Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lessz hallode , amugy valahogy ugy kéne
add el a tuareget ,és annak az árából csináld meg fainra a rotax blockot
és akk jövő szezonba star+ pegasoval is nyomod maja show-t?
Baj van
Kiszedtem ma a tuaregböl a blokkot , na mondom faszán beépítem a blokkot , de a pegasóba a tengely is más , sőt , a berugó se fér el a váztól , és a légszűrőnek sincs helye
Így most meg kell csinálnom a 123-as rotax blokkot , amin a főtengely , henger , dugo , hengerfej is szar , és még gyujtás meg karbi sincs
Érdekes lessz , de jövő szezonra fain lessz , remélem
Akkor szerintem a klub alakítgatásának ezt a részét rád bízzuk Én legalábbis egy egyenest nem bírok lerajzolni felismerhetően...
Csak egyszer kell rendesen megcsinálni és sokáig nem lesz vele semmi baj. Jah persze, ha normálisan van használva, nem csak 10000 rpm felett...
A karbin tekerd be a üzemanyag csavart csontra, ez a kisebbik a levegőállító mellett! Nálam is volt ilyen, mikor ki volt tekerve 7-8 ezernél nem pörgött többet, becsavartam csontra és lám 130000...
mármint h Tuareg club?v Aprilia club? nekem a weblapon Aprilia club lex
Tuareg125...és mi legyen a felirat,logo???Imádok rajzolni....
nincs nagyobb teljesítmény csak nyomaték enyém is viszia 170et 16/59cel
arany akkor lehet h az lesz h elcserélem a polini tuninghengert egy sima gyári hengerre:P.Jah igazad lehet...a fötengely se birja a 160-as hengert...és az a durva h nem is érződik a habi "40 le"a polini által annyira:S. A motorom 170-et ment a polinival:O.Mondjuk lehet ha lecserélném 125-re akkor kiégnék mivel hozzászoktam a kissé angyobb teljesitményhez ,de kitudja.Irjatok ha van kedvetek hozzászólni az amatőr baromságaimhozFFF.
jó az aprilia,úgy ahogy a gyárba azt kifejlesztették,kikíséretezték.... úgy jó,nem kell rá mindenféle hüly tuning..volt 160as polini mitom,nem volt jó...aksi nem bírta,megragatt,megette a tnakot egyből,meg mittomén.. nem pörgött ki szépen.. áh ... a block is szétmegy a nagyobb erőtőla,az úgy jó ahogy van..
nekem most az etx full gyári,és tök fain,megy,nincs semmi baj vele,és nem is eszok oan sokat...
Sose vegyetek kétütemü apriliát,mert az életetek is rámegy:S
Nekem 3 havonta 50 ezerbe van a 160-as polini hengeres t rallym:(
Elég nem birom
Sziasztok !
Ha tudtok kérlek segítsetek ! Van egy "93-as 125-ös Tuareg Wind-em és valamiért 7000-nél a világért sem akar jobban pörögni. Kicserélték rajta az elelktronikát de a jelenség u.a. maradt és úgy érzem hogy egy kicsit-nagyon le akarnak venni a szervízben. Amúgy amikor hozzám került ment rendesen és nagyon megszerettem, ezért is akarom megjavíttatni és nem megválni tőle.

Előre is köszi .
Hello!
Szeretném megkérdezni hogy 125-ös tuareg rally-hoz van-e km óra kihajtás+spirál. Ez nekem mennyibe kerülne???(új vagy használt lenne??)
Hi!

Főtengely-felújítás= kb. 20k
Csapágyak= kb 10k-35k, attól függ milyet veszel
Szimeringek= max. 4k

Motor Centrum Bt.
1143 Budapest
Cserei utca
tel: (1) 252 87 70

Náluk mindent kapsz a Tuaregedhez!

Széles utakat!
és még anynit h nem e tudna valaki haszált alkatrészeket 125-ös rotax 123-hoz!?
sziasztok!!!valaki tuddja körülbelül mennyibe kerül egy főtengelyfelújitás ,csapágyazás,szimmeringek rotax 123-as blokkhoz?Mert kicsit gallyra ment a befolyó víztól a rendszer:(
Sziasztok valaki tud küldeni nekem iwiw-es meghívót?
Jah és ha valaki tudja, hogy honnan lehete letölteni a Terrafirma dvd-t az írjon már nekem!
Előre is köszönöm!
Széles utat, és főleg jég menteset!
Szép napot!
Na már szedegetem össze az embereket!!!!
Remélem lassan de biztosan szaporodunk majd Találtam egy Aprilia fan clubot is...
Gratulálok a helyes megfejtőnek a megfelelő válaszért! Nyereményed majd ha lesz küldök postán... Legközelebb valami újabb problémát találok ki... nyereményért (persze nem nagy dologra kell gondolni, nem vagyok egy öreg dagadt milliárdos)
Jah és még valami LOGO tervezési pályzatot hirdetek!!! Természetesn a klubnak, a legjobban sikerült pályamunka lehetne a "hivatalos" logónk!!! úgyhogy elő a kreativitással!!! A műveket a : frostfire@citromail.hu -ra várom!
Széles és fagymentes utat mindenkinek!!!
Hát , néha melegítem , de ha nincs kedv , akk csak fulhuzom kerékre és szépen elpöfögök 4.ben
Tegnap szétszedtük a pegaso-t , meglehetősen jó állapotban van , a festése is szép , vázán is fain a festés , mindene megvan , fasza lessz nagyon , lehet ma belerakom a blokkot is ha lessz idő , csak most indultam 50-es jogsin és délután kressztanfolyam
Ugye nem mondod komolyan, hogy nyélgázon melegíted a motorodat? Kicsit káros a motorra nézve Amúgy sok sikert a műtéthez
Enyém nagyon könnyen indul , minusz fokokba is kis szivato , és 2. rugásra megy is , aztán nyélgáz hagy melegeggyen:) Most éppen egy tuareg blokkot műtök bele 1 pegasóba:D Faint lessz sz.tem , de a régi blokkal megszenvedtünk mire kiszettük fireballal:) Lehet megcsinálom a 123-as blokkot bele , de még nembiztos , gondolkodom rajta
Jah, én is!
Tuareg 125....bejelöltelek isminek B.Timea...nya by jó éjt mindenkinek
A főtengelyt nem tudom, de a gyújtás biztos, hogy nem ugyanaz. Mondjuk sztem a főtengely se.