125ös
rotax 127es block,mint az etx ekben,meg a régi tuaregekben is ez van,fekete blockos másnéven..és va naz újabb tuareg, ami a szükra blockos,az a 123as,ott már elektromos power van,meg cserélhető égéstér,ami 1 nagyon jó dolog....
nemtudom mesterúr, én nem szettem még szét a powert...javascript:smile(document.frmmsg.body,"03");document .frmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg.body," 03");document.frmmsg.body.focus()
enyém az nem genyásodik be,mer az mindig mozog
mindnen gyorsításnál
Nem dekni kell, hanem a deknire megy rá még egy darab műanyag, ami eltakarja a fogaskereket. Azért kell, mert nyáron is párszor megszaggatta a gatyámat...
Szia Fireball! Szétszettem a Powerszelepet tele volt cuccal, kitisztitottam de most nyit ki rendesen. A szelep alatt van 2 pici furat az hova vezethet?
hát,ezek a műanyagok azok nem egyeznek a tuaregével,fesz szabájzót megkérdem,... mien dekni kéne? a blockra? nem hiszem,h a blockot szétbontja haver,viszont egybe eladó 1 kurvajó álapotú block,60ér,keveset futott...
jajaja...
de neked nem megy rosszabbul 1 nyitott végtől? leírom,nekem hogy volt...
megvettem..gyári rendszer,undorító vég,mondom gyártok rá 1et..megcsináltam,föltettem, gyengébb lett,és oan 8nál legkésöbb váltani kellett ,mer nem volt erő..végre 125öt ment csak..és érezhetően gyengébb volt...
aztán havertól bizniszeltem rá arow dobot,és rá a végére az én végdobom,h jó hangja legyen,akkor má jól ment,úgy mint arow végdobbal az arow rendszer..gondolom azé,mer a gyári renszer úgy volt hangolva,ha a vég is beleszámított,mer aba is vanna kvmik, az arow rezo meg nytott véghez van tervezve...
gondolom én
te hogy csináltad a végdobot?
Maxi: ja teljesen, fent van a padláson
Fire: kell majd egy fesszabályzó, a műanyag rész a váz aljára a blokk alá, akkor a blokk jobb oldalára a műanyag deknire a a kihajtás fogaskerekét eltakaró műanyag, láncvédő, meg még egy jópár apróság, most fejből nem vágom.
Gyári rendszer, azt gyorsan barkácsoltam rá egy henger alakú véget, de majd ezt is megcsinálom szépen. Hát sokkal szebb lett a hangja, az biztos, meg ugye nem utolsósorban jobban is néz ki
képed nincs a puff ról?
nemtom sajna,h miről beszélsz
ETXTuareg: a két kis lyuk a hengeren a kipuffnyílásba vezet, onnan kapja a gáznyomást a szelep.
rotax 127es block,mint az etx ekben,meg a régi tuaregekben is ez van,fekete blockos másnéven..és va naz újabb tuareg, ami a szükra blockos,az a 123as,ott már elektromos power van,meg cserélhető égéstér,ami 1 nagyon jó dolog....
javascript:smile(document.frmmsg.body," 03");document.frmmsg.body.focus()
enyém az nem genyásodik be,mer az mindig mozog
mindnen gyorsításnál
de neked nem megy rosszabbul 1 nyitott végtől? leírom,nekem hogy volt...
megvettem..gyári rendszer,undorító vég,mondom gyártok rá 1et..megcsináltam,föltettem, gyengébb lett,és oan 8nál legkésöbb váltani kellett ,mer nem volt erő..végre 125öt ment csak..és érezhetően gyengébb volt...
aztán havertól bizniszeltem rá arow dobot,és rá a végére az én végdobom,h jó hangja legyen,akkor má jól ment,úgy mint arow végdobbal az arow rendszer..gondolom azé,mer a gyári renszer úgy volt hangolva,ha a vég is beleszámított,mer aba is vanna kvmik, az arow rezo meg nytott véghez van tervezve...
gondolom én
te hogy csináltad a végdobot?
Fire: kell majd egy fesszabályzó, a műanyag rész a váz aljára a blokk alá, akkor a blokk jobb oldalára a műanyag deknire a a kihajtás fogaskerekét eltakaró műanyag, láncvédő, meg még egy jópár apróság, most fejből nem vágom.