Van DRZ 400-ra egy pár carbon karbon deknivédő szettem új eladó 16.000.-
DRZ 400 E 2002-es eladó szupermotóvá átalakítva fullos. 799.000.-
Husa FS 650 E 2004 évvégi gyári kivéve a hátsó 5 colos felni nagyon szép. 1.390.000.-
motort számítok be akár töröttet is! 929 954 VS1400 intruder előnyben.
streetfighter építés német irányzat szerint 20/991 43 96 brechtman@freemail.hu
Szia mivel nem vagy csont kezdő így én is az ezrest mondom.A hatszázasok tényleg forgósabbak,mig az ezresek alul erősebbek.Volt 600-as gixerem(srad ) ha nyomulósan mociztunk mindíg nagyon forgatni kellett,most 929em van 2be 188nál tilt úgyhogy nem kell szétforgatni hogyha haladni akarok.Amúgy a 400-as szerintem elég rutint adott egy nagyobb géphez.A másik ,a nagyobb mocik szerintem jobban tartják az árukat.
A következők eladók SÜRGŐS, ha más valami még kell akkor szólj lehet tudok segíteni, képet e-mail be küldök ha érdekel, e-mail címem: ispan.d@freemail.hu , (simsonra való cuccok)
500 ft blokk dekni (s51 3.seb.)
400 ft csonk (enduro, króm)
5000 ft henger+h.fej (s51 gyári 50-es)
3000 ft karbi(két csavaros)
2500 ft h.felni+gumi (mitas cross gumival 80%)
600 ft hátsó lánckerék (szinte új)
3000 ft MZ treló (jó nagyon)
1500 ft *2 fék(külön) (új betétekkel, új fék kulcsal)
3000 ft kuplung (kosár, lamella
3000 ft váltó (4 sebességes)
600 ft berúgó kar (enduró, króm)
3000 ft lendkerék (szinte új NÉMET)
3000 ft tank (nem a legszebb de nincs nagy horpadás rajta, világos kék)
1500 ft 2/db(egybe) dekni (jó, friss festés világos kék)
800 ft kormány (króm, nem magas, szép allapot)
Bár mint mondtam,nekem csak egy 400asom volt...szét nem hajtottam,de jól megküldtem....egy kicsit konyítok a motorokhoz,de nyilván nem annyira,mint aki már 10-15éve motorozik.
És továbbra is szívesen veszem az olyan tanácsokat,hogy miket nézzek meg jobban a vásárláskor.
Sztem ez nem igazán így van,bár az igaz hogy sokkal könyebb egy 600ast széthajtani ,mint egy 1000est,de azt azért enyhe tulzásnak tartom,hogy "garantáltan száthajtják".Többek között azért is szeretnék csak 600ast venni,mivel eddig egy 400as Banditám volt és két év mulva(mikor befejezem az egyetemet)egy zsír új 1000est venni.én ugy érzem ez a legjobb választás.Ha hiszed,ha nem én is szívesebben vennék egy K5 1000est de sajnos nem tom megfizetni.így marad a 600as kategória.
Ha ugy látjátok hogy hülyeség az elgondolásom,akkor győzzetek meg,nem vok semmi jónak az elrontója.:D
Abszolut rossz az elképzelésed: egy 600-ast garantáltan széthajtanak, mig egy 1000-est szinte lehettlen.Ebből következik hogy a szerviz és javitási költségek se olcsobbak egy 600-asnál.
Örülök neki,hogy örömet szereztem.Megpróbálo érthetőbben elmagyarázni...mivel diák vok nem vagyok annyira elengedve anyagilag..kb 1.4millám van mocira,ebbe bele kell érteni az átírást,biztosítást, törzskönyvet...plusz a súlyadó(ami persze csak később jön),tudom rossz példa volt.de ha belegondoltok akkor érdemesebb egy 600ast vennem,ha csak ennyi pénzem van,mivel ugy gondolom jobb műszaki állapotút találhatok így ennyi pénzért.Illetve ott lesz a szervíz is utána,olajcsere,szűrő.de ha rossz az elképzelésem akkor szóljatok.
A ruha vadonat új, emberen még nem volt. Tartozás fejében kaptam.
32/48 USA/Eu méretű a nadrág MX-14 L-es a póló.
Mivel fontos hogy eladjam nagyon olcsón hirdetem 29.000 Ft.
Ha tényleg szükséged van rá tudod is ezt.
Szerintem olyan 185 magasságig és 80-85 kilóig megfelelő lehet.
szivesen!
de szerintem akkor a hatszázasét sem fogod tudni fizetni....
nagy külömbség nincs közte...
sőt... ha motorozni is fogsz, akkor ez a legkisebb tétel....
-Dainese Vulkan, kétrészes bőr ruha... párszor használt... potom áron... ha valakit érdekel...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Üdv, RR