Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha leveszem a kipufogót kell majd valami tömítést rakni mikor rakom vissza vagy hasonló? az a kérdés h ha leveszem vissaz is tudom e rakni egyből?
probáld ki de sztem sok, nem fogja kiforogni a 6.at....
14es lánckerék sok előlre?
igazából nem neked hanem zuzó-nak csak nem irtam oda.... amúgy köszi a választ...
Ha a kérdést nekem tetted föl az mtx alapból 80as volt,később 115ccm lett! De amúgy nem csoda,hogy jobban ment 50es rx-től,bár én is azt hittem a leírások végett,hogy fog úgy menni az rx...Ott van azért az a plusz 30ccm,18as karbi stb...Egyébként az sem "gyors" motor gyárilag 80-90körül ment,én erőre értettem,jóval erősebb,nyomatékosabb volt! Nem csoda az 10ló gyárilag(sokan 20nak hirdetik,de a valóságban ennyi),rx meg gyárilag 7,fojtottan iszonyat kevés 1,8kw=2,4hp és ez nem vicc! Csak ezt is sokan 10 meg 12le ehez hasonlóknak hirdetik,közbe meg fogalmuk sincs mennyi csak látták más hirdetésében,h 12 ennek megörültek(dejó ilyen sok le a motorom,meghirdetem én is így),aztán teljesen bebeszélik maguknak,tisztelet a kivételnek! Legerősebb ma kapható széria 50es enduro a derbi x-treme/race,drd...8.5 lovacskát tudnak,tesztbeli összehasonlításban is erősebb volt az mx-nél(szakemberek tesztelték). Valahol fönt is van ez a teszt talán a totalbike-n!
milyen mtx? rx-e van a srácnak ... :)
sztem az mtx alapból 80 as
a 80 as henegrt te tetted rá vagy igyvetted már? mert én is gondolgkozok h kicserélem egy 80asra...
persze... tudod nem minden az h átcseréled a kiput attól ő nem kap több benyát h ráraktál egy másik kiput... át kell fúvókáztatnod akk kéne egy sport légszűrő is karbi beállítása...meg mittomén még mik ... a tuning onnan kezdődik h beállítod a motort nem h rácsapsz egy kiput és go 100...
nekem is akadnak most vele gondok... tudjátok.. írtam a hűtővizeses esetet is:/
szall a kipu jó max a motor nincs hozzá igazítva...
hát nem szériák oda van irva mellé hogy "with .... exhaust" vagy mi
Ilyen videókat főleg a youtube-n láthatsz! De azok nem széria 50esek abban 100%ig biztos lehetsz! Meg analóg órával felszereltet nézzél meg!
ezek szerint felesleges lenne vennem mondjuk akkor nem tudom mit kezdjek azokkal a videokkal amin 96 al mennek és bemutataja a tájat, nem lejt semerre, de mandigabor véleményed szerint kevesebb,modjuk nekem az átétel modositással 85 és ez igaz ,de az előttem szolónak van igaza hogy meg kell nézni ki kell probálni ,ugy hogy keresek egy alanyt akinek van a gépén kipu megnézem ,meghalgatom és az alapján döntök hogy megéri e mer már nagyon unom ezt a tuning témát
Mandigabor: persze,hogy nem megy annyit,hülye aki elhiszi,már bocs! Pár éve níekem volt egy 80as endurom kezdetekben(mtx),testvérem úgy döntött vesz egy 50es rx-et mivel arra volt jogsija,rendőrök ne kötöszködjenek (gilera arizona 200asa volt)...Úgy gondolta mivel új motor,csak megy úgy mint egy régi 80as ezért vette meg,hát mit mondjak közel se tudta azt! 98as évjárat piros/szürke sztem a legszebb színösszeállítás kevés km-el,hónolás nyoma látszott a henger falán,tehát pöpec volt motorikusan...80kg vagyok,ő is annyi 75öt ment sík úton,többet soha,volt hogy még annyit sem,persze fojtás nem volt benne! Ugyan ez a blokk van az sx-be mx-be,dt-kbe stb...6000rpm alatt használhatatlan. Hegyen lefele 100at ment,de nem lefele kell nézni! 1 hét múlva gyorsan el is adta,szabadult tőle,a gyengesége végett...Fél évre rá úgy hirdette a gyerek,h 95km/h végsebességgel,mintahogy azt sokan így teszik. Fölvettük a sráccal a kapcsolatot,h hogy megy neki annyit,mit csinált vele,gyerek is bevallotta az csak hirdetési szöveg ő kb60kg! Csak sok a szájhős,nem ez alapján kell motort venni,ki kell próbálni és utánna nem fogsz csalódni,mert tudod mit fog tudni! Jól hangzik 50estől az a 100,de ezzel csak sáját magukat csapják be,mert jól hangzik a szöveg a heveroknak,h nekem 100at megy a motor,hú de király vagyok. Am az új dt-n is ugyan az az óra van mint az xt125 4T-n,ezek a motorok óra szerint tudnak 100-110et valóbban,de az a valóságban ahogy autóval mértük,megdöbbentően kevesebb 20%-al! Pedig az autójé is többet mér valamennyivel!
aprilia rx50 botott alkatrészek eladók:kerekek,idomok,ülések,kiegészítők,blokk,blo
kkalkatrész,gyujtás,teleszkopok
vargaszabolcs@net.info.hu vagy 06302692998
én nemtudom sokan mit beszéltek olyanokról hogy 100 felett megy az sx!
Nekem zsir uj van 3 hónapos a motor alap650ezer volt vettem bele 95öt ös főfúvókát meg 13as lánckereket azt mondtátok igy már fog menni vagy 90-95 öt nem ment csak 80-at hátszéllel, na mondom akkor veszek tuning kipurendszert hátha azzal sokkal jobb lessz erre már azt mondtátok 100felett lessz jóval!, na meg is vettem 50500 pénzbe került és nem mondom ,hogy nem lett jobb vele ,de igysem megy 84-nél többet persze ezt is hátszéllel, ugyhogy én nem azoknak a megbántásáért mondom el ezeket akik nekem javasolták a tuningokat, hanem akik ezut fognak ilyesmin átesni akkor ezeknél jobb eredményekre ne nagyon számoljanak szerintem!
Üdv:GABÓCA
áá az sok... ne apriliabol vegyétek... én 1 motorszerelötöl vettem, akármien kismotorhoz tud alkatrészt, fékbetétek 1400-1900ft között vannak....
én miskolcon az apriliába vettem 2780ft volt tán, de több nem...
atox hol vetttél 2700 ért?irj lécci egy telll számot pls!
Hellóka! az uj sxn ek a fordulatszámmérőjén egy csik ezret számít?
köszke. am a héten veszik ki az uj motorbó a folytást..
kérdés:ha mondjuk veszel egy kiput és utána később lesz hengered is nagyobb, akkor a kiput dobhatod ki vagy ezek már eleve nagyobbra lennének tervezve
13-asnál nem érdemes nagyobb lánckerék előre csak ha nagyobb hengered és kipud is van....
én 1500ért az első meg 1900ft...
mondjuk az enyém 12esel ment 95 öt.... 12000 fordulaton
Sztem tegyél fel 15-öset előre és a nyomatékveszteséget hozd be egy kipuval Akkor sztem több mint 110-et fog menni
ja utána meg visszacseréled ,de nem biztos hogy a 15 öst ki tudja forgatni de nem tom,amugy feltehetnél a "nőd" ről egy képet