most mongyam azt hogy 1 hétévge egy bridgestone kroszgumi hátul, és ebben nem volt 1%aszfaltsem, csak szogoruan erdő, és agyagos kroszpálya.
a három 600 as versenyenduroval, az én hátsó gumim cserés lett a ktm en olyan 30% a husabergen 15%.
és olyan 120 liter benzin ment el
de az olyan volt hogy mindenkit aláztunk a pályán, egyedül volt egy versenyző gyerek egy 250 es ktm el azt , nem birtuk elverni.
hát igen ezeknél a motoroknál a nyomaték dominál ..én 2-ütemű tapasztalatokat mondok vissza 3 fordulaton tartani.. jobban kopik 1 szezon (ápr- okt) 2db dugó (hobby szinten)esetleg 1 lánc3 há gumi 64 le
cr125-öm volt, meg motorogattam, rm250, yz250 el de nem nekem való motorok, én azt szeretem ha 2 lehet indulni, és 3 méteren bellül beteszem 5-vagy 6 ba és akkor váltok csak vissza ha megakarok álni .
ezáltal amikhez szerencsém volt az a kTm 620, 520, 525,
husaberg fe 350,600,
xl 600,xt600
csakis a nagyköbcenti 1 henger, semmi nem potolja a nyomatékon, meg a köbcentit.
mentem az ltz400 al is, de hasonlóan hozzád sajnálnám bevinni az erdőbe.
ya mek a kwanak a 650 es qvadjával is mentem, de az egy állat, én is az vagyok, az ismeretségi körömben nincs olyan ember aki le tudna pipálni, még kanyarba is képes vagyok bele menni 100-120 al max nem jövök ki belőle.
és a kawaról, remegő lábbal száltam le, olyat ment.
nem vlt még cr-250..ed?? azért a honda az honda..a suzuki yamaha minőség.. nzd meg a crosst v az enduró eredményeket. de biztos jó ha kifogod.. kinek mi a tapasztalata..33 évessen volt szerencsém 5 márkához , a125-ös kava nem vált be ..pedig mind 2-3 éves motor a 2005-ös ltz egyenlőre szépen muzsikál ..de kellene vmi amit lehet ütni vágni.. egy 1.5 millás motort jobban féltek.... gondolkodom rajta.
450, de az már a leg.
bejön a jóidő elviszik, mert nem szar, megcsináltam magamnak fasán, csak, az anyagiak közbe jöttek.
mikor én vettem 8 db volt az ujságban, de már csak ez az 1 volt meg.
azért én is utánna néztem a husqvarnaknak miellőt , megvettem, és utánna meg beleszerelmesedtem
most is amotorkiállításon az egészet végigjártam fél ora alatt, a 20kvarnanál, pedig 1 orát áltam
meg azok azért kerülnek 400 ba mert a hülye ember átakrja baszni a vevőt
ugyanis az egyikre az van irva hogy 96-os és nem is mer képet fölrakni az biztos hogy nem 96-os.
a másikra meg az van irva hogy 2001 es évjárat, csak az a bukkanó hogy 2001 ben már nem gyártották a tc 610 et, és ha megnézed a képet, azon is sima telo van mint az enyémen, és azt pedig 95-96 ban gyártották csak. és ifomzatr ai solyan mit az enyém, azt pedig 97-ig csinálták, és 98 től teljesen más volt a kipuffogó leömlő cső ismás.
tehát vagy azt is átbaszták, vagy ő akarja átbaszni a hülye vevőt.
különben meg ha azt nézed az egy behozot motor amit 4 ért adnak, seemit nem tudsz róla, az enyémbe például szeptemberben lett kész a központi telo ami cakm pakk 53 ezer volt , csak a kilseje maradta régi, minden új a belsejébe, krómszár szimering, dugytú, olaj, gáz, stb.
de ne érts fére, nem rátukmálni akarlak, csak álltalában heti 3 an hivnak hogy a másik csak 4 kilo, és az enyém mér olyan drága.
Sziasztok!
Március 18-án szombaton a Csiki-Bege Autoplazaban motor- és alkatrészbörze lesz, melynek keretében motorszépségversenyt rendeznek. Öt kategóriában lehet nevezni: chopper, cruiser
sportmotor
nakedbike
épített motor
egyéb
Az elődöntőbe minden kategóriából 5-5 motor jut be, ahol minden motort pár szóval be kell mutatni a színpadon, majd a döntőbe kategóriánkét 1 motor lesz a győztes. Lesz közönség díj is, ott csak egy motor nyerhet. A nevezési díj: 1,000.-Ft. Nevezni e-mailen, mobilon vagy faxon lehet: borze@csiki-bege.hu, 30-686-0074, (+36-1) 886-5665
a három 600 as versenyenduroval, az én hátsó gumim cserés lett a ktm en olyan 30% a husabergen 15%.
és olyan 120 liter benzin ment el
de az olyan volt hogy mindenkit aláztunk a pályán, egyedül volt egy versenyző gyerek egy 250 es ktm el azt , nem birtuk elverni.