Sokfajta hengert gyártanak az MX-hez, Malossiból is több van, a legerősebb ha jól tudom 22 lóerő körül van, ami jóval több mint 100ezer Ft.
Persze megfelelő karbi, kipuf, membrán, főtengely, kuplung nélkül nem ér semmit. Így összesen benne lenne vagy 250ezer-be
Egy átlagos tuning henger olyan 11-13 lóerő körül tud, árban 50ezer kürül van. Persze ez is csak megfelelő részegységekkel az igazi, talán ezt még bírja a gyári főtengely.
Hát szerintem az ára jó de képről lehet már évjáratot tudni,41 ezer km tuning cuccal igen sok! Malossihoz kell a tuning főtengely de ha ne]m az csak gagyi amit beleraktak hamar szétveri mert kb 15 18 paci
hello!
most szeretnék venni egy aprilia mx-et.
az eladó 250ezret kér érte és azt mondja hogy olyan 2004-2005-ös körüli évjáratú lehet, de néztem az óráját és már benne van 41ezer km, a motoron van egy malossi henger meg egy 21-es dellorto karbi, a motorra most költöttek 40ezret, új főtengő stb.
és az lenne a kérdésem hogy érdemes a megvenni a motor ennyiért? és ez a henger kb. hány lóerőt tudhat és milyen végsebességre lesz majd képes.
Üdv.: PeTi
sziasztok, nem tudnátok mondani vmien jo 70 es vagy 80 as hengert lehetöleg 60000Ft alatt, én a dr 73,5 ccm-eset néztem ki arrol nem tudtok vélemményt mondani, köszi
Sziasztok!
Nekem is van egy szép megkímélt aprilia MX-em de megválnék tőle nagyobbra váltás miatt. Ha tudtok valakit akk segítsetek étszi. előre is köszi Itt megnézheted
Hali sikerült összerakni a gépet . Ipone S2 EPER olajat tettem a benzinbe de mennyit kell tenni bele 500 km-ig és mennyit utánna tehát bejáratásnál és utánna?:?
Találtam még egy gumit ami jó alternatíva lehet: Heidenau K66
Nem olcsó , de lehet hogy valamennyire terepen is lehet vele közlekedni. Na most agyalhatok rajta , hogy melyiket vegyem
A kopásállósága biztos nem a legjobb, de sokat használom a motort terepen és ott jó lenne a mintázata. Felnit nem szeretnék cserélni, és 17-es méretben csak ezt találtam ami valamennyire terepen is megfelelne. Egy év alatt kb 2-3 ezer kilómétert motorozok, azt is csak rövid távon.
Persze megfelelő karbi, kipuf, membrán, főtengely, kuplung nélkül nem ér semmit. Így összesen benne lenne vagy 250ezer-be
Egy átlagos tuning henger olyan 11-13 lóerő körül tud, árban 50ezer kürül van. Persze ez is csak megfelelő részegységekkel az igazi, talán ezt még bírja a gyári főtengely.