Hát csak azért tudom azt ajánlani, mert másikat nem ismerek. Viszont ezekkel 10 ezres fordulat alatt csak simson módban lehet közlekedni. Egy olasz kétütemű biztos sokkal komolyabb. Azzal a kanyargósabb úton partiba vagy a 600-as, vagy 1000-es sportgépekkel, ha nem még jobban is haladsz.
Egy haveromnak volt 400-as ZXR. Azt még tudnám ajánlani. Igaz, hogy azt is forgatni kell nagyon, de ha egy kategóriával feljebb is belefér a vásárlásba, akkor az a legjobb választás.
hát nem tudom kinn mennyi a moci
de kb ugyanannyi lehet mint itthon csak ott mivel többet keresnek ők megtehetik azt hogy uj mocit vesznek és a slejetet meg rásozzák a magyarokra :D
nekem a cross nem nagyon jött be , nem tudom mért, félek az esésektől
de bandit 250 meg nsr 250 vagy ugyanilyen AF1(125ccm) ekre gondoltam:S
De most tényleg arra gondolok, hogy nem tiszta beszerzések a külföldről behozott és jóval a reális ár alatt hirdetett gépek. Vagy kint már annyira nincs értéke a használt motornak, hogy szinte ingyen leadják?
Van olyan ismerősöm több is, akinek új gépe volt és Ők nagyszerű ötletnek tartották, hogy szűz gép került a lábuk közé.
Látom, a jelenlegi motorodból, hogy inkább a sport géposztály foglalkoztat. Én olyanból 600 alá nem mennék, ha a pénztárcád is bírja.
A 125-250-ig kétütemű géposztályban én csak endurot, vagy cross-t vennék, de ez az én bajom.
Mindenesetre japán négyütemű túra, vagy sportgép imitációt nem vennék az biztos. Mondom annak ellenére, hogy az egyik haveromnak volt egy 250-es Bandit, és még most is azt mondja, hogy nagyon jó kis motor volt ha rendesen forgatta az ember.
külföldről behozott mocik valoszinű hogy lopottak
amit meg legálisan hoznak be az meg cross moci ugye a rendszám miatt...
de szerintem nem vesznek annyian uj mocit a szalonbol , mert tényleg hülyeség max azért hogy ők járassák be
de olyantol kéne megkérdezni akinek uj szalonbos mocija van ...
SRAD alkatrészekkel/cuccokkal kapcsolatban(meg a többi márkával is) van egy jo bontó pesten. A Srác száma: 06705850436
Amikor én összekarcoltam az enyémet,elég sok minden kellett hozzá, és nem kellett máshová elmennem, szinte minden volt neki hozzá, nem a legolcsóbb de legalább volt nála minden.
üdv.
Amiket felhívtam már régóta voltak hirdetve. Az egyik például tavalyi volt. Egy kereskedésé. De hívtam júniusi feladásúakat, tele extrával nagyon jó áron.
Én inkább arra gondolok, hogy az emberek többsége bemegy a kereskedésbe és részletre vesz egy új gépet, amin mindjárt a szalonból kitolás után bukik 10 százalékot.
A másik érdekes dolog, hogy külföldről behozott még forgalomba sem helyezett motorokat bagóért árulnak. Nem értem, hogy tudja annyiért adni, ha még legalább 25 százalék haszna is van rajta.
Csak elektronikus formában hirdetem a motoromat. Tájékozódás képpen megnéztem egy két oldalon a hasonló vagy újabb tipusú motorokat. A legrégebbi és legolcsóbb hirdetésekből felhívtam párat, de még mind megvolt. Pedig volt olyan, ami elképesztően olcsónak tűnt és kereskedésben is ki van állítva. Most csak az 1 miller körüli túramotorok nem mennek, vagy ekkora a kereslethiány a használt motorpiacon?
Eladó Yamaha FZR 400 R exup, fekete, 96-os 50ekm.
Új DID lánc és lánckerekek, új olaj + összes szűrő, új km spirál. Brembo fékek. 200-at tudja és akkor nincs tiltásig húzva, az kényelmes neki. 80%-os gumi + 2 használt (esetleg égetni). Tiszta karbi, rendes ház.
de köszi a segitséget... és meggyőztél hogy maradjak az AF1-nél
Egy haveromnak volt 400-as ZXR. Azt még tudnám ajánlani. Igaz, hogy azt is forgatni kell nagyon, de ha egy kategóriával feljebb is belefér a vásárlásba, akkor az a legjobb választás.
de kb ugyanannyi lehet mint itthon csak ott mivel többet keresnek ők megtehetik azt hogy uj mocit vesznek és a slejetet meg rásozzák a magyarokra :D
nekem a cross nem nagyon jött be , nem tudom mért, félek az esésektől
de bandit 250 meg nsr 250 vagy ugyanilyen AF1(125ccm) ekre gondoltam:S
ezek szerint te ezekből a banditot ajánlod
Van olyan ismerősöm több is, akinek új gépe volt és Ők nagyszerű ötletnek tartották, hogy szűz gép került a lábuk közé.
Látom, a jelenlegi motorodból, hogy inkább a sport géposztály foglalkoztat. Én olyanból 600 alá nem mennék, ha a pénztárcád is bírja.
A 125-250-ig kétütemű géposztályban én csak endurot, vagy cross-t vennék, de ez az én bajom.
Mindenesetre japán négyütemű túra, vagy sportgép imitációt nem vennék az biztos. Mondom annak ellenére, hogy az egyik haveromnak volt egy 250-es Bandit, és még most is azt mondja, hogy nagyon jó kis motor volt ha rendesen forgatta az ember.
Szia!
amit meg legálisan hoznak be az meg cross moci ugye a rendszám miatt...
de szerintem nem vesznek annyian uj mocit a szalonbol , mert tényleg hülyeség max azért hogy ők járassák be
de olyantol kéne megkérdezni akinek uj szalonbos mocija van ...
amugy milyen motort ajánlasz 125-250 ccm között?
vagy ebben nem vagy annyira jártas?
Amikor én összekarcoltam az enyémet,elég sok minden kellett hozzá, és nem kellett máshová elmennem, szinte minden volt neki hozzá, nem a legolcsóbb de legalább volt nála minden.
üdv.
Én inkább arra gondolok, hogy az emberek többsége bemegy a kereskedésbe és részletre vesz egy új gépet, amin mindjárt a szalonból kitolás után bukik 10 százalékot.
A másik érdekes dolog, hogy külföldről behozott még forgalomba sem helyezett motorokat bagóért árulnak. Nem értem, hogy tudja annyiért adni, ha még legalább 25 százalék haszna is van rajta.
már mindenki megvette a mociját nyár elején és most hogy közeledik a suliszezon már nem mennek annyira :S
p.gabor1983@citromail.hu
Előre is köszönöm!
p.gabor1983@citromail.hu
Új DID lánc és lánckerekek, új olaj + összes szűrő, új km spirál. Brembo fékek. 200-at tudja és akkor nincs tiltásig húzva, az kényelmes neki. 80%-os gumi + 2 használt (esetleg égetni). Tiszta karbi, rendes ház.
norgee@freemail.hu