Tudnátok segíteni abban, hogy hogyan lehet leszerelni az első lámpatest körüli panelt 2006-os K1200GT-n? Keresgélek néhány napja az interneten, de nem találok sem leírást, sem videót.
Előre is köszi!
Hosszas válogatás után vettem egy K1300S - t.
2010 - es, 1 tulaj, szervizkönyv, dobozok, végig szervizelt.
Minden pillanatát élvezem.
Tudnak ezek a Bajorok valamit.
szia
nem pontos a sorrend de javaslom a következők ellenőpzését
gumik kopottságának, kagylósodásának ellenőrzése
guminyomások, gyárira beállítani
fékek esetleges rázása, ellenőrzése
kerékcsapágyak ellenőrzése, beleértve a szöghajtást is
futómű ellenőrzése, pl rögzító csavarok nem lazák-e, stb
szerkezeti elemek általános ellenőrzése, pl. topcase
KORMÁNYCSAPÁGY. na ez a legfontosabb de ez lesz a legmacerásabb
Segítséget szeretnék kérni. K1200LT 50-es temponál szitál a kormány, nagyon durván.Nagyobb temponál alábbhagy, illetve megszűnik a probléma. Ha tudnátok valamit mondani, merre induljak a probléma keresésben, annak nagyon örülnék.
Segítséget szeretnék kérni az összegyűjtött tapasztalataitok alapján.
Szemezek a K1300 S - típussal, vennék egy ilyet, de nem hajt a tatár.
- Mire szükséges oda figyelni ezeknél a gépeknél?
- Gyenge pontok?
- Esetleges konstrukciós hibák?
- Visszahívási akciók?
- Körülbelüli fenntartási költségek?
- Preferált olaj?
- Szerviz intervallumok?
- Ajánlott gumimárka?
Meg ami még esetleg eszetekbe jut.
Üdv minden BMW-s nek
Én nem vagyok nagy fórumozó, csak azért regisztráltam hogy megkérdezhessem hogy van -e valakinek K 100 as váza eladó.
ha igen kérem hivjon fel mert az enyém sérült.
köszönöm
Kulcsár Bertalan 307011581
Hozzáértő alaposan mérje meg az elektromos rendszert. Lehet egy saru-lazulás pl. A jelenség olyan mintha kevés lenne a töltés! Akkun mérve 13,7V- 14,2V -14,5 V között kell legyen felkapcsolt világítással 2500 f/min- körüli fordulaton.
Ez a motor, egy csoda! Sosem gondoltam, hogy beleszeretek egy "flying brick"-be... elképesztő kényelmes, és nekem nagyon tetszik ebben a színben! Plusz, egy kis ráncfelvarrás érzetét is kölcsönzi :a matt fényezés :P
Üdvözlet Mindenkinek! Nem tudom működik-e ez a fórum, de kérdezni szeretnék tapasztalt BM K1100 LT-s márkatárstól:
A motor akksija az utóbbi időben egyre gyorsabban lemerül álltában. kb. 3 hónapos az új akksim, előtte lévővel is és az újjal is ugyanez a tünet (azért cseréltem, mert azt hittem a régi akksinak van baja). az ABS-visszajelzőm mindig villog, reseteltem számtalanszor már, nem sokáig jó utána (11-20 km-t)
2-3 hete már a frissen feltöltött akksi is lemerül fél- egy óra alatt ha közben motorozok is vele... Az önindítót nem bírja megforgatni, de minden más elektromos dolog megy rajta ekkor is. Vajon merre lehet a hiba?
Tudnátok segíteni abban, hogy hogyan lehet leszerelni az első lámpatest körüli panelt 2006-os K1200GT-n? Keresgélek néhány napja az interneten, de nem találok sem leírást, sem videót.
Előre is köszi!