pl. a régi fireblade aminek az elsö kereke 16-os.Àt lehet 17-esre iratni,de kell elötte egy precedensügy. Ez azt jelenti,hogy valakinek meg kell szerezni az összes ilyenkor szükséges engedélyt,( a
felni gyártojátol,a mk.gyártojátol,stb.),hogy ezek is kompatilisek egymással.Ezzel elmegy a manus
aTÜV-re,és ott a mérnök azt mondja ez jo neki,elég neki veagy sem. Jo esetben kapott elözö este
testet az asszonytol és akkor efogadja.Na most beirja ezt a modositást a Tüv adatbázisába,és akkor
a hasonlo modositásra vágyonak már csak kb 30€-ba kerül,nem kell neki több 100-at fizetni,plusz
az utánjárás!
Viszont az én esetemben nem tartom valoszinünek(2007-es gép),hogy ezt már valaki megtette.
A lényeg ABE(igy hivják ezt az engedélyt)nélkül csag az oridzsinál!
Sajna németül nem tudok, de ha van ismid aki vágja a németet, akkor itt megtalálod a megoldást.
A CB1000-remnél 18"-os kerekek voltak eredetileg és ez a német leirás elmondja, h hogyan cseréljük 17"-osra. A német műszakival 1ütt...
TÜV:
Durch die Änderung der Übersetzung auf 41 Zähne hinten wird die Umfangsverringerung des 180/55ZR17 im Vergleich zum 170/60ZR18 kompensiert. Da der Tacho am Ritzel abgenommen wird, bedarf es dadurch keiner Tachoangleichung und auch keines Abgasgutachtens, da sich die Drehzahl des Motors zur gefahrenen Geschwindigkeit nicht ändert.
Diese Zusammenstellung soll eine Hilfestellung für alle Umbauwilligen CB1000-Fahrer darstellen. Alle Angaben ohne Gewähr.
Der erste, der einen 17" Umbau realisiert hat, war wohl Stefan Reith. Dessen Erfahrungen haben weitere Umbauten ermöglicht. Seine Vorarbeit ist für alle BIGler von Wichtigkeit und deshalb unserer Dank an ihn.
RALF...........
Fahrzeugbrief Eintrag
Nachstehend eine Fahrzeugbriefkopie über die Eintragung der Felgen mit Reifen. Diese kann bei der Vorführung des Fahrzeugs helfen. Die Eintragung wurde beim TÜV Bayern in München vorgenommen. Wenn andere TÜV-Stellen sich weigern sollten, wäre die Vorführung in München eine Möglichkeit. Da klappt es dann sicher. Diese Briefkopie ist von Ralf zur Verfügung gestellt worden und ist (C) by Motobiker. Verwendung auch ausschnittsweise verboten. Wer auf die Kopie und auf diese Seite hinweisen möchte, der kann das natürlich machen.
IDE A KÉP!
Fazit:
RALF berichtet von einer besseren Handlichkeit ohne Nachteile. Auch der Seitenständer muß nicht verändert werden, weil es sich hier ja nur um eine Tieferlegung von 1,5cm handelt. Ich habe das auch längst vermessen und das Bike steht immer noch perfekt.
Doody berichtet von einem "perfekten" Bike mit großartigen Handling.
Bodenfreiheit und Schräglage sind praktisch nicht eingeschränkt. Die 1,5 cm weniger Bodenfreiheit werden bei so manchem anderen Bike in dieser Klasse unterschritten.
Also keinerlei Bedenken nötig. Der Schwerpunkt kommt noch mal weiter runter, und damit sind Kurven auch einfacher zu meistern.
Ich persölich habe bereits den Umbau angeleiert und werde wie es aussieht die Felgen gebraucht in schwarz für ca. 250 Euro bekommen.
Szia! Igen, megveszem én, aztán elrendezzük... Bár már úgy veszem meg, h megkérdezem, h mennyit adunk érte max, lelicitálom, és nem saját pénzből(mert már bebuktam), fizetem ki...
hát ja az ebay-en már kerestem, németeknél meg az amiknál meg az osztrákoknál.. de sajnos eredmény nélkül
ott lehet tényleg minden felnit találni csak a gsxr 600/750 k6 k7-re nincs vagy annyiba kerül mint az uj..
legolcsobb amit találtam az kerül 700€-ba egy tuningos cégtöl
ha tudnál segiteni valami olcsobbat találni annak nagyon örülnék
Hello! Nem tudtok valami JÓ magyar web oldalt ahol x-treme-hez árulnak hengereket főtengelyt stb.? VAGY NEM TUDJÁTOK HOGY MENNYIBE KERÜL MHR 80CCM HENGER, ERÖSSÍTETT FŐTENGELY,NAGY KARBI MEG KIPUFÓGÓ ÖSSZESEN?
pl. a régi fireblade aminek az elsö kereke 16-os.Àt lehet 17-esre iratni,de kell elötte egy precedensügy. Ez azt jelenti,hogy valakinek meg kell szerezni az összes ilyenkor szükséges engedélyt,( a
felni gyártojátol,a mk.gyártojátol,stb.),hogy ezek is kompatilisek egymással.Ezzel elmegy a manus
aTÜV-re,és ott a mérnök azt mondja ez jo neki,elég neki veagy sem. Jo esetben kapott elözö este
testet az asszonytol és akkor efogadja.Na most beirja ezt a modositást a Tüv adatbázisába,és akkor
a hasonlo modositásra vágyonak már csak kb 30€-ba kerül,nem kell neki több 100-at fizetni,plusz
az utánjárás!
Viszont az én esetemben nem tartom valoszinünek(2007-es gép),hogy ezt már valaki megtette.
A lényeg ABE(igy hivják ezt az engedélyt)nélkül csag az oridzsinál!