az a tré,ha nincs csúszókuplung egy ilyen pillekönnyű ezres gépben
,h erős motorféknél,ha visszabaszol kettőt ,és még közbe fékezel is akkor ez elkönnyült hátulja elpattog(hat) .és az nem valami egészséges.egyik haver ez miatt dobta el. .
de együtt lehet vele élni,csak az antihoppingos többet enged.
a 750es meg sokkal barátságosabb és jobban kezelhetőbb.
ha viszed pályára(márpedig fogod ,akkor a 750élvezetesebb .és nem sokkal marad el az ezredestől .
szépek .
az 1esbe sok a km.(tudom nem az számít hanem az állapot ,de akkor is.
a 2es az egy komoly fegyver,csak elbaszták,h nincs benne antihopping kuplung,és kurvára pattogós.
a 3as meg olyan amilyen .
ezek közül a kevesebb km-es 750est venném.
ezrest csak K5től. .
,h erős motorféknél,ha visszabaszol kettőt ,és még közbe fékezel is akkor ez elkönnyült hátulja elpattog(hat) .és az nem valami egészséges.egyik haver ez miatt dobta el. .
de együtt lehet vele élni,csak az antihoppingos többet enged.
a 750es meg sokkal barátságosabb és jobban kezelhetőbb.
ha viszed pályára(márpedig fogod ,akkor a 750élvezetesebb .és nem sokkal marad el az ezredestől .