmét, hogy nem csak az aprilia RS, Yamaha TZR, Derbi GPR stb. új kisgépek vannak a világon, hanem ez a model is, amely magasan a legjobb! Hát, nem így van? A tartalmát általatok is szeretném bővíteni, fejleszteni: tesztek, képek, videók, leírások, érdekességek - ilyeneket várnék tőletek. Ha ezen pár sorral felkeltettem valakinek az érdeklődését, kérem jelezze, valamint e-mail címet kérnék tőle. Végül el szeretném mondani, hogy érettségi szóbeli előtt állok, ami május 26-án lesz, szóval addig nem kezdenék semmibe, aztán megvalósítanám mindazt, amit elképzeltem. Szívesen fogadnám ötleteiteket erre a fórumra, vagy akár e-mailemre.
Előre is kösz Srácok!
Széles utat, jók legyetek!
A problémádra a következő a válaszom:
-A motorod még nem érte el az üzemi hömérsékletet. Indulás előtt mindig járatnod kell, hogy kellőképpen bemelegedjen a motor (mivel vizhűtéses). Nekem is, ha nem így teszek 7 ezer felé nem akar pörögni, csak kelepel, tilt. (amúgy üresben 14es karbival az enyém 12 ezret pörög, de ne próbálgasd, nem tesz neki jót, én se szoktam)
-A gyertyád nem ad normálisan szikrát. Nekem 10 ezernél többet melegen se akart pörögni (most volt nem is olyan rég) Én kivettem, megtisztítottam, beállítottam a hézagot, és lám, probléma megoldva.
Ha neked nem, akkor próbáld új gyertyával.
-Tisztítsd ki a légszűrőd, karbid.
-Állítsd be megfelelően a karbit (levegő és üzemanyag, valamint fúvóka)
Remélem segíthettem!
msn & mail: csababoy0@t-online.hu
önindítód van ?
Primához önindító kellene!minden megoldás érdekel!
bontott legfőképp
msn:Csababoy0@t-online.hu
mail: csababoy0@t-online.hu
hogy az rs kipufogót rá lehet e rakni a primára ?