Szerintem a kipufogónál lehet valami.
Próbáld meg a kipufogóba, a végébe ahol kijön a gáz, na oda beledugni, beleszorítani egy 4- cm- es csövet, aztán menj vele , hogy mit is csinál. Ha így sokkal jobb, erősebb és egyenletesebben húz akkor a fojtás lesz kevés.
Valahogy úgy van... ha kevés neki a fojtás akkor csinálhatja azt, hogy nem akar menni mert kevés a gáz és nincs meg neki elég fojtás, de ha már össze tud gyűlni a csőben annyi gáz, hogy (betömítse, fojtsa a motort) akkor már jól megy. De ezt lehet, hogy csak nagyon nagy fordulatnál éri el, mert ott gyűlik össze annyi gáz ami betömíti a lukat.
Hirtelen nem tudok mit mondani, próbáld meg ezt a csövecskés megoldást, utána már többet tudunk.
Azért érdekes, hogy a régi hengerrel és ugyan ezzel a kipufogóval meg jól ment a motor. Na mindegy egy próbát megér.
Azt nem vetted észre, hogy az új hengered többet pörög végre mint a régi?
Az a normális ha azt csinálja h alul nem megy és 6500tol egyenletesen huz végig, de nekem 6500tol megy 7500ig, ezután 9000ig elveszti erejét és ha ezen átvergődte magát, akkor 13000ig normálisan megy(sportkipufogoval).Probáltuk már kipudob nélkül is, igy se volt jó meg ki is égettük, de egy kipufogónak sztem nem sok baja lehet.
A két henger között szerintem a kipufogónyílást kellene megmérni, esetleg a kipufogónál lehet valami. Pontoson mit is csinál a motorod, melyik tartományban nem jó? Az én mocimmal mikor elindulok, alul kicsit gyengének bizonyul, de ha eléri a 6- 7- es fordulatot onnan már megy mint a fene és szépen egyenletesen jól húz.
Nagyon gyanakszom a kipufogóra, hogy ott van valami disznóság.
A hengerfejnek egyezni kell az tuti.
A két henger között biztos, hogy van különbség, a régi hengered szerintem 7- felömlős és az új meg csak 5- felömlős.
Hát... a kipufogók között lehet valami különbség, de mind a két hengerrel jónak kell lennie ugyan azzal a kipuffal.
Mit csinál a motor, gyenge nem húz? Lehet, hogy kevés neki a fojtás. Jó lenne megmérni a kipufogónyílását a két hengernek, hogy mi lehet a különbség fel és oldalra. Ha már 1- mm el magasabb a kipufogónyílás akkor pörgősebb ugyanakkor nyomatékszegény a motor.
Szóval a régi(gyári) hengerem megkopott, ezért lett hengercsere, azt mondták, hogy ez egy elég jó henger.Az előző hengeremmel(ami megkopott) jól ment a motor, ekkor sportkipufogóval használtam, mivel így vettem már meg.Ezután felkerült az új henger és miután bejárattam, azt vettem észre, hogy nem megy vele a motor normálisan.Ekkor raktam fel a gyári kipufogót, hogy megnézzem ezzel megy-e, ezzel normálisan megy, de a sportal nem.
Ez a henger "elvileg" a gyárival mindenben megegyezik, ezért nem értem, a gyári hengerfej az maradt, ezt nem cseréltük.
Nem értem, a régi hengeredet teszed vissza, vagy a régi kipufogót?
Van egy sportkipufogód és ahoz tettél fel egy új hengert és azzal nem megy jól a motor, a régi hengerrel meg igen.
Kérlek magyarázd el, hogy most mi is van?
Mert nem mindegy, hogy a kipufogóban kell keresni a bajt, vagy a hengernél.
Az a bajom, hogy sportkipufogóval 7500 és 9000 között elveszíti a nyomatékát a motor, gyárival meg rendesen megy végig.De ha ezt a 9000-es fordulatot elhagytam akkor meg rendesen megy, leforog az óráról is.Az én láncáttételem 12/47 ezzel 6.-ban még az utazót sem birja tartani a motor, most eggyel kisebb lett rakva előre így valamivel jobb lett.
Szia!
Nekem egy Dr- hengerem van és azzal jól megy a moci, na ez majdnem ugyan az a henger. Sajnos nem értem, hogy pontosan mi- is a bajod, mért nem üzemel rendesen a motor. Nem forog ki, vagy nem akar menni mert nincs benne erő? A régi hengereddel, gondolom az eredeti minarelli hengerrel jó volt. Hirtelen csak annyit tudok mondani, hogy mért meg a hengerek között a különbséget, felömlőket és a kipufogónyílást.
Sziasztok!
Ha valakinek van vmi tapasztalata erről a hengerről az legyen szíves irja ide le, mert nekem igen furcsán muzsikál vele a gépem sportkipufogóval 7500 és 9000 között nem megy de gyárival igen.A hengerfejem maradt a gyári, lehet hogy ez a baj?Kipufogó égetés volt kari faszán be van állítva stb. már szinte mindent próbáltam.Egyébként ez egy yamaha tzr 50-es de a blokk ugyanaz.
Szerintem a kipufogónál lehet valami.
Próbáld meg a kipufogóba, a végébe ahol kijön a gáz, na oda beledugni, beleszorítani egy 4- cm- es csövet, aztán menj vele , hogy mit is csinál. Ha így sokkal jobb, erősebb és egyenletesebben húz akkor a fojtás lesz kevés.
Valahogy úgy van... ha kevés neki a fojtás akkor csinálhatja azt, hogy nem akar menni mert kevés a gáz és nincs meg neki elég fojtás, de ha már össze tud gyűlni a csőben annyi gáz, hogy (betömítse, fojtsa a motort) akkor már jól megy. De ezt lehet, hogy csak nagyon nagy fordulatnál éri el, mert ott gyűlik össze annyi gáz ami betömíti a lukat.
Hirtelen nem tudok mit mondani, próbáld meg ezt a csövecskés megoldást, utána már többet tudunk.
Azért érdekes, hogy a régi hengerrel és ugyan ezzel a kipufogóval meg jól ment a motor. Na mindegy egy próbát megér.
Azt nem vetted észre, hogy az új hengered többet pörög végre mint a régi?
Nagyon gyanakszom a kipufogóra, hogy ott van valami disznóság.
A két henger között biztos, hogy van különbség, a régi hengered szerintem 7- felömlős és az új meg csak 5- felömlős.
Hát... a kipufogók között lehet valami különbség, de mind a két hengerrel jónak kell lennie ugyan azzal a kipuffal.
Mit csinál a motor, gyenge nem húz? Lehet, hogy kevés neki a fojtás. Jó lenne megmérni a kipufogónyílását a két hengernek, hogy mi lehet a különbség fel és oldalra. Ha már 1- mm el magasabb a kipufogónyílás akkor pörgősebb ugyanakkor nyomatékszegény a motor.
Ez a henger "elvileg" a gyárival mindenben megegyezik, ezért nem értem, a gyári hengerfej az maradt, ezt nem cseréltük.
Nem értem, a régi hengeredet teszed vissza, vagy a régi kipufogót?
Van egy sportkipufogód és ahoz tettél fel egy új hengert és azzal nem megy jól a motor, a régi hengerrel meg igen.
Kérlek magyarázd el, hogy most mi is van?
Mert nem mindegy, hogy a kipufogóban kell keresni a bajt, vagy a hengernél.
Nekem egy Dr- hengerem van és azzal jól megy a moci, na ez majdnem ugyan az a henger. Sajnos nem értem, hogy pontosan mi- is a bajod, mért nem üzemel rendesen a motor. Nem forog ki, vagy nem akar menni mert nincs benne erő? A régi hengereddel, gondolom az eredeti minarelli hengerrel jó volt. Hirtelen csak annyit tudok mondani, hogy mért meg a hengerek között a különbséget, felömlőket és a kipufogónyílást.
bocsi csak elfelejtettem berakni.
Ha valakinek van vmi tapasztalata erről a hengerről az legyen szíves irja ide le, mert nekem igen furcsán muzsikál vele a gépem sportkipufogóval 7500 és 9000 között nem megy de gyárival igen.A hengerfejem maradt a gyári, lehet hogy ez a baj?Kipufogó égetés volt kari faszán be van állítva stb. már szinte mindent próbáltam.Egyébként ez egy yamaha tzr 50-es de a blokk ugyanaz.
aprilia mx 50-es motort keresek olcsón!
email:bohner94@citromail.hu
http:/
/racing-bazar.hu/hasznaltmotor/aprilia_a/aprilia_pegaso_50
Küldök e-mailt mindjárt.
igen van még.
mérd le a tengelyt, jobbos balos?
Zsír új kerekek, új gumikkal,, tárcsákkal, lánckerékkel.
motorban még nem volt
100/80 R17, 130/80 R17
50 ezer ft/szett
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
Ára: 10.000 Ft.